Közeljövőben szeretném lecserélni Corollámat (már túl sok gond van vele, nem érné meg rendbe rakni, sajnos); következők jönnének szóba, ha ma cserélném:
Astra G, 1,4i 16V 2003/3 hó, 107000 km, 1298000 Ft;
Carina E 1,6 Gli 1997/9 hó, 165000 km, 649000 Ft;
Hyundai Accent 1,3 2006/2 hó, 39800 km, 1148000 Ft;
Mazda 323 2.0 DiTD CE 2001/6 hó, 128000 km, 1198000 Ft;
Nissan Almera 1,5 Comfort P3 2000/5 hó, 79000 km, 848000 Ft.
Mi a baj a Corival pontosan? Mit kell cserélni?
Melyik az a kereskedés? Mert mindegyik autóban gyanúsan - amúgy kereskedősen - kevés van. '97-es Carina 165 ezer km-rel, mi? Aha, persze...
Ha ezek az autók tényleg ennyit futottak volna, sztem az áruk nem a nagy átlagot tükrözné... De eléggé pesszimista vagyok ezen a téren.
Én Opelt nem vennék, pedig az egész család Opelos. GAstrából is lassan Dunát lehet rekeszteni, annyi van. Amúgy az 1.4-es motor igen gyenge a kasztnihoz, biztos hogy iszákos lesz.
A Carina tényleg gyanúsan keveset futott, ezt kb 2-vel alaphangon meg lehet sztem szorozni.
Az Accent nem rossz, szomszédnak kettő is van, csak épp nem tartja az árát (szemben pl a Toyokkal) és nem eszik keveset. Viszont nagyon jó Micu motorral szerelték őket.
Mazda 323 bejövős, bár szintén tipikus km óra állással... Pont egy dízelt használtak arra, hogy évi 15 ezret menjenek? Mondjuk egy dízel fanatiq talán...
Nissan Almera asszem volt itt többeknek, majd mondanak róla vmit, amúgy ilyen van gyerekkori barátomék szüleinek, ők elégedettek vele, bár az 1.5 moci picit kevés a kasztnihoz autószerelő barátom szerint.
Szóval minden autónál meg kéne tudni minél többet az előéletéből és amit csak lehet. Népítéletet olvasgatnék még, illetve utánaolvasnék a "kinézett" autók motorjainak is. Pl az Opel ecotec motor híresen olajzabálós (nemtom ez most az-e). Egyébként így leírás alapján én a Mazdával kezdenék (szeretem a dízelt
), de nagyon utánanéznék az előéletének, utána Almera, aztán Accent és nincs tovább. Carinát tedd oda a sorba, ahova jólesik.