Én meg ilyenen tanultam meg vezetni Apukám cégautoján 1971-ben ![clap :clap:](https://forum.toyotaclub.hu/Smileys/set1_b/clap.gif)
Na, ez egy szép kocsi
![yes :yes:](https://forum.toyotaclub.hu/Smileys/set1_b/yes.gif)
! Ideális veteránautó amúgy: van belőle választék, simán alkalmas a mai forgalomban részvételre, strapabíró, megbízható, aránylag takarékos.
És ezt is 31 éven át gyártották
![eek :eek:](https://forum.toyotaclub.hu/Smileys/set1_b/eek.gif)
... Európában ugyan "csak" 1960 és 1975 között, de sok más helyen jóval később is. Kenyában egészen 1991-ig.
Fura modell-politikát folytattak amúgy a francia gyártók a 60-70-es években. Évtizedeken átnyúló időszakon át gyártottak típusokat - gyakran átfedésben az utóddal, sőt akár az utód utódjával is. Pl. a Dacia-alap Renault 12 is '69-től '80-ig volt gyártásban - mármint Franciaországban; de Törökországban pl. egészen 2003-ig, Daciaként pedig 2004-ig.
Vagy ott a Peugeot 504: Európában egészen '68-tól '83-ig gyártották; máshol pedig egészen 2005-ig!
Az is érdekes amúgy, hogy számos francia típus, elsősorban a PUG-tól, másodsorban a Renaulttól, mennyire világautó-szerepet töltött be.