Szavazás

Ha nem japán, Te melyikre voksolnál?

Német autók - mert precízek.
19 (46.3%)
Francia autók - mert kényelmesek.
2 (4.9%)
Olasz autók - mert szépek.
2 (4.9%)
Koreai autók - mert már hozzák a "szintet".
13 (31.7%)
Amerikai autók - mert a V8 az V8.
5 (12.2%)

Összes szavazó: 41

Szerző Téma: Egyéb autók  (Megtekintve 5186274 alkalommal)

0 Felhasználó és 14 vendég van a témában

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re:Egyéb autók
« Válasz #19920 Dátum: 2014.04.27 21:56:01 »
Egy 116i Bmw fenntartása, ha nem a wallishoz hordód nem horribilis... a Bmw ott kezd bedurvulni, ha a 530d turbója, befecskendező rendszere stb. elkezd rendetlenkedni, mert gondolt 110ezer helyett van benne 350ezer km pl..
Ellenben lehet van tanuló, akit az vonz, hogy egy Bmw-vel tanulhat, arra a fényképre bök rá az autósiskolában. Ameddig 1db Bmw van a kínálatban, talán meg is érheti az oktatónak. Egyébként az oktatóautók is nagyot szórnak, mert van swift1-es is, meg vadi új golf7-es is.
De ugyan ez a bp.-i taxizásra is igaz, van 500 000 Ft értékű wagonR taxi is, és van egy rakás új E-merci is.  :hug:
Igen, valóban sok tanuló választ kocsi alapján. Hozzám is sokan jöttek már, kimondottan a Yaris miatt (Corsa-Fiesta-Zafira-Yaris volt a választék akkor nálunk). A BMW pedig csakugyan sokaknak vonzó lehet - és egy 1-es azért még kezelhető méretű, parkolásnál is. Más kérdés, hogy hátul nagyon szűk - egy termetesebb tanuló mögé nem tudom, hogy ül abba be a vizsgabiztos  :hmmmm: ?

Egy 116i fenntartása pedig tényleg nem kerül a világ pénzébe. De hogy oktatásban benyeli a 10-11 litert, az is biztos. A Yaris 7-8 között eszik így; 1.3-as Swift III-as kollégák 9 literekről számolnak be.

Öregebb, kisebb értékű autókkal gyakran olyan, idősebb kollégák oktatnak, akikhez már egymást küldik, ajánlják a tanulók - tehát nincs szükségük már arra, hogy kocsi alapján válasszák őket. Ezért vesznek valamit, 3...500 ezerért, direkt oktatásra. Régi Swiftet, ilyesmit. Itt Pécsett is ismerek több ilyen, idősebb, tapasztalt kollégát.

Persze köztük is bőven akad olyan, aki úgy van vele, hogy ő nem fog napi 8-10 órát az "ócskaságban" zötykölődni (és nyáron, klíma nélkül, aszalódni) - és megveszi az új Fiestát, Yarist, mittoménmit.
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

DonPrego

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 7766
  • A Troll
Re:Egyéb autók
« Válasz #19921 Dátum: 2014.04.27 22:00:07 »
A TWD-ből van a kép :D ?
Trollface-n találtam, csak olyan ismerős volt a forma :D
Új autót maszek szerelőhöz vinni nyilván nem a legjobb ötlet.
Már pedig nagyon sok választás nincs: vagy márkaszerviz, vagy maszek. Bár a hogy jutottunk el ideáig már nincs meg :D

Höhö, rémlik még, amikor vizsgáztam (Thalia dci-n tanultam), ülés előre, vizsgabiztos beül, ülés hátra és jöttem én. Kiszállás fordítva :D
Aki másnak vermet ás az a Stack Pointer

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re:Egyéb autók
« Válasz #19922 Dátum: 2014.04.27 22:01:56 »
De a kopóalkatrészeket a márkaszerviz sem ingyen adja. Én az Avensist újkori árának kb. feléért, a COV-t pedig kb. 45%-ért vettem - mindkettőt 3,5 évesen. Az már bőven nem új, de az öregtől igen messze van. Ehhez képest az idő-, vagy km-függő cseréken kívül kopóalkatrészt nem kellett cserélnem. A Versot pedig úgy vettem, hogy előtte ezer km-rel volt benne első fékcsere - többek közt ezért is mertem megvenni, mivel aki eladás előtt féket cserél, az nem lehet nagyon gondatlan gazda. Annyira rendben volt a COV, hogy nem is vittem el a használt autó vásárlásakor szinte kötelező szervizre, csak amikor esedékes volt az éves. Szóval nem feltétlenül csak szívás a használt kocsi.
De mennyire, hogy nem az  :yes: ! Anyagilag a legdurvább szívás az új autó. A Yarisomat 3 és fél éve vettem, és most 600 ezerrel ér kevesebbet, mint vételkor. Ha újonnan vettem volna, mennyivel érne kevesebbet? ... :eek: :nono:
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re:Egyéb autók
« Válasz #19923 Dátum: 2014.04.27 22:04:15 »
Höhö, rémlik még, amikor vizsgáztam (Thalia dci-n tanultam), ülés előre, vizsgabiztos beül, ülés hátra és jöttem én. Kiszállás fordítva :D
:lol:

Én ilyenkor mondani szoktam a vizsgabiztosnak, hogy inkább középre/mögém üljön - én majd előrébb húzom az ülésemet.

Romániában nincsenek vizsgabiztosok; helyettük közlekedési rendőrök vizsgáztatják a tanulókat - a jobb 1-ből, úgy, hogy az oktató nincs is jelen  :ph34r: :wacko: :nonono:
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re:Egyéb autók
« Válasz #19924 Dátum: 2014.04.27 22:10:22 »
Már hogyne lenne hely?
De oda hogy raksz be 2 ülést :) ?

Mondjuk, az rémlik, hogy a 129-es elődjét, a 107-est lehetett rendelni 2+2 személyes kivitelben, ún. szükség-ülésekkel (Notsitz) hátul. De oda tényleg maximum gyerekek fértek be. És nem tudom, a 129-eshez volt-e ilyen... pl. az automata bukókeret miatt  :sorcerer: !
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

DonPrego

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 7766
  • A Troll
Re:Egyéb autók
« Válasz #19925 Dátum: 2014.04.27 22:10:52 »
:lol:

Én ilyenkor mondani szoktam a vizsgabiztosnak, hogy inkább középre/mögém üljön - én majd előrébb húzom az ülésemet.

Romániában nincsenek vizsgabiztosok; helyettük közlekedési rendőrök vizsgáztatják a tanulókat - a jobb 1-ből, úgy, hogy az oktató nincs is jelen  :ph34r: :wacko: :nonono:
Úgy is kéne: a mostani céges training vizsgáinkon is hasonló van: az tréner "ki van tiltva" az irodából, net off és egy helyes 20 éves vizsgabiztosnéni vigyáz ránk :)
Aki másnak vermet ás az a Stack Pointer

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re:Egyéb autók
« Válasz #19926 Dátum: 2014.04.27 22:11:27 »
Jajj de baba ez a bél  :wub:
Azóta sem csinált ennyire szépet a merga
Ahogy mondod  :yes: ! Utána kezdett felvizeződni a Merci beltér-design (is)  ::)
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re:Egyéb autók
« Válasz #19927 Dátum: 2014.04.27 22:12:26 »
Úgy is kéne:
Miért kéne?

Régen amúgy így volt itt is. Én '90-ben még így vizsgáztam (csak nem rendőr, hanem hivatásos vizsgabiztos ült mellettem).
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re:Egyéb autók
« Válasz #19928 Dátum: 2014.04.27 22:15:42 »
Áhhh, ez csak a sz@r kifehérítve :)
Én valahogy leragadtam a W140 meg a pápaszemesnél. A többit csak ilyen eltúlozott felfújt autóknak tartom.
A W140 még okés, designra... de sajnos abba valahogy beépítették a gazdasági totálkárt  ::) ... olyan hibák jönnek elő belőle törvényszerűen, úgy kb. 300 ezer fölött, amiket már maximum egy fanatikus fog megcsináltatni (mert olyan irtózatos összegbe kerülnek). Ezért tűntek el az utakról a 140-esek!

De a pápaszemes... áh... az már nem ugyanaz. Számomra, a piacra kerülés időrendjében, valahol a W202-es első generációs C-Klasséval ért véget a "kéne" kategória a Mercedesnél.
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

csufár

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10323
Re:Egyéb autók
« Válasz #19929 Dátum: 2014.04.27 22:20:47 »
nekem egyre jobban tetszik az aktuális e-merci. még azzal az elcseszett fészlift előtti pofájával is

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re:Egyéb autók
« Válasz #19930 Dátum: 2014.04.27 22:22:54 »
Az első CLS a valaha gyártott legstílusosabb Mercedes. Hozzá képest a többi egy unalom-halmaz... :cool2:
Azért ez nagyon meredek volt, Mester  ;) ... A Merci korábban nagyon sok olyan autót rakott le az asztalra, ami tényleg rettenet meredekké teszi ezt a kijelentést  :D

Az első CLS amúgy... hát, rettentően ráugrott az alvilág. Valahogy eltalálták vele az ő ízlésüket is, nem kicsit. Ez az én szememben, hogy is mondjam... nem teszi vonzóbbá  ::) ... még akkor sem, ha tény, hogy alapvetően szeretik a Mercit a zűrös alakok. De itt Pécsett CLS-ben szinte kizárólag sötétebb bőrszínű, és/vagy kigyúrt-fukszos fazonokat látni.
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re:Egyéb autók
« Válasz #19931 Dátum: 2014.04.27 22:28:09 »
nekem egyre jobban tetszik az aktuális e-merci. még azzal az elcseszett fészlift előtti pofájával is
A facelift előtti nem jön be. Az orra megtervezésekor nem tudom, mire gondoltak; és túl sok a vonal az oldalán. Gáz az a hátsó sárvédő-szélesítés, vagy mi a fene  :nonono:

De a facelift utáni rendben van, ez tény  :yes:
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

csufár

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10323
Re:Egyéb autók
« Válasz #19932 Dátum: 2014.04.27 22:30:57 »
a külső egyre kevésbé érdekel, inkább a a bele a lényeg, nomeg a technika. öregszem, ez van  :devil:

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23134
Re:Egyéb autók
« Válasz #19933 Dátum: 2014.04.27 22:43:13 »
Azért ez nagyon meredek volt, Mester  ;) ... A Merci korábban nagyon sok olyan autót rakott le az asztalra, ami tényleg rettenet meredekké teszi ezt a kijelentést  :D

Az első CLS amúgy... hát, rettentően ráugrott az alvilág. Valahogy eltalálták vele az ő ízlésüket is, nem kicsit. Ez az én szememben, hogy is mondjam... nem teszi vonzóbbá  ::) ... még akkor sem, ha tény, hogy alapvetően szeretik a Mercit a zűrös alakok. De itt Pécsett CLS-ben szinte kizárólag sötétebb bőrszínű, és/vagy kigyúrt-fukszos fazonokat látni.
Nem meredek.  ;) Designra addig minden Merci egy baltával vágott faék... kb. A CLS formaterve szakított minden addigi Merci jellemzővel és merész, kecses, de minimum igazán dögös és különleges formát rajzolt kívül és belül is. Igazi, egyedi stílusa van az autónak, a "stílus", pedig naaaagy "S"-sel!  :yes:
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

DonPrego

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 7766
  • A Troll
Re:Egyéb autók
« Válasz #19934 Dátum: 2014.04.27 23:04:47 »
Nem értem a népet kérem szépen: ha valakinek van 20-30 (vagy több) misije kocsira, nem igazán kell objektív okokat felsorolnia a döntése mellett: az tetszett oszt kész. Ha valaki be mer szólni hogy mégse az, kap egy golyót a szeme közé :D
Aki másnak vermet ás az a Stack Pointer