Pont ezt mondom: ha a GTI-t szépnek látod, a másik kettőt pedig nem, azzal nem stimmel valami ! Mert ugyanúgy, ugyanazért szépek. Meg kéne tudni látni, figyelembe kéne venni pl. azt a tényt, hogy a fotók a különböző kocsikról nem pont azonos szögből és távolságból készültek
Hidd el, meg tudom látni a szépet. Bár, ugye ez szubjektív és maradjon is az.
A Quattroporte sem tetszik, megnéztem más képen is, más szögből, a Lanciát is. A véleményem adott.
A GTI ezektől bizony, hogy különbözik pozitív irányban.
Bakker, a Quattroporte-ban milyen ocsmány már a fényszórók alatti helyzetjelző-ködlámpa-index búra?!
Ez a megoldás konkrétan ocsmány.
Ott fityeg, mint, amit utólag egy típusidegen autóról odaragasztottak volna. A GTI-n nézd meg ugyanezt a részletet!!!
Továbbá, aránytalanul magas a szélvédő és ezzel a tető vonala is. Kissé "buborék" féle lett így az autón. Ez az egész autó arányát vágja haza.
Aztán a szélvédő két alsó széle túlságosan bekanyarodik a visszapillantó tükörhöz. Oké, ezzel az A oszlop által kitakart mezőt csökkenti, praktikus, de most a formákról és nem a praktikumról van szó.
Ezek a malőrök tökéletesen hiányoznak a GTI-ből, ellenben, az első kerekek mögött van a az autó alapvetően vízszintes tagoltságát hatásosan erősítő szellőző rostély (gondolom, ez a belső hűtésű fékek miatt lehetett), amivel megint csak kevésbé üres pléhlemez az autó oldala (ez hiányzik a Quattroportén).
Számomra ezek miatt labdába sem rúg a limuzin...
Ezek alapvető designbeli hibák.
Félreértés ne essék, nem undorítónak tartom ezt az autót, csak pusztán átlagosnak, olyannak, mint akármelyik korabeli, osztálybeli autót. A GTI nyomába sem érhet.