Azért mert a többség itt még a Toyota autóknál is a J-vel kezdődő alvázszámúakat vadássza, te meg egyenesen kerülni akarod a japán gyártású autókat ezentúl.
Meddig lesz még meg a Mazdád? Ennyire nem vált be? Toyotád volt már? Vagy most mindent elsöprő erővel az európai mérnököket szeretnéd támogatni?
Én elfogadom a véleményed, csak csodálkozom rajta, hiszen ha valaki megtapasztalja, hogy milyen egy japán autót tartani, akkor marad is a japán gyártású autóknál azután.
Lehet imádsz szerelni és már meguntad, hogy nincs mit barkácsolni az autódon...
Tudom, hogy a többség J-vel kezdődő alvázszámú autót szeretne, de magam is a minőségügyben dolgozom és tudom, hogy az európai gyártású japán autóktól való félelem, paranoia alaptalan.
A világ minden más táján gyártott japán autó pont annyira japán autó és minőségű, ahogy a japán társa. Ez a cél és így is van a valóságban is, máskülönben a japánon kívüli gyárakat nem hagynák gyártani már csak a különböző auditorok és azok tanúsító cégei sem.
A mazda nem olyan sokára eladó lesz, gyakorlatilag januártól. Toyotám még nem volt, de vezettem sokat idehaza is meg külföldön is. Jó autók, de nem az én világom.
Az európai mérnököket pedig nagyon szeretem/szeretném támogatni, nagy részben tőlük függ Európa jövője.
A japán autókat lehet szeretni ez tény, de bizonyos ergonómiai fogásokat nem ismernek, bizonyos elrendezéskét nem ismernek, a konfigurálhatóságuk messze az európai szint alatt marad és a legvégén, ami teljese szubjektív dolog a design, érzelmek.
Ezt az imádsz barkácsolni, unalmas az életed dumát nagyon kedvelem, mindig jót mosolygok rajta.