Egyik hibát megszüntetnek, jön másik: Olajevős, aztán meg a csapágyas váltó a Corollánál, vagy a problémák a 2,2-es diesel Avensisnál.
És ezek nem apróságok ![no :no:](https://forum.toyotaclub.hu/Smileys/set1_b/no.gif)
Az olajevősség nem minden motort érintett a vvti-k között sem.
![nono :nono:](https://forum.toyotaclub.hu/Smileys/set1_b/nono.gif)
A csapágy hiba sem, és mindegyik 2,2-es Ave sem megy/ment tönkre.
![whistling :whistling:](https://forum.toyotaclub.hu/Smileys/set1_b/whistling.gif)
Szóval, túlzás lenne azt állítanod, hogy ezek általános problémák.
A 2,2-es Avénak legnagyobb szerencsétlensége, hogy túl száraz neki a magyar gázolaj. Érdekes, a németeknél használt ilyen motoroknak vajon miért nincsenek ilyen meghibásodásai? Talán, mert odakint annyival jobb az üa. minősége és rendesen szervizelik az autókat, mert erre valóban igényesebb az a motor, mint a többi.
Ha pedig mégis problémások lennének, a német autós lapok már régen megírták volna. E helyett megírták, hogy a Fordok, Mercik, BMW-k dízelei problémásabbak, a Toyota sehol nincs ezen a listán. Szóval, erről ennyit.
![kacsint ;)](https://forum.toyotaclub.hu/Smileys/set1_b/03_kacsint.gif)