Szóval akkor a vadiúj B200 cdi.
Vegyes benyomások. Kívülről szimpatikus, elég agresszív. Bár ha nem szürke lett volna, és buta dísztárcsás, akkor jobban mutatott volna. Belül gyönyörű fehér bőr, szolid fabetétek és komoly felszereltség. Volt benne mindenféle biztonsági kütyü (sávtartó asszisztens, követési távlságos tempomat, ráfutásra figyelmeztető, éberségfigyelő, stb. ) Amúgy is el volt eresztve, nagyképernyős navival, ülésfűtéssel, stb.
indítva feltűnt, hogy milyen finoman jár alapjáraton a motor. Elméletileg új fejlesztésű motor, és aki ismeri a korábbi 4 hengeres cdi-k hangját, nagyra értékeli, hogy ez a gép milyen fincsi. Menet közben is vegyes benyomások:
-motor csendes, de nem is nagyon húz. tudom, hogy becsapós, de érzetre nem sokkal jobb, mint a Corim. Ettől függetlenül pályán a 150 nagyin kényelmes neki, de a 160 sem gond. Ez utóbbinál 2600at forog.
-érdekes, hogy 100ig kb annyira csendes, mint a Cori vagy inkább picit hangosabb, de 150nél sem számottevően zajosabb. A gumik eléggé behallatszanak, de ezen még variálnak a gyárban, hogy melyik legyen rajta.
-a fogyasztása nem túl jó, egyenletes 100as tempónál 5 fölött fogyaszt és a nagy átlag (összesen ment az autó 1900 km-t) is inkább 6 mint 5 liter.
-maga az autó nagyon jól össze van rakva, pedig ez még egy előszériás példány volt, ami nem kerül kereskedelmi forgalomba. Nem zörög (csak egy helyről jött pici cicegés) nem dobog a futóműve. Masszívnak tűnik a járgány.
A konkrét kocsi nullrevízióját az a kedves barát végezte, akinek a jóvoltából vezethettem, így ez már egy Kecskeméten gyártott járgány volt. Azt mondja a srác, hogy látva, hogy milyen anyagokból pakolják össze az autót, meglepő, hogy milyen minőségi hatást kelt
![mosoly :)](https://forum.toyotaclub.hu/Smileys/set1_b/01_pofa.gif)
No, elküldöm, hátha nem fagy le...