Rugalmassag forgalma relativ. Van akinek a dizel auto a rugalmas mert nem szereti porgetni es szamit a fogyasztas. Van aki ugy valt fel, hogy a fordulat 4-5000 fole essen vissza. Annak a nyomatekszegeny benzines auto lesz a rugalmas auto...
Fogalmazhatnam ugy is, hogy adott tartomanyban a dizel rugalmas, adott tartomanyban meg a benzines...
Palaczk eseteben a rugalmassag az alacsony fordulatszamtartomanyban valo rugalmassagot jelenti...
Bocsánat, de nem
... Mint ahogy a 0-100 sem relatív, a rugalmasság sem az. A rugalmasság arra ad választ, hogy hogy húz az autó alacsony/közepes fordulaton. Nem az én esetemben, hanem minden esetben.
Úgy lehetne ehelyett mondani, hogy aki úgy vált fel, hogy a fordulat 4-5000 fölé essen vissza, annak
nem számít a rugalmasság - annak a maximális gyorsulás számít, és ezáltal a maximális teljesítmény. Aki pedig úgy szeret vezetni, mint én, annak a rugalmasság számít, és a nyomaték.