Szavazás

Ha nem japán, Te melyikre voksolnál?

Német autók - mert precízek.
19 (46.3%)
Francia autók - mert kényelmesek.
2 (4.9%)
Olasz autók - mert szépek.
2 (4.9%)
Koreai autók - mert már hozzák a "szintet".
13 (31.7%)
Amerikai autók - mert a V8 az V8.
5 (12.2%)

Összes szavazó: 41

Szerző Téma: Egyéb autók  (Megtekintve 5184377 alkalommal)

0 Felhasználó és 18 vendég van a témában

Egükém

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1221
  • Jó munkásember!
    • Egümotors
Re:Egyéb autók
« Válasz #9645 Dátum: 2012.01.17 20:00:42 »
Nem személyeskedni akarok, de hány éves vagy ?

Lehet tudom a megfejtést :yes: :yes:

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re:Egyéb autók
« Válasz #9646 Dátum: 2012.01.17 20:01:24 »
jól néz ki. nem mint pl. egy auris :D
0 gondolkodási idővel az Aurist választanám. Vagy (hogy ne csak Toyotát mondjak) a Golfot. De ez a kaptafa-design nem kéne (ha csak ennek alapján dönthetnék).

----------------------------

Különben, ugye, majdnem kész az új Auris/Corolla... És, amennyire lehet látni a kémfotókon, szerencsére nem ezt a sablon-formatervet követi.
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Myko

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1993
Re:Egyéb autók
« Válasz #9647 Dátum: 2012.01.17 20:02:32 »
Nem személyeskedni akarok, de hány éves vagy ?

Lehet tudom a megfejtést :yes: :yes:
No mennyi?  :)

Pont ugyanezt a mondatot mondták nekem a kolléganőim ( de hány éves vagy , ám lehet tudom a megfejtetést ,így hangzott)  :D
Vmi van ma a levegőben :D
Toyota Corolla '02 1.4VVT-i Linea Terra Plus

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re:Egyéb autók
« Válasz #9648 Dátum: 2012.01.17 20:06:49 »
Jók azok is,de a torony és belső doblemezek iszonyat módon rohadnak.
Korai évjáratok még elől is dobfékkel vannak, a 850es motor még ezekbe is gyenge.
Figyi, egy veteránautóról beszélünk  :) ... Persze hogy rohad, persze hogy gyenge a fékje, naná hogy erőtlen a motorja. De a rohadás minden ilyen régi autónál téma; a motort meg a féket pedig kortárs viszonylatban kell megítélni.

Akkoriban, amikor még dobfékes R4-esek futottak, a legtöbb nagyobb, drágább kocsi fékje is hasonlóan hitvány volt; pl. egy 60-as évek eleji Opel Rekord, Ford Taunus vagy VW 1500 ilyen 70-80 m körüli fékutat produkált 100-as tempóról. És a motor teljesítményét is a kortársakhoz kell viszonyítani; ekkoriban egy 130-140-es végsebesség átlagosnak számított, kiskocsitól a 110-120 sem volt gáz. A Fiat 500 pl. egyáltalán el sem tudta érni a 100-as tempót.
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

OldPiet

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12282
Re:Egyéb autók
« Válasz #9649 Dátum: 2012.01.17 20:10:18 »
Figyi, egy veteránautóról beszélünk  :) ... Persze hogy rohad, persze hogy gyenge a fékje, naná hogy erőtlen a motorja. De a rohadás minden ilyen régi autónál téma; a motort meg a féket pedig kortárs viszonylatban kell megítélni.

Akkoriban, amikor még dobfékes R4-esek futottak, a legtöbb nagyobb, drágább kocsi fékje is hasonlóan hitvány volt; pl. egy 60-as évek eleji Opel Rekord, Ford Taunus vagy VW 1500 ilyen 70-80 m körüli fékutat produkált 100-as tempóról. És a motor teljesítményét is a kortársakhoz kell viszonyítani; ekkoriban egy 130-140-es végsebesség átlagosnak számított, kiskocsitól a 110-120 sem volt gáz. A Fiat 500 pl. egyáltalán el sem tudta érni a 100-as tempót.
Volt egy ismerösünk 1964-ben Hollandiában, állandóan 170-el közlekedett az Opel Rekordjával ;)

Myko

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1993
Re:Egyéb autók
« Válasz #9650 Dátum: 2012.01.17 20:12:04 »
Figyi, egy veteránautóról beszélünk  :) ... Persze hogy rohad, persze hogy gyenge a fékje, naná hogy erőtlen a motorja. De a rohadás minden ilyen régi autónál téma; a motort meg a féket pedig kortárs viszonylatban kell megítélni.

Akkoriban, amikor még dobfékes R4-esek futottak, a legtöbb nagyobb, drágább kocsi fékje is hasonlóan hitvány volt; pl. egy 60-as évek eleji Opel Rekord, Ford Taunus vagy VW 1500 ilyen 70-80 m körüli fékutat produkált 100-as tempóról. És a motor teljesítményét is a kortársakhoz kell viszonyítani; ekkoriban egy 130-140-es végsebesség átlagosnak számított, kiskocsitól a 110-120 sem volt gáz. A Fiat 500 pl. egyáltalán el sem tudta érni a 100-as tempót.

persze,persze veterán. Minden további nélkül elfogadnék egyet hobbinak. De nálunk pl a garázssoron van egy R4. Talán GTL verzió, utolsó francia gyártmányú széria. Az már egész jó, tárcsafék elől, jó fűtés. De a motorjával nem is a baj,h gyenge,hanem hogy szinte lehetetlen hozzá alkatrészt találni. Drága francia pajtások nagyon jól megcsinálták :) Doblemez meg...hát egy pár évet bír csere után. Szlovén példányoknál annyi fejlesztés volt,hogy a kisipar ráállt a műanyag dobbetétre. De a szlovén példányok annyira már nem szépek szerintem a króm elhagyása miatt.
Toyota Corolla '02 1.4VVT-i Linea Terra Plus

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re:Egyéb autók
« Válasz #9651 Dátum: 2012.01.17 20:23:28 »
A Renault 4 karrierje amúgy tényleg döbbenetes  :sorcerer: ... 1961-1992 közötti gyártás, 8 millió eladott példány! A kezdeti változat egy 750 köbcentis négyhengeres vízhűtéses (!) motort kapott, háromsebességes váltóval, innen indult a fejlődés. Elöl-hátul független kerékfelfüggesztés akkoriban ritkaság volt ám! Amit én sem tudtam eddig, hogy az R 4 nem önhordó karosszériás, hanem alvázas.

Így nézett ki a legelső változat, '61-'67 között - ez olyan kis aranyos volt  :D :



Amúgy tudtátok, hogy létezett egy Renault 3-as típus is? A 4-es low-budget verziója, leegyszerűsített technikával (ez nem lehetett könnyű feladat, bakker!), és 750-es helyett csak 600-as motorral. Arról lehet felismerni, hogy nincs ablak a C-oszlopon:



De aligha fogtok ilyet látni, mert marha ritka; nem fogyott, mivel alig volt olcsóbb az R 4-esnél; mindössze egy évig gyártották.
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re:Egyéb autók
« Válasz #9652 Dátum: 2012.01.17 20:24:59 »
Volt egy ismerösünk 1964-ben Hollandiában, állandóan 170-el közlekedett az Opel Rekordjával ;)
Az akkor a hathengeres csúcs-Rekord lehetett  :yes:
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Ákos2004

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6642
  • Corolla E12 1.4 vvti SOL Corolla E15 1.6 Luna
Re:Egyéb autók
« Válasz #9653 Dátum: 2012.01.17 20:25:35 »
Nem személyeskedni akarok, de hány éves vagy ?
Lehet tudom a megfejtést :yes: :yes:
Mármint én? 33... de miéér kérdezed? ::)

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re:Egyéb autók
« Válasz #9654 Dátum: 2012.01.17 20:28:25 »
persze,persze veterán. Minden további nélkül elfogadnék egyet hobbinak. De nálunk pl a garázssoron van egy R4. Talán GTL verzió, utolsó francia gyártmányú széria. Az már egész jó, tárcsafék elől, jó fűtés. De a motorjával nem is a baj,h gyenge,hanem hogy szinte lehetetlen hozzá alkatrészt találni. Drága francia pajtások nagyon jól megcsinálták :) Doblemez meg...hát egy pár évet bír csere után. Szlovén példányoknál annyi fejlesztés volt,hogy a kisipar ráállt a műanyag dobbetétre. De a szlovén példányok annyira már nem szépek szerintem a króm elhagyása miatt.
Króm? Az a franciákon sem nagyon volt, pláne nem a '78-as utolsó nagy facelift utániakon.

('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23132
Re:Egyéb autók
« Válasz #9655 Dátum: 2012.01.17 20:28:44 »
Mentem ma egy új E350CDI 4matic-al... autópálya felhajtón seggembe egy tahó octaviaI-essel egy arc.. szerintem TDI volt... odaléptem neki, egyszerűen állva maradt az octavia.. szó szoros értelemben... gyarló az ember.
Tökéletesen megértelek. De nem a Skodri miatt csináltad, ugye? Hanem mert egyszerűen sak megpeddzítetted a gázpedált...  :lol: :D
Én ugyanezt tettem volna a helyedben. A pislogósszeműkutyás ( :D ) kérdésével meg ne is foglalkozz, ahogy írtad, gyarló az ember. Ezek az über limuzinok kihoznak érdekes dolgokat a magunk fajta békésen poroszkálóból is.  ;)
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23132
Re:Egyéb autók
« Válasz #9656 Dátum: 2012.01.17 20:30:49 »
:wub: Blokkolnám  :whistling: :devil: :yes:
...hátulról, telibe? - (idézet a Blöff c. filmből...) :D :clap: :hug:
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

Myko

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1993
Re:Egyéb autók
« Válasz #9657 Dátum: 2012.01.17 20:32:44 »
A Renault 4 karrierje amúgy tényleg döbbenetes  :sorcerer: ... 1961-1992 közötti gyártás, 8 millió eladott példány! A kezdeti változat egy 750 köbcentis négyhengeres vízhűtéses (!) motort kapott, háromsebességes váltóval, innen indult a fejlődés. Elöl-hátul független kerékfelfüggesztés akkoriban ritkaság volt ám! Amit én sem tudtam eddig, hogy az R 4 nem önhordó karosszériás, hanem alvázas.

Így nézett ki a legelső változat, '61-'67 között - ez olyan kis aranyos volt  :D :

 Amúgy tudtátok, hogy létezett egy Renault 3-as típus is? A 4-es low-budget verziója, leegyszerűsített technikával (ez nem lehetett könnyű feladat, bakker!), és 750-es helyett csak 600-as motorral. Arról lehet felismerni, hogy nincs ablak a C-oszlopon:

 
De aligha fogtok ilyet látni, mert marha ritka; nem fogyott, mivel alig volt olcsóbb az R 4-esnél; mindössze egy évig gyártották.

Ez pedig már egy 1991-es példány a gyártás végéről:


Kicsit rendet tettem a képek terén.  Kérlek, képet ne idézz! Trotter.
« Utoljára szerkesztve: 2012.01.18 05:35:10 írta Trotter66 »
Toyota Corolla '02 1.4VVT-i Linea Terra Plus

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re:Egyéb autók
« Válasz #9658 Dátum: 2012.01.17 20:35:36 »
Vélemény?
http://www.hasznaltauto.hu/auto/mercedes-benz/c_220/mercedes-benz_c_220_t_d_esprit_szkonyv._smentes._valodi_km-5438179

Kövezzetek meg,de fogalmam sincs miért jön be ez a széria :D
Viszont ez a motor nem vmi gyakori,ha jól nézegetem.
Én nem foglak megkövezni, ez a W 202-es C-Klasse nekem is nagyon bejön  :yes: ! A motorja az egyik legutolsó, újonnan fejlesztett, személyautóba szánt szívódízel; '93-ban jelent meg, hengerenként négy szelepes, négyhengeres, max teljesítménye 95 LE 5000-es (!) fordulaton, max nyomatéka 150 Nm, 3100-nál. Tehát nem egy erőcsomag, de megfelelő a tudása; cserébe kevés benne a hibaforrás, és takarékos, csendes, kulturált járású motor.

A beltér állapotából ítélve itt tényleg valós lehet a 214.000 km, márpedig az egyáltalán nem sok ebben a kocsiban, ezzel a motorral. Ráadásul kombi  :wub: ... Kéne, nagyon is  :yes:
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re:Egyéb autók
« Válasz #9659 Dátum: 2012.01.17 20:36:09 »
Myko, légyszi, ne idézz már képeket fölöslegesen  :) ... Tudod szerkeszteni utólag is a hozzászólásodat.
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )