Amíg ki nem próbálsz egy DSG-t, pontosan addig leszel ezen a véleményen...
Van egy szint (teljesítményben), ami fölött már KELL az automata. Nekem ez volt a benyomásom az S3-as Sportback után. Ki volt rángatva a sebváltója, holott csak 7500km volt benne. Ahhoz a 265 turbo LE-höz már a duplakuplungos automata kell, nem panoráma napfénytető, meg ilyen szirszarok...
Szerintem még DSG sem kell ehhez feltétlenül. Az SC-ben pl. elég régi konstrukciójú aut.váltó van, de azok közül akik kipróbálták még senki sem panaszkodott az élmény hiányára.
Nekem az a benyomásom főleg azok érzik a vezetési élmény elvesztését az automatával, akik az életben nem próbálták még. A gázpedál kezelésével akkor és addig huzatom vagy váltok vissza ahogyan azt szeretném.
A bepi által említett dsg-nél meg a modernebb szerkezeteknél pedig akár kézzel is lehet kapcsolgatni. Ezt a tulajok általában 3x kipróbálják, aztán hagyják hogy a váltó tegye magától a dolgát.