Nyomaték - teljesítmény vitát méréssel kellene eldönteni. Kellene venni két autót, ahol az egyik nagyobb teljesítményű, a másik nagyobb nyomatékú és kb ugyanakkora a súlyuk. Pl E12 1.4 d4d és 1.4 vvti, aztán mindenféle méréseket végezni és azonnal kiderül. Én beszállok, ha valaki hoz egy stock d4d-t akkor hajrá!
Te le fogod gyorsulni 0-100-on a dízelt, viszont rugalmasságban az lesz a jobb (az 1.6-osnál is jobb). Ez amúgy kiderül gyakorlatilag az összes tesztből is. 10-ből 9-szer a nagyobb teljesítményű autó fog jobban gyorsulni, viszont a nagyobb nyomatékú rugalmasabb lesz.
D-4D-ről amúgy vannak mért adataim (60-100 négyesben, 80-120 ötösben, szal a standard rugalmassági mérések), sőt videóim is. Lemértem anno, mert ez a vita már ősrégi.