Egy 116i Bmw fenntartása, ha nem a wallishoz hordód nem horribilis... a Bmw ott kezd bedurvulni, ha a 530d turbója, befecskendező rendszere stb. elkezd rendetlenkedni, mert gondolt 110ezer helyett van benne 350ezer km pl..
Ellenben lehet van tanuló, akit az vonz, hogy egy Bmw-vel tanulhat, arra a fényképre bök rá az autósiskolában. Ameddig 1db Bmw van a kínálatban, talán meg is érheti az oktatónak. Egyébként az oktatóautók is nagyot szórnak, mert van swift1-es is, meg vadi új golf7-es is.
De ugyan ez a bp.-i taxizásra is igaz, van 500 000 Ft értékű wagonR taxi is, és van egy rakás új E-merci is. ![atolel :hug:](https://forum.toyotaclub.hu/Smileys/set1_b/06_atolel.gif)
Igen, valóban sok tanuló választ kocsi alapján. Hozzám is sokan jöttek már, kimondottan a Yaris miatt (Corsa-Fiesta-Zafira-Yaris volt a választék akkor nálunk). A BMW pedig csakugyan sokaknak vonzó lehet - és egy 1-es azért még kezelhető méretű, parkolásnál is. Más kérdés, hogy hátul nagyon szűk - egy termetesebb tanuló mögé nem tudom, hogy ül abba be a vizsgabiztos
![hmmmm :hmmmm:](https://forum.toyotaclub.hu/Smileys/set1_b/39_hmmm.gif)
?
Egy 116i fenntartása pedig tényleg nem kerül a világ pénzébe. De hogy oktatásban benyeli a 10-11 litert, az is biztos. A Yaris 7-8 között eszik így; 1.3-as Swift III-as kollégák 9 literekről számolnak be.
Öregebb, kisebb értékű autókkal gyakran olyan, idősebb kollégák oktatnak, akikhez már egymást küldik, ajánlják a tanulók - tehát nincs szükségük már arra, hogy kocsi alapján válasszák őket. Ezért vesznek valamit, 3...500 ezerért, direkt oktatásra. Régi Swiftet, ilyesmit. Itt Pécsett is ismerek több ilyen, idősebb, tapasztalt kollégát.
Persze köztük is bőven akad olyan, aki úgy van vele, hogy ő nem fog napi 8-10 órát az "ócskaságban" zötykölődni (és nyáron, klíma nélkül, aszalódni) - és megveszi az új Fiestát, Yarist, mittoménmit.