Amúgy szerintem az egyik legbizarrabb műszerfala, még Citroen-viszonylatban is, a GSA-nak volt.
![](http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/3/33/DashboardGS.jpg)
Szinte SEMMI nem volt benne szokványos. Sem a műszerek, sem a kezelőszervek. Az indexet pl. egy, a kormánytól balra lévő henger bal oldalán elhelyezett billenőkapcsolóval lehetett működtetni. A henger tetején volt a kürt, az alján a fénykürt kapcsolója. A sebesség- és fordulatszám-mérő nagyítólencsék alatt forgó hengerekkel volt megoldva. Fölöttük a roppant high-tech benyomást keltő "diagnosztikai rendszer" figyelmeztető lámpái, a kocsi oldalnézeti röntgen-rajzával
![yes :yes:](https://forum.toyotaclub.hu/Smileys/set1_b/yes.gif)
... Az a fogantyú pedig, a kormánytól jobbra, a levegő-befújó rácsok fölött: a kézifék
![nagymosoly :D](https://forum.toyotaclub.hu/Smileys/set1_b/03_nagymosoly.gif)
... ja, és még mondja valaki, hogy a kvarcóra a japán autók privilégiuma
![LOL :lol:](https://forum.toyotaclub.hu/Smileys/set1_b/21_kacag.gif)