És akkor még nem említettük azokat, akiknek az út mellett repedezik szét a házuk, mert napi 1000 kamion tép el mellette 80-nal.
Értem, hogy nyomja őket az idő, meg pénzbe kerül a lassítás-gyorsítás, de menjen autópályára, ott gurulhat konstans sebességgel. Ja, hogy azért többet kell fizetni, ez már legyen az ő gondja. Ezek mind spórolásból mennek a 86-oson és nem fizetnek annyi útdíjat, amennyire tönkrevágják az utakat és a környező falukat (egy kamion kb. 100 szgk. terhelését adja az útnak, itt 10 járműből 6-8 kamion, lehet számolni). Így aztán nincs lelkiismeret furdalásom, hogy feltartom őket a falukban.
Az már csak ráadás, hogy kb. két éve egy ukrán kamion leszorított előzés közben az árokba (úgy gondolta, ő is előzni kezd), lehúzva a kocsi bal oldalát, majd továbbment, mintha mi sem történt volna. Nem találtam meg, mert nem tudtam, melyiket állítsam meg (ha-ha, mintha meg tudtam volna állítani bármelyiket is). 100e Ft nagyságrendű károm lett, zsebből
mod: érdekes, Ausztriában még nem találkoztam 90-nel lakott területen száguldozó kamionnal
![whistling :whistling:](https://forum.toyotaclub.hu/Smileys/set1_b/whistling.gif)
Ha megvágnák őket rendszeresen, itt sem tennék. Nem kellene mást tenni, csak megnézni a tachografot és átlagsebességet számolni, mennyi idő alatt téptek át az országon, aztán a határon bírság + kényszerpihi. A szabályok annyit érnek, amennyire betartatják azokat.