Szavazás

Ha nem japán, Te melyikre voksolnál?

Német autók - mert precízek.
19 (46.3%)
Francia autók - mert kényelmesek.
2 (4.9%)
Olasz autók - mert szépek.
2 (4.9%)
Koreai autók - mert már hozzák a "szintet".
13 (31.7%)
Amerikai autók - mert a V8 az V8.
5 (12.2%)

Összes szavazó: 41

Szerző Téma: Egyéb autók  (Megtekintve 5210069 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23134
Re: Egyéb autók
« Válasz #3015 Dátum: 2010.10.26 11:09:14 »
1700kg? mi az tank?
hiace se nehezebb, és joval nagyobb.... :eek:
Ugye, hogy meglepő? De igaz. 1700kg és egyszer nézz meg egy ilyet közelről, hogy képet kapj a külső méretekről is.  :flowers: Akkora, mint egy kombi AVE X 1,5 felfelé!  :ph34r:
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

pzs

  • Vendég
Re: Egyéb autók
« Válasz #3016 Dátum: 2010.10.26 11:12:09 »
2.2 D-CAT parameterei 177 lo es 400Nm joval kissebb ossztomeg meg az Ave eseteben is. Nem ertem mitol menne jobban a Sharan... Lemaradtam valamirol?  :ph34r:

kis_andras

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4279
  • Rájder
Re: Egyéb autók
« Válasz #3017 Dátum: 2010.10.26 11:21:02 »
Egy tunnningolt TeDeI mindent lenyom, nem igaz, hogy nem tanultad meg meg :clap:
kisa
born to ride

lablac

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6859
Re: Egyéb autók
« Válasz #3018 Dátum: 2010.10.26 11:25:15 »
EPIC  :clap:


Voltak:  '08 Auris 2.0 D-4D Sol; '05 Honda Jazz 1.2 i-DSI S Cool, '09 Honda Accord 2.4 i-VTEC EX

pzs

  • Vendég
Re: Egyéb autók
« Válasz #3019 Dátum: 2010.10.26 11:31:56 »
Egy tunnningolt TeDeI mindent lenyom, nem igaz, hogy nem tanultad meg meg :clap:

Ezzel nem is vitatkozom, de nem 160 loval meg 350Nm nyomatekkal. Max 50%+os lejton lefele az onsuly miatt...  [rohog]

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23134
Re: Egyéb autók
« Válasz #3020 Dátum: 2010.10.26 19:24:17 »
2.2 D-CAT parameterei 177 lo es 400Nm joval kissebb ossztomeg meg az Ave eseteben is. Nem ertem mitol menne jobban a Sharan... Lemaradtam valamirol?  :ph34r:
Ezt senki sem állította.
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23134
Re: Egyéb autók
« Válasz #3021 Dátum: 2010.10.26 19:27:08 »
Ha kicsit visszalapoztok én vagy 20db céges PD VW-t szervizelek 2006-os évjárattól, van amelyikben 330.000km!!! van és semmi baja, a kopó és néhány futóműalkatrészen kívül nemigen kell bennük cserélni semmit.
Olajcsere intervallumot szigorúan levenni 15.000km-re!!! Meghálálja a motor.
Köszi, hogy legalább TE kiolvastad a hsz-m mondanivalóját.  :flowers:
A többiek meg pukkadjanak meg a TeDeI-gyűlölő mindenükkel együtt.  :ph34r:
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

lasi

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8541
Re: Egyéb autók
« Válasz #3022 Dátum: 2010.10.26 19:30:41 »

Köszi, hogy legalább TE kiolvastad a hsz-m mondanivalóját.  :flowers:
A többiek meg pukkadjanak meg a TeDeI-gyűlölő mindenükkel együtt.  :ph34r:

többiek is értették, de ne várd el tölünk hogy leboruljunk a toyota forumon egy "fosvágen" elött :devil: :D
Corolla AE86GT 20V (1984) Corolla AE86GT 16V (1985),Lexus IS 250 Mark Levinson (2008)Eladva
Corolla 1.4 D4D   (2005)Eladva!  2.0 D4d RAV4  (2005)Eladva, 2.2D4d Rav4 (2007) ,2.4D Hilux (1994)Eladva, 2.4D Hiace (1999)Eladva, 2.5 D4d Hilux (2009) 2.4 TD Hilux (2000)

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23134
Re: Egyéb autók
« Válasz #3023 Dátum: 2010.10.26 19:36:41 »
Hát, hamár így emlegetitek a 177-es d-cat-et, javítsatok ki, hogy nem ez a Toyota egyik legneccesebb motorja a dízelek között? Nekem úgy rémlik, messze több probléma van vele, mint Pl a D-4D-vel, vagy akár a "gizda-füstölős-traktor-polgárpukkasztó" PDTDI-vel  :whistling:
Azt mondom, amíg nem vezettetek ilyet, el sem tudjátok képzelni, hogy milyen. De, mivel elvből nem is érdekel benneteket - tisztelet a kivételnek -, azt gondolom, hogy nem kéne csak amiatt lefikázni, hogy füstöl.
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

Nagycitrom

  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9397
  • 2017. T27 2ZR-FAE
    • Dentmill Frézközpont
Re: Egyéb autók
« Válasz #3024 Dátum: 2010.10.26 19:38:33 »
...
Hogy mi kell ehhez? Amit mindnyájan tudtunk eddig is: A lehető legjobb minőségű olaj a motorba! + Szervizeléskor a jó minőségű alkatrész mindenből. És persze az is, hogy egy kicsit érdekelje az embert az autója hosszútávon jó állapota!
...
Na ez volt a lényeg a mondókádban. És máris nincs akkora hangsúly a TDI motoron, mert ezt más is tudja.  :yes:

lasi

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8541
Re: Egyéb autók
« Válasz #3025 Dátum: 2010.10.26 19:43:03 »
igen voltak hibái de azt orvosolták, amugy meg vezettem 1.9 pdtdi passat kombit (115le) sogorom verdája, nagy hely van benne, jol is megy, és a futomüvön kivül nem volt baja...... ez a 4 lengökaros megoldás nem valami nyerö a vw-audi konszernél...
nincs nekem  konkrét bajom más márkákkal, de én csölátással vagyok a japán autok iránt, és ez soha nem fog változni :wub:
baráti körömben javarészt németfanok vannak, mindig oltjuk egymást de ez igy van jol :cool2:
Corolla AE86GT 20V (1984) Corolla AE86GT 16V (1985),Lexus IS 250 Mark Levinson (2008)Eladva
Corolla 1.4 D4D   (2005)Eladva!  2.0 D4d RAV4  (2005)Eladva, 2.2D4d Rav4 (2007) ,2.4D Hilux (1994)Eladva, 2.4D Hiace (1999)Eladva, 2.5 D4d Hilux (2009) 2.4 TD Hilux (2000)

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23134
Re: Egyéb autók
« Válasz #3026 Dátum: 2010.10.26 19:43:43 »
többiek is értették, de ne várd el tölünk hogy leboruljunk a toyota forumon egy "fosvágen" elött :devil: :D
Senkitől nem várom, hogy boruljon le előtte. Csak, gondoltam ami Tény, az Tény. És az ilyet akkor is el kell ismerni, ha egy Toyota fórumon vagyunk. Én őszinte Toyota-hívő vagyok, ha lenne ilyen vallás, felvenném, de nem járok vakon a világban és fikázok le mindent, ami nem Toyotával kapcsolatos.  ;)
A Toyota sem mindenben kiemelkedő, de amit tud, azt jól és főleg megbízhatóan tudja.
Amiről én írtam, meg azt jelenti, hogy megy, mint a veszedelem, és mégsem esik szét a közhiedelemmel ellentétben, már, ha a gazdája - a Toyotához hasonlóan - mindenből a legjobbat adja neki.
Igenis, el kell ismerni, ha valaki más IS jó valamiben, nem csak mi.  :yes: ;)
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

Nagycitrom

  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9397
  • 2017. T27 2ZR-FAE
    • Dentmill Frézközpont
Re: Egyéb autók
« Válasz #3027 Dátum: 2010.10.26 19:50:06 »
Mondjuk a PDTDI történetéhez az is hozzá tartozik, hogy rengeteg olajfogyasztós példány van (ott is vallják az 1liter/1000km alatt ez természetes elvet) , ami a nyújtott szervizperiódusnak is köszönhető. De mivel ezt a gyártó írta elő így, tehát nem lehet felette elsiklani.

TZoli

  • Vendég
Re: Egyéb autók
« Válasz #3028 Dátum: 2010.10.26 20:00:24 »
Én Liqui Moly Diesel High Tech-et  (5W-40) teszek a Pd-kbe és néhányba Liqui Moly Top Tec 4200-at (5w-30)
A Diesel High Tech-el több is elmegy 15.000km-t utántöltés nélkül, egy pár darab 12.000km környékén bejelez hogy alacsony az olajszint, hozzáteszem céges autók, kapják az ívet rendesen.

A sofőrök nagyon meg vannak elégedve ezzel az olajjal a visszajelzések alapján, örülök is neki.
Amíg márkaszervízbe hordták ezeket az autókat úgy nézett ki hogy az olajért fizettek  32.000 forint körüli összeget (csak magáért az olajért, OMV 0w-30) és a 30.000-res periódus alatt kellet venniük még 3 litert töltögetni bele  8K/liter áron, tehát durván 56K volt csak az olaj egy szervizintervallumra.
« Utoljára szerkesztve: 2010.10.26 20:07:47 írta TZoli »

Sanyesz

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1077
Re: Egyéb autók
« Válasz #3029 Dátum: 2010.10.26 20:02:32 »
Hát, hamár így emlegetitek a 177-es d-cat-et, javítsatok ki, hogy nem ez a Toyota egyik legneccesebb motorja a dízelek között? Nekem úgy rémlik, messze több probléma van vele, mint Pl a D-4D-vel, vagy akár a "gizda-füstölős-traktor-polgárpukkasztó" PDTDI-vel  :whistling:
Azt mondom, amíg nem vezettetek ilyet, el sem tudjátok képzelni, hogy milyen. De, mivel elvből nem is érdekel benneteket - tisztelet a kivételnek -, azt gondolom, hogy nem kéne csak amiatt lefikázni, hogy füstöl.
Én viszont vezettem D-CAT Verso-t, 4 évig, 74 ezer km-t. Nem tudom, mit értesz "legneccesebb motor" alatt, de én semmi problémát nem tapasztaltam vele. A szervíz sem. :1eye: Becsülettel megcsináltattam a kötelező szervizeket - ennyi.