Szavazás

Ha nem japán, Te melyikre voksolnál?

Német autók - mert precízek.
19 (46.3%)
Francia autók - mert kényelmesek.
2 (4.9%)
Olasz autók - mert szépek.
2 (4.9%)
Koreai autók - mert már hozzák a "szintet".
13 (31.7%)
Amerikai autók - mert a V8 az V8.
5 (12.2%)

Összes szavazó: 41

Szerző Téma: Egyéb autók  (Megtekintve 5209971 alkalommal)

0 Felhasználó és 4 vendég van a témában

Kisfiatal

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3068
  • E12 1.6
Re:Egyéb autók
« Válasz #14190 Dátum: 2013.02.10 16:13:58 »
Ma vezettem unokatesóm múltkor vett Civicjét, hazaugrott németből. Hihetetlen finom az az autó, pedig 17 éves már idén. Semmi zörej, miután a kipuffról le lett kapva a lelazult hővédő lemez, már az sem zörög :) Egyedül a kalaptartó zörög néha, Futómű szépen, finoman "dübög", a váltó egy álom, a motornak is nagyon jó hangja van, szépen jár, nem hangos- A belseje állítom nem rosszabb egy németénél, ugyanilyen fabetétes mint ez az Audi :) (ez az angol 5 ajtós változat, a 4 ajtós sedan bénább belül). És nem feslik a belseje! A kasztni persze nem rozsdamentes, de nincs is elrohadva. 2 hátsó ívet kell majd cserélni, meg néhány kisebb rozsa, felületi. 300ért lett véve, és hiba nélkül, kis fogyasztásal, és kényelmesen kivitte őket németbe és hazahozta. Amire lett véve tehát maximálisan teljesítette :)
A többiek meg vegyék az Audit meg a Golfot drágábban, aztán olvasgassák a hibakódokat, és cserélgessék a lengőkarokat  ;)

Kisfiatal

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3068
  • E12 1.6
Re:Egyéb autók
« Válasz #14191 Dátum: 2013.02.10 16:19:54 »
Ma vezettem unokatesóm múltkor vett Civicjét, hazaugrott németből. Hihetetlen finom az az autó, pedig 17 éves már idén. Semmi zörej, miután a kipuffról le lett kapva a lelazult hővédő lemez, már az sem zörög :) Egyedül a kalaptartó zörög néha, Futómű szépen, finoman "dübög", a váltó egy álom, a motornak is nagyon jó hangja van, szépen jár, nem hangos- A belseje állítom nem rosszabb egy németénél, ugyanilyen fabetétes mint ez az Audi :) (ez az angol 5 ajtós változat, a 4 ajtós sedan bénább belül). És nem feslik a belseje! A kasztni persze nem rozsdamentes, de nincs is elrohadva. 2 hátsó ívet kell majd cserélni, meg néhány kisebb rozsa, felületi. 300ért lett véve, és hiba nélkül, kis fogyasztásal, és kényelmesen kivitte őket németbe és hazahozta. Amire lett véve tehát maximálisan teljesítette :)
A többiek meg vegyék az Audit meg a Golfot drágábban, aztán olvasgassák a hibakódokat, és cserélgessék a lengőkarokat  ;)

Kis ráfordítással még csak nem is ütött-kopott :) Pl lekezeltem a külső vízlehúzókat mert lefeslett róluk a bevonat, ideigelenes jelleggel a rohadások le lettek kezelve, a lökös be lett foltozva, unokatesóm meg lefújta spray-vel, egész tűrhető lett, csak igen közelről látszódik hogy javított :) Fénye is van, meg gondolom küldött rá vaxot is a mosóban, szóval még jól is néz ki összességében :)

murray

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12161
Re:Egyéb autók
« Válasz #14192 Dátum: 2013.02.10 20:06:43 »
A többiek meg vegyék az Audit meg a Golfot drágábban, aztán olvasgassák a hibakódokat, és cserélgessék a lengőkarokat  ;)

Ja. csak az audi meg a golf nem rohadt, és sokkal biztonságosabb mint a civic ami papirból van. 
különbözö szempontok vannak.  :hug:
most: Suzuki Baleno  2019 1.2 GL
volt: Lada 2105 1985,
Toyota Corolla 1983
Corolla 1989,
Skoda Fabia  2002

Kisfiatal

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3068
  • E12 1.6
Re:Egyéb autók
« Válasz #14193 Dátum: 2013.02.10 20:32:37 »
Ja. csak az audi meg a golf nem rohadt, és sokkal biztonságosabb mint a civic ami papirból van. 
különbözö szempontok vannak.  :hug:

Tévhit  :hug: Legfeljebb a 90es évek elejéig-közepéig volt igaz.

http://www.euroncap.com/tests/honda_civic_1998/35.aspx

http://www.euroncap.com/tests/audi_a4_1997/14.aspx

http://www.euroncap.com/tests/bmw_3_series_1997/15.aspx

http://autos.msn.com/research/vip/safety.aspx?make=Honda&model=Civic&year=1997

http://autos.msn.com/research/vip/safety.aspx?year=1997&make=Audi&model=A4&trimid=23#VIP_TAB

Rohadás? tudom, hogy neked ez mániád és már felületi rozsdával is a bontóba viszed :D De ha fő szerkezeti elemeket nem érint a rohadás, akkor az nem nagy probléma. Sok japán autón a hátsó ívek rohadnak, az meg nem teherviselő elem. De ezek rohadnak pl Opelen is, meg ugye a MErcinek is volt rohadós korszaka  :hug: Hogy ne csak az Audinál maradjunk.  Ennél a Civicnél probléma még a motorháztető rohadása. Ki nem xarja le?  :hug: A rügyezést lecsiszolni, és festés rá oszt csókolom..

DonPrego

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 7766
  • A Troll
Re:Egyéb autók
« Válasz #14194 Dátum: 2013.02.10 21:26:54 »
Elolvasni, aztán lehet anyázni az egész TC-t, én tuti nem fogok moderálni :D
Aki másnak vermet ás az a Stack Pointer

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23134
Re: Re:Egyéb autók
« Válasz #14195 Dátum: 2013.02.10 21:37:37 »
Tévhit  :hug: Legfeljebb a 90es évek elejéig-közepéig volt igaz.

http://www.euroncap.com/tests/honda_civic_1998/35.aspx

http://www.euroncap.com/tests/audi_a4_1997/14.aspx

http://www.euroncap.com/tests/bmw_3_series_1997/15.aspx

http://autos.msn.com/research/vip/safety.aspx?make=Honda&model=Civic&year=1997

http://autos.msn.com/research/vip/safety.aspx?year=1997&make=Audi&model=A4&trimid=23#VIP_TAB

Rohadás? tudom, hogy neked ez mániád és már felületi rozsdával is a bontóba viszed :D De ha fő szerkezeti elemeket nem érint a rohadás, akkor az nem nagy probléma. Sok japán autón a hátsó ívek rohadnak, az meg nem teherviselő elem. De ezek rohadnak pl Opelen is, meg ugye a MErcinek is volt rohadós korszaka  :hug: Hogy ne csak az Audinál maradjunk.  Ennél a Civicnél probléma még a motorháztető rohadása. Ki nem xarja le?  :hug: A rügyezést lecsiszolni, és festés rá oszt csókolom..
Kisfiatal, szerencsére mindez, addig sem volt igaz, amíg leírtad.
Először is, volt neked valaha is A4-ed, vagy Golf 4-ed, hogy ennyire ismered ezeket?
Kétlem, mert, ha lett volna, nem ezt mondanád.
Minden autót szét lehet vágni, a civicet és az A4-et is. És fordítva.
Egy kintről behozott 200000-et futott A4 még szinte újszerűnek érződik minden részében. Ettől is premium. Ha egy azonos korú civic-ből átülünk egy ilyenbe, egyből rájön az ember, hogy mit jelent az a szó, hogy Audi. Az ajtók tömege, a szigetelések keltette csend belül, a hibátlan ergonómia, a kényelmes, jól tömött ülések mind mind olyan dolog, amiről egy civic csak álmodik.
Lehet, hogy a honda megbízhatóbb, de mégis jóval komolyabb autó az A4.
Igazából nem is értem ezek összevetését, hiszen sem méretben, sem motorban, sem célközönségben nem említhetők egy lapon.
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

Kisfiatal

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3068
  • E12 1.6
Re: Re:Egyéb autók
« Válasz #14196 Dátum: 2013.02.10 21:56:32 »
Kisfiatal, szerencsére mindez, addig sem volt igaz, amíg leírtad.
Először is, volt neked valaha is A4-ed, vagy Golf 4-ed, hogy ennyire ismered ezeket?
Kétlem, mert, ha lett volna, nem ezt mondanád.
Minden autót szét lehet vágni, a civicet és az A4-et is. És fordítva.
Egy kintről behozott 200000-et futott A4 még szinte újszerűnek érződik minden részében. Ettől is premium. Ha egy azonos korú civic-ből átülünk egy ilyenbe, egyből rájön az ember, hogy mit jelent az a szó, hogy Audi. Az ajtók tömege, a szigetelések keltette csend belül, a hibátlan ergonómia, a kényelmes, jól tömött ülések mind mind olyan dolog, amiről egy civic csak álmodik.
Lehet, hogy a honda megbízhatóbb, de mégis jóval komolyabb autó az A4.
Igazából nem is értem ezek összevetését, hiszen sem méretben, sem motorban, sem célközönségben nem említhetők egy lapon.

NEm értek egyet  :hug: Vagyis nem mindenben. Persze, elméletileg nem az Audihoz kell mérni, hanem mondjuk egy Golfhoz. De amiket leírsz itt most az Audiról, azokkal a Civic is rendelkezik :) Úgymint ergonómia, ajtócsukódás, az ülés kényelme szubjektív, nekem nem érződött kényelmetlennek, unokatesómnak sem 1600 km után :) Hátsó lábhelyben ugye meg egyenesen nagyobb a Civic mint az A4.. Golfról nem is beszélve. Az Audi a jó marketingnek, a jó dízelmotoroknak, és a minőségÉRZETre való törekvésnek köszönheti a sikerét. Meg a tényleg jó formáknak. Ráadásul pont a VW csoportos autók sajátossága, hogy a kapcsolókról elkezd hámlani a vakolat, meg pl Golfoknál az ajtókönyöklő borítása, ilyenek egy Civicen nincsenek..

http://www.autonavigator.hu/hasznaltauto/mennyire_audi_meg_egy_audi_ha_10_eves-8292

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23134
Re: Re: Re:Egyéb autók
« Válasz #14197 Dátum: 2013.02.10 22:09:17 »
NEm értek egyet  :hug: Vagyis nem mindenben. Persze, elméletileg nem az Audihoz kell mérni, hanem mondjuk egy Golfhoz. De amiket leírsz itt most az Audiról, azokkal a Civic is rendelkezik :) Úgymint ergonómia, ajtócsukódás, az ülés kényelme szubjektív, nekem nem érződött kényelmetlennek, unokatesómnak sem 1600 km után :) Hátsó lábhelyben ugye meg egyenesen nagyobb a Civic mint az A4.. Golfról nem is beszélve. Az Audi a jó marketingnek, a jó dízelmotoroknak, és a minőségÉRZETre való törekvésnek köszönheti a sikerét. Meg a tényleg jó formáknak. Ráadásul pont a VW csoportos autók sajátossága, hogy a kapcsolókról elkezd hámlani a vakolat, meg pl Golfoknál az ajtókönyöklő borítása, ilyenek egy Civicen nincsenek..

http://www.autonavigator.hu/hasznaltauto/mennyire_audi_meg_egy_audi_ha_10_eves-8292
Amiről te beszélsz, azok a 2000 után gyártott autók. Előtte nagyon is masszív szerkezetek voltak ezek, messze nem marketing és minőség érzetről szóltak.
Ezek szerint akkor nem ültél sem a4-ben, sem Golfban, és így nem is vezetted őket.
Egy Civic sajnos nem veheti fel velük a versenyt, egyedül csak a megbízhatósága ami jobb.
« Utoljára szerkesztve: 2013.02.10 22:12:41 írta bepi81 »
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

OldPiet

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12282
Re: Re:Egyéb autók
« Válasz #14198 Dátum: 2013.02.10 22:13:49 »
Kisfiatal, szerencsére mindez, addig sem volt igaz, amíg leírtad.
Először is, volt neked valaha is A4-ed, vagy Golf 4-ed, hogy ennyire ismered ezeket?
Kétlem, mert, ha lett volna, nem ezt mondanád.
Minden autót szét lehet vágni, a civicet és az A4-et is. És fordítva.
Egy kintről behozott 200000-et futott A4 még szinte újszerűnek érződik minden részében. Ettől is premium. Ha egy azonos korú civic-ből átülünk egy ilyenbe, egyből rájön az ember, hogy mit jelent az a szó, hogy Audi. Az ajtók tömege, a szigetelések keltette csend belül, a hibátlan ergonómia, a kényelmes, jól tömött ülések mind mind olyan dolog, amiről egy civic csak álmodik.
Lehet, hogy a honda megbízhatóbb, de mégis jóval komolyabb autó az A4.
Igazából nem is értem ezek összevetését, hiszen sem méretben, sem motorban, sem célközönségben nem említhetők egy lapon.
Nem tudom milyen méretet nézel de belülről egy A4 (a kombi is) egy műtyűr.
A Corolla sokkal tágasabb. És prémium vagy nem- nekünk aki max. használtban gondolkodunk- fontossabb a megbizhatóság, ami + pont a japánoknak.

Kisfiatal

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3068
  • E12 1.6
Re: Re: Re:Egyéb autók
« Válasz #14199 Dátum: 2013.02.10 22:20:55 »
Amiről te beszélsz, azok a 2000 után gyártott autók. Előtte nagyon is masszív szerkezetek voltak ezek, messze nem marketing és minőség érzetről szóltak.
Ezek szerint akkor nem ültél sem a4-ben, sem Golfban, és így nem is vezetted őket.
Egy Civic sajnos nem veheti fel velük a versenyt, egyedül csak a megbízhatósága ami jobb.

Szte, te meg Civicet nem vezettél  :hug: Ponthogy a vezethetősége az erőssége: jó futómű, jó kormányzás, nagyon jó váltó. Igen, kényelemben, motorzajban valszeg elmarad. De mondom: a konkrét példányban nekem nem volt gondom az üléssel. 140nél is atomstabil, dupla lengőkaros futómű, hátul is teljesen független felfüggesztés több lengőkarral. Futómű persze keményebb fajta, de úgy tudom a németek sem azok a nagyon puhák..
De egyébként ha ennyire fényezed őket, miért nem VWt vagy Audit vettél? 900 körül azért már lehet kapni. Nem baxogatásból, csak kiváncsiság. Pedig a Toyota még a Hondától is elmarad azért :) Szvsz.
Félreértés ne essék: jó autó az Audi, csak nem értem a felhajtást körülötte, de ez fokozottabban igaz a VWre. A 4es széria pl igen rosszul sikerült, mégis nagy a kultusza... Mert VW van az elején, meg jó a forma. Meg egyes motorjai jók. Ennyiben ki is merülnej az erényei..

Kisfiatal

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3068
  • E12 1.6
Re: Re: Re:Egyéb autók
« Válasz #14200 Dátum: 2013.02.10 22:24:44 »
Amiről te beszélsz, azok a 2000 után gyártott autók. Előtte nagyon is masszív szerkezetek voltak ezek, messze nem marketing és minőség érzetről szóltak.
Ezek szerint akkor nem ültél sem a4-ben, sem Golfban, és így nem is vezetted őket.
Egy Civic sajnos nem veheti fel velük a versenyt, egyedül csak a megbízhatósága ami jobb.

Ez max a Suzukira igaz  ;)  Egy Civic, vagy akár Corolla azért nem annyira komolytalan autó, ahogy azt most itt be akarod állítani..

murray

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12161
Re:Egyéb autók
« Válasz #14201 Dátum: 2013.02.10 22:25:18 »
Rohadás? tudom, hogy neked ez mániád és már felületi rozsdával is a bontóba viszed :D De ha fő szerkezeti elemeket nem érint a rohadás, akkor az nem nagy probléma. Sok japán autón a hátsó ívek rohadnak, az meg nem teherviselő elem.

elismerem az a4 kétcsillagja meglepett.. :hmmmm:
ültem már ilyen civicben , jó autó de én amit utálok hogy lapos! széles de lapos. tudod mit jelent alácsúszni egy teherautó plató vagy bármi alá egy ilyen  hondával? hagyjuk..

igen nekem a rohadás a mániám. eddig minden autóm rohadt, persze hogy beremegek tőle  :surrender:
igen ha a torony meg a többi nem rohad csak a sárvédőív akkor persze csapjunk bele kittet , letüsszentjük spray-el és helló. csak amikor már kijön az íven a rozsda akkor mögötte már szét van rohadva új hátulja kell ha jó autót akarsz. nézd csak meg a coriklubban mikor mögénéztek egy ilyen sárvédő mögé..új hátulját kapott.

egy lengőkar csere 30e egy ilyen lakatolása meg 3 kiló , autó korától függetlenül
most: Suzuki Baleno  2019 1.2 GL
volt: Lada 2105 1985,
Toyota Corolla 1983
Corolla 1989,
Skoda Fabia  2002

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23134
Re: Re: Re: Re:Egyéb autók
« Válasz #14202 Dátum: 2013.02.10 22:38:05 »
Szte, te meg Civicet nem vezettél  :hug: Ponthogy a vezethetősége az erőssége: jó futómű, jó kormányzás, nagyon jó váltó. Igen, kényelemben, motorzajban valszeg elmarad. De mondom: a konkrét példányban nekem nem volt gondom az üléssel. 140nél is atomstabil, dupla lengőkaros futómű, hátul is teljesen független felfüggesztés több lengőkarral. Futómű persze keményebb fajta, de úgy tudom a németek sem azok a nagyon puhák..
De egyébként ha ennyire fényezed őket, miért nem VWt vagy Audit vettél? 900 körül azért már lehet kapni. Nem baxogatásból, csak kiváncsiság. Pedig a Toyota még a Hondától is elmarad azért :) Szvsz.
Félreértés ne essék: jó autó az Audi, csak nem értem a felhajtást körülötte, de ez fokozottabban igaz a VWre. A 4es széria pl igen rosszul sikerült, mégis nagy a kultusza... Mert VW van az elején, meg jó a forma. Meg egyes motorjai jók. Ennyiben ki is merülnej az erényei..
De, vezettem hosszú úton, belföldön. Egy 2002-es 1,6 sedant.
Tágas volt, meg tetszett a váltója, papírautó volt. Ezzel szemben az A4 1995-ben is egy rendes bunker feeling volt. És a Golf is.

Azért vettem mégis Toyotát, mert rendes méretű kombit akartam, de benzinest. Ebben az Ave volt számomra a legmegfelelőbb.
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

OldPiet

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12282
Re:Egyéb autók
« Válasz #14203 Dátum: 2013.02.10 22:42:10 »
elismerem az a4 kétcsillagja meglepett.. :hmmmm:
ültem már ilyen civicben , jó autó de én amit utálok hogy lapos! széles de lapos. tudod mit jelent alácsúszni egy teherautó plató vagy bármi alá egy ilyen  hondával? hagyjuk..

igen nekem a rohadás a mániám. eddig minden autóm rohadt, persze hogy beremegek tőle  :surrender:
igen ha a torony meg a többi nem rohad csak a sárvédőív akkor persze csapjunk bele kittet , letüsszentjük spray-el és helló. csak amikor már kijön az íven a rozsda akkor mögötte már szét van rohadva új hátulja kell ha jó autót akarsz. nézd csak meg a coriklubban mikor mögénéztek egy ilyen sárvédő mögé..új hátulját kapott.

egy lengőkar csere 30e egy ilyen lakatolása meg 3 kiló , autó korától függetlenül
Néztem 2-3 A4-est(TDI)(1997-1999) közelebbről ,azok meglepő módon nagyon rohadtak.
Leginkább az osztrák származásuak tudnak elképesztő helyeken rohadni.
Szomszéd CRX-je 1990-es, na az már kezd kicsit rohadni, bár a srác sűrün koccan így mindig  friss a festése [rohog]
« Utoljára szerkesztve: 2013.02.10 22:45:52 írta OldPiet »

Kisfiatal

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3068
  • E12 1.6
Re:Egyéb autók
« Válasz #14204 Dátum: 2013.02.10 22:46:06 »
elismerem az a4 kétcsillagja meglepett.. :hmmmm:
ültem már ilyen civicben , jó autó de én amit utálok hogy lapos! széles de lapos. tudod mit jelent alácsúszni egy teherautó plató vagy bármi alá egy ilyen  hondával? hagyjuk..

igen nekem a rohadás a mániám. eddig minden autóm rohadt, persze hogy beremegek tőle  :surrender:
igen ha a torony meg a többi nem rohad csak a sárvédőív akkor persze csapjunk bele kittet , letüsszentjük spray-el és helló. csak amikor már kijön az íven a rozsda akkor mögötte már szét van rohadva új hátulja kell ha jó autót akarsz. nézd csak meg a coriklubban mikor mögénéztek egy ilyen sárvédő mögé..új hátulját kapott.

egy lengőkar csere 30e egy ilyen lakatolása meg 3 kiló , autó korától függetlenül

Ez hülyeség már ne haragudj. Hallottál már arról, hogy sárvédő javítóív? :) 5-6 e ftos tétel, és nem teherviselő elem. Itt általában közvetlen a kerékjárat szokott rohadni körbe, a doblemez nem jellemző. Nem tudom mit értesz "egész hátulján"..