Szavazás

Ha nem japán, Te melyikre voksolnál?

Német autók - mert precízek.
19 (46.3%)
Francia autók - mert kényelmesek.
2 (4.9%)
Olasz autók - mert szépek.
2 (4.9%)
Koreai autók - mert már hozzák a "szintet".
13 (31.7%)
Amerikai autók - mert a V8 az V8.
5 (12.2%)

Összes szavazó: 41

Szerző Téma: Egyéb autók  (Megtekintve 5181186 alkalommal)

0 Felhasználó és 23 vendég van a témában

Nagycitrom

  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9397
  • 2017. T27 2ZR-FAE
    • Dentmill Frézközpont
Re:Egyéb autók
« Válasz #9555 Dátum: 2012.01.12 15:18:47 »
A 460E futású csak nem egy Peugeot 406 volt?  :innocent:

Lehet hogy vannak jól eltalált darabok, de szerintem Te sem véletlenül jársz Toyotával, és fórumozol itt velünk..  ;)
Igen, az volt.
Máskor már leírtam: én nem Toyotat választottam, hanem Avensist, mert éppen akkor ez felelt meg legjobban az igényemnek, pénztárcámnak és nem azért, mert Toyota. Volt a tarsolyban 3008, Accord, C5, Lancia Delta, meg mit tudom még mi.
Ja, itt fórumozom a Citroen Picasso-s nick nevemmel  :lol:

robi (Robi)

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9524
Re:Egyéb autók
« Válasz #9556 Dátum: 2012.01.12 15:32:03 »
én mindig "nagy city room" -nak olvaslak  :D  köze sincs a Xsara-hoz  [rohog]

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re:Egyéb autók
« Válasz #9557 Dátum: 2012.01.12 16:41:24 »
Volt a tarsolyban 3008, Accord, C5, Lancia Delta, meg mit tudom még mi.
Jézusom  :eek: ... Szép felhozatal  :szemez: :D

Na jó, csak viccelek. Félig  :innocent:
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

gomzol

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1590
Re:Egyéb autók
« Válasz #9558 Dátum: 2012.01.12 16:58:55 »
Még egy kis statisztika:D

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re:Egyéb autók
« Válasz #9559 Dátum: 2012.01.14 22:41:35 »
Trotter Mester figyelmébe  :yes:

Pár, jelenkori teszt adat nagy kedvencéről, a Citroen DS-ről  :D ... Az AutoBild Klassik különkiadásának, ami havonta jelenik meg, adott ez a jó szokása, hogy youngtimer/veterán autókat tesztel, a jelenlegi kritériumok szerint. Így olyan gyorsulási, fogyasztási stb adatok jönnek ki, amik összevethetők az ugyanilyen módszerrel tesztelt új kocsik tudásával.

Szóvaaal... a DS, konkrétabban egy '72-es D Super 5 modell (vagyis 5 sebességes, kézi váltós), 2.2-es négyhengeres, 104 LE-s motorral volt felszerelve. Gumiméret 185x15 (!), üres tömeg (ez már mért adat) 1314 kg. Gyorsulás 0-ról 100-ra 13.5 mp. Végsebesség 175 km/h. Rugalmasság 60-100 négyesben 11.3 mp, 80-120 ötösben 19.4 mp. Fékút 100-ról 0-ra 52.4 m (ez bizony igen jó érték egy 70-es évek eleji autótól!). Teszt-átlagfogyasztás: 11.9 l (erre sem lehet semmit mondani egy ennyi idős, 2.2-es, 1.3 tonnás kocsi részéről).

Legyen itt egy kép is, de mivel a DS kinézetét úgyis mindenki fejből fújja, ezért inkább a műszerfaláról, mert az sem kevésbé érdekes!



Egyrészt szvsz meglehetősen modern ahhoz képest, hogy a '67-es facelifttől így nézett ki  :sorcerer: ! Másrészt, érdemes megfigyelni a sajátosságokat  :yes:

-A pedálok... a bal oldali a rögzítőfék; és az a kerek, fekete gumi-gomba - na, az a fék. GSA-ban volt szerencsém hasonlóhoz - életemben nem vezettem kisebb pedálerőt igénylő fékkel rendelkező autót.
-Kormányváltó, ahogy illik  :cool2:
-A visszapillantó: az erősen lejtős tetővonal indokolta ezt az elhelyezést.
-A bal oldali műszer közepén lévő hatalmas, piros visszajelző lámpa: mint a repülőgépekben a "master caution", csak épp ez az autó lelkét képező központi hidraulika-rendszer hibájára figyelmeztetett, lehetőleg minél feltűnőbb módon.
-Az a könyöklő...  :wub:
-A kormánykerék: eleve a formája... és az állása: bármilyen fura is, gyárilag így állt egyenesen. 8 órára mutató küllővel. Mindegyik.
-A rögzítőfék-pedáltól balra látszik valamennyi a felfüggesztés magasságát szabályozó kezelőszervből.
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re:Egyéb autók
« Válasz #9560 Dátum: 2012.01.14 23:12:35 »
Citroen M35: az NSU-val együttműködésben kifejleszett 50 LE-s Wankel-motorral felszerelt kupé, az Ami 8 típus bázisán. Ennek a létezéséről eddig nem is tudtam.



('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Myko

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1993
Re:Egyéb autók
« Válasz #9561 Dátum: 2012.01.15 11:16:22 »
Szegény Ami-k ( 8 meg asszem 10 ) rettentő csúnyára sikeredtek.

Erről a gumigömbös fékpedálról nem is tudtam? Hogy érezted rajta a "pedálerőt" ?
Toyota Corolla '02 1.4VVT-i Linea Terra Plus

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23132
Re:Egyéb autók
« Válasz #9562 Dátum: 2012.01.15 11:23:58 »
Trotter Mester figyelmébe  :yes:

Pár, jelenkori teszt adat nagy kedvencéről, a Citroen DS-ről  :D ... Az AutoBild Klassik különkiadásának, ami havonta jelenik meg, adott ez a jó szokása, hogy youngtimer/veterán autókat tesztel, a jelenlegi kritériumok szerint. Így olyan gyorsulási, fogyasztási stb adatok jönnek ki, amik összevethetők az ugyanilyen módszerrel tesztelt új kocsik tudásával.

Szóvaaal... a DS, konkrétabban egy '72-es D Super 5 modell (vagyis 5 sebességes, kézi váltós), 2.2-es négyhengeres, 104 LE-s motorral volt felszerelve. Gumiméret 185x15 (!), üres tömeg (ez már mért adat) 1314 kg. Gyorsulás 0-ról 100-ra 13.5 mp. Végsebesség 175 km/h. Rugalmasság 60-100 négyesben 11.3 mp, 80-120 ötösben 19.4 mp. Fékút 100-ról 0-ra 52.4 m (ez bizony igen jó érték egy 70-es évek eleji autótól!). Teszt-átlagfogyasztás: 11.9 l (erre sem lehet semmit mondani egy ennyi idős, 2.2-es, 1.3 tonnás kocsi részéről).

Legyen itt egy kép is, de mivel a DS kinézetét úgyis mindenki fejből fújja, ezért inkább a műszerfaláról, mert az sem kevésbé érdekes!



Egyrészt szvsz meglehetősen modern ahhoz képest, hogy a '67-es facelifttől így nézett ki  :sorcerer: ! Másrészt, érdemes megfigyelni a sajátosságokat  :yes:

-A pedálok... a bal oldali a rögzítőfék; és az a kerek, fekete gumi-gomba - na, az a fék. GSA-ban volt szerencsém hasonlóhoz - életemben nem vezettem kisebb pedálerőt igénylő fékkel rendelkező autót.
-Kormányváltó, ahogy illik  :cool2:
-A visszapillantó: az erősen lejtős tetővonal indokolta ezt az elhelyezést.
-A bal oldali műszer közepén lévő hatalmas, piros visszajelző lámpa: mint a repülőgépekben a "master caution", csak épp ez az autó lelkét képező központi hidraulika-rendszer hibájára figyelmeztetett, lehetőleg minél feltűnőbb módon.
-Az a könyöklő...  :wub:
-A kormánykerék: eleve a formája... és az állása: bármilyen fura is, gyárilag így állt egyenesen. 8 órára mutató küllővel. Mindegyik.
-A rögzítőfék-pedáltól balra látszik valamennyi a felfüggesztés magasságát szabályozó kezelőszervből.
DS és főleg a 21 az egyetlen Citrom, ami előtt, mint az iszlám hívők, térdre borulok és hajlongok... Fantasztikus egy autó még a mai szemmel is. Az megvan, ugye, hogy a kanyarkövető világítás IS innen származik a mai autókba?  :D
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

music

  • Moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 26345
Re:Egyéb autók
« Válasz #9563 Dátum: 2012.01.15 11:49:34 »
Szegény Ami-k ( 8 meg asszem 10 ) rettentő csúnyára sikeredtek.
5 ajtósban sokkal harmonikusabb!
music     

szikla2

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 756
Re:Egyéb autók
« Válasz #9564 Dátum: 2012.01.15 12:25:57 »
Még egy kis statisztika:D
Kíváncsi lennék. egy Olaszországban, vagy francia honban készített tesztről.
Véleményem szerint lejtett a tesztpálya.
Nem minden "az" ami annak látszik.
Corolla 1.6 E12 2004 sedan 2009--2017
Avensis 1.8 T27 2011.facelift Sedan 2017-

TSityu

  • Vendég
Re:Egyéb autók
« Válasz #9565 Dátum: 2012.01.15 12:31:33 »
Hát ennyit a statisztikákról.  :hug: :D

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re:Egyéb autók
« Válasz #9566 Dátum: 2012.01.15 13:38:38 »
Úúú de jó, ismét előkerült valami, ami szerint nem jó a Toyota  :yes: ... Na, megyek, hányok egyet.

Megnézném, van-e ilyen más fórumon. Sztem kb. golyó-metszés járna érte, és okkal.

Amúgy erre meg én mondom, hogy nem hiszem el, mert az eredmény, amit kihoz, hülyeség  :flowers:

(Mennyire reméltem, hogy szó nélkül lesz hagyva. De nem... Naná, hogy muszáj volt észrevenni és visítva rárejszolni.)
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re:Egyéb autók
« Válasz #9567 Dátum: 2012.01.15 13:40:39 »
Kíváncsi lennék. egy Olaszországban, vagy francia honban készített tesztről.
Véleményem szerint lejtett a tesztpálya.
Naná. Ki kellett már találni valamit, ami cáfolja a TÜV-öt. Nade, látod, nem is kell ide cáfolat. Még maguk a Toyotások sem hiszik el, hogy a Toyota jó  :lol: ... Szégyen, gyalázat, undor.  :nono:
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re:Egyéb autók
« Válasz #9568 Dátum: 2012.01.15 13:44:08 »
Erről a gumigömbös fékpedálról nem is tudtam? Hogy érezted rajta a "pedálerőt" ?
Sehogy  :lol: ... Nehéz volt megszokni. Kb szinte mint egy érintőkapcsoló, pár mm-es "pedál"-út választotta el a finom lassítást a vészfékezéstől  :eek: ... Persze, egy idő után azért meg lehet szokni.
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

TSityu

  • Vendég
Re:Egyéb autók
« Válasz #9569 Dátum: 2012.01.15 13:54:18 »
Úúú de jó, ismét előkerült valami, ami szerint nem jó a Toyota  :yes: ... Na, megyek, hányok egyet.
Megnézném, van-e ilyen más fórumon. Sztem kb. golyó-metszés járna érte, és okkal.
Amúgy erre meg én mondom, hogy nem hiszem el, mert az eredmény, amit kihoz, hülyeség  :flowers:
(Mennyire reméltem, hogy szó nélkül lesz hagyva. De nem... Naná, hogy muszáj volt észrevenni és visítva rárejszolni.)

Ha ezt nekem szántad, akkor csak annyi volt a megjegyzés tárgya, hogy azért nem bízok a statisztikában mert ez a példa is mutatja, hogy nem mindig tükrözi a valóságot, "igény" szerint alakítható. Az, hogy a Toyota hanyadikként végzett, pont leszrom, inkább az tűnt fel, hogy csak Német autók vannak a lista elején.  ;)
Én pl. nem emlékszem, hogy fikáztam volna a Toyotát, de valóban nem teszem annyival a többi márka elé mint pl. Te.  :hug:  :flowers: