Satriani, szerintem senki számára nem kérdéses, hogy a kg/LE és a kg/Nm adatot együtt kell nézni
Na, de álljon meg a menet. Itt csúcsteljesítményről, meg -nyomatékról beszélünk, miközben a mindennapi autózásban közel sem mindig használjuk ezt ki - különösen a benzinesnél nem - akkor most mi lesz? Elő a nyomaték-, és teljesítménygörbékkel!!!
Ugyan már, music. A csúcsteljesítményből és -nyomatékból egész jól lehet következtetni arra, hogy hogy megy az adott autó. Egyébként sem értem a hozzászólásaidat a témában. Senki nem beszélt lámpától gyorsulásról meg ilyen hülyeségekről. Senki nem beszélt arról, hogy ne lehetne túlélni az autózást egy gyengébb autóban. Ezek olyan frankó kis vitaszító reakciók
![Hááát ::)](https://forum.toyotaclub.hu/Smileys/set1_b/rolleyes.gif)
...
Arról beszéltem, és akárhogyan is forgatjátok, akkor is nekem van ebben igazam, hogy az erőtartalék, egy meglehetősen széles skálán belül,
nem fölösleges. Ezt úgy kb. minden, vezetéstechnikával többé-kevésbé hivatásszerűen foglalkozó szakember elismeri. Az, hogy gyengébb autóval is lehet közlekedni, mindezt
nem cáfolja. Az, hogy néhány felelőtlen és/vagy éretlen emberre rossz hatással van az erős autó, mindezt szintén
nem cáfolja. Pofon egyszerű dologról van egyébként szó. Már bocs, de egy hülyeséget ragoztok, úgy leginkább a vita kedvéért
![Nemnem :nonono:](https://forum.toyotaclub.hu/Smileys/set1_b/33_nemnem.gif)
... Én a magam részéről befejeztem.