Jó, persze hogy tágasabb egy Bogár, mint egy Kispók
... De abszolút skálán az is szűk (hónapokig volt nálam egy), pláne családi autónak. Így értettem, amit írtam.
Igen, a Trabant sem annyira vészes... Bár hülye pózban ülsz benne, és ugye nagyon gyenge és zajos. Na persze gyengeségért meg zajért a többiek sem mennek a szomszédba, a felsoroltak közül
... Bár nyilván vannak különbségek.
Na... Az összevetés ugye igazából sántít is, hisz a Kispókot nem is tervezték családi kocsinak. Az más kérdés, hogy kényszerűségből rengetegen mégis ilyenként használták.
A "legautóbb" a felsorolásból az R4... Van benne hely... Négyhengeres, vízhűtéses motor, ennek megfelelő futáskultúrával... Praktikus... Aránylag jóindulatúan kanyarodik... És még a rugózása is kényelmes. Igazából (ha a biztonságot nem nézzük) a szó alapvető értelmében véve teljes értékű autó... Míg a többit nem igazán nevezném annak, ahhoz túl nagy kompromisszumot igényelnek egy vagy akár több téren is.