Szavazás

Ha nem japán, Te melyikre voksolnál?

Német autók - mert precízek.
19 (46.3%)
Francia autók - mert kényelmesek.
2 (4.9%)
Olasz autók - mert szépek.
2 (4.9%)
Koreai autók - mert már hozzák a "szintet".
13 (31.7%)
Amerikai autók - mert a V8 az V8.
5 (12.2%)

Összes szavazó: 41

Szerző Téma: Egyéb autók  (Megtekintve 4951107 alkalommal)

0 Felhasználó és 11 vendég van a témában

OldPiet

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12282
Re: Egyéb autók
« Válasz #7920 Dátum: 2011.09.07 12:46:52 »
1.4 stock d4d nek nem ellenfél az 1.4 benya.........
kérdezzetek meg más d4d-s usert is, Andris, Kgabe.........

azért mert 7 loval erösebb a benyás,  de a dizel javára ott van + 60 nm, ami nem kevés :whistling:
Ezt nem mondanám.Elhiszem hogy a dízel valóban rugalmas de egy indulásból történő gyorsulásnál a benzin odaverné a dízelt ez biztos (persze itt is függ a sofőrtől sok minden)
Szerintem a turbodiesel cca 2-4 e fordulaton jobban gyorsul, elötte meg utánna, valószinű a benzines.
A Jazz 4 e-ig elég halovány volt, utánna jött meg az "ereje" ;)

pzs

  • Vendég
Re: Egyéb autók
« Válasz #7921 Dátum: 2011.09.07 12:48:49 »
Tul sok a sakkozas...  :)

0-100 1.4 D4D vs. 1.4 VVTI:
13.3 sec - 12 sec (Performance tab).

lasi

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8541
Re: Egyéb autók
« Válasz #7922 Dátum: 2011.09.07 12:51:17 »
Tul sok a sakkozas...  :)

0-100 1.4 D4D vs. 1.4 VVTI:
13.3 sec - 12 sec (Performance tab).

13,3 at nem tom honnan veték, 12,3 a gyári adat a d4d re, és tudja is chip nélkül :yes:
Corolla AE86GT 20V (1984) Corolla AE86GT 16V (1985),Lexus IS 250 Mark Levinson (2008)Eladva
Corolla 1.4 D4D   (2005)Eladva!  2.0 D4d RAV4  (2005)Eladva, 2.2D4d Rav4 (2007) ,2.4D Hilux (1994)Eladva, 2.4D Hiace (1999)Eladva, 2.5 D4d Hilux (2009) 2.4 TD Hilux (2000)

feryoo7

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1732
Re: Egyéb autók
« Válasz #7923 Dátum: 2011.09.07 12:59:53 »
1.4 benyás  2esben leforogja a 100at?
vagy kéri a 3adikat?

Majd megnézem :D .
megnéztem jopár videot youtubon........ 3dikban futja a 100at az 1.4 benyás.....
Ez tuti hogy nem igaz.Pénteken kiállok a kocsiva és felveszem videóra hogy mennyit megy 2esbe ha addig véletlen valaki nem csinálja meg de biztos hogy 90-100 között fog tiltani.
Az ignis-ünk 1 esben 50km/h 2 esben pontosan 100Km/h 3 asben 140Km/h 4esbe már nem tudja kiforogni a tiltást.
Nem hinném hogy a toyota ettől sokkal gyengébb lenne.

music

  • Moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 26316
Re: Egyéb autók
« Válasz #7924 Dátum: 2011.09.07 13:08:50 »
13,3 at nem tom honnan veték, 12,3 a gyári adat a d4d re, és tudja is chip nélkül :yes:
Lehet, hogy az E15-nek ennyi.
music     

pzs

  • Vendég
Re: Egyéb autók
« Válasz #7925 Dátum: 2011.09.07 13:10:02 »
Tul sok a sakkozas...  :)

0-100 1.4 D4D vs. 1.4 VVTI:
13.3 sec - 12 sec (Performance tab).

13,3 at nem tom honnan veték, 12,3 a gyári adat a d4d re, és tudja is chip nélkül :yes:

Ok, a VVTI-re meg ha jol tudom 11.8. Az kereken fel mp ha jol szamolom... Lenyeg, hogy papiron gyorsabb, akkor gyakorlatban miert ne lenne?

pzs

  • Vendég
Re: Egyéb autók
« Válasz #7926 Dátum: 2011.09.07 13:11:17 »
13,3 at nem tom honnan veték, 12,3 a gyári adat a d4d re, és tudja is chip nélkül :yes:
Lehet, hogy az E15-nek ennyi.

Kep alapjan E12nek tunik es az 5 ajtobol meg a 2004-2007-bol is E12-nek kell lennie...

lasi

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8541
Re: Egyéb autók
« Válasz #7927 Dátum: 2011.09.07 13:14:31 »


Ok, a VVTI-re meg ha jol tudom 11.8. Az kereken fel mp ha jol szamolom... Lenyeg, hogy papiron gyorsabb, akkor gyakorlatban miert ne lenne?

akkor csupa luzerrel akaszkodtam össze az utcán..... hiába volt 1.6 os gép alattuk, sorban  elmaradtak, :whistling:
Corolla AE86GT 20V (1984) Corolla AE86GT 16V (1985),Lexus IS 250 Mark Levinson (2008)Eladva
Corolla 1.4 D4D   (2005)Eladva!  2.0 D4d RAV4  (2005)Eladva, 2.2D4d Rav4 (2007) ,2.4D Hilux (1994)Eladva, 2.4D Hiace (1999)Eladva, 2.5 D4d Hilux (2009) 2.4 TD Hilux (2000)

pzs

  • Vendég
Re: Egyéb autók
« Válasz #7928 Dátum: 2011.09.07 13:16:13 »


Ok, a VVTI-re meg ha jol tudom 11.8. Az kereken fel mp ha jol szamolom... Lenyeg, hogy papiron gyorsabb, akkor gyakorlatban miert ne lenne?

akkor csupa luzerrel akaszkodtam össze az utcán..... hiába volt 1.6 os gép alattuk, sorban  elmaradtak, :whistling:

Nem kell ahoz luzer legyen, h ne nyomja neki... :)  :tt2:

lasi

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8541
Re: Egyéb autók
« Válasz #7929 Dátum: 2011.09.07 13:29:01 »

Nem kell ahoz luzer legyen, h ne nyomja neki... :)  :tt2:
akkor bizony én voltam a luzer h nyomtam neki [rohog]
Corolla AE86GT 20V (1984) Corolla AE86GT 16V (1985),Lexus IS 250 Mark Levinson (2008)Eladva
Corolla 1.4 D4D   (2005)Eladva!  2.0 D4d RAV4  (2005)Eladva, 2.2D4d Rav4 (2007) ,2.4D Hilux (1994)Eladva, 2.4D Hiace (1999)Eladva, 2.5 D4d Hilux (2009) 2.4 TD Hilux (2000)

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23129
Re: Egyéb autók
« Válasz #7930 Dátum: 2011.09.07 13:30:56 »
1.4 benyás  2esben leforogja a 100at?
vagy kéri a 3adikat?
88 körül tilt... 2-ben.
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23129
Re: Egyéb autók
« Válasz #7931 Dátum: 2011.09.07 13:34:31 »
1.4 benyás  2esben leforogja a 100at?
vagy kéri a 3adikat?

Majd megnézem :D .
megnéztem jopár videot youtubon........ 3dikban futja a 100at az 1.4 benyás.....
Ez tuti hogy nem igaz.Pénteken kiállok a kocsiva és felveszem videóra hogy mennyit megy 2esbe ha addig véletlen valaki nem csinálja meg de biztos hogy 90-100 között fog tiltani.
Az ignis-ünk 1 esben 50km/h 2 esben pontosan 100Km/h 3 asben 140Km/h 4esbe már nem tudja kiforogni a tiltást.
Nem hinném hogy a toyota ettől sokkal gyengébb lenne.
Csak ezért ne hajtsd meg, meg forog ki 100-ig 2-esben. Ahogy írtam, 88 körül tilt.  ;)
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

diegho

  • Vendég
Re: Egyéb autók
« Válasz #7932 Dátum: 2011.09.07 13:38:34 »

Nem kell ahoz luzer legyen, h ne nyomja neki... :)  :tt2:
akkor bizony én voltam a luzer h nyomtam neki [rohog]

Aki tét nélkül nyomja neki ahogy csak lehet, az bizony lúzer is, vagy komoly kisebbségi komplexusa van :yes:

Kgabe

  • S6 forever
  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9802
Re: Egyéb autók
« Válasz #7933 Dátum: 2011.09.07 13:47:53 »
Tul sok a sakkozas...  :)

0-100 1.4 D4D vs. 1.4 VVTI:
13.3 sec - 12 sec (Performance tab).

13,3 at nem tom honnan veték, 12,3 a gyári adat a d4d re, és tudja is chip nélkül :yes:
Anno AutoBlides összehasonlító tesztben 11 környéki időt mértek neki a(z elfogult :-)) németek...
Gabe 254.

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re: Egyéb autók
« Válasz #7934 Dátum: 2011.09.07 14:07:50 »
Te le fogod gyorsulni 0-100-on a dízelt, viszont rugalmasságban az lesz a jobb (az 1.6-osnál is jobb). Ez amúgy kiderül gyakorlatilag az összes tesztből is. 10-ből 9-szer a nagyobb teljesítményű autó fog jobban gyorsulni, viszont a nagyobb nyomatékú rugalmasabb lesz.
Én azért szeretném ezt a tesztet megcsinálni, tényleg érdekelne!
Labor körülmények között lehet, hogy rugalmasabb, ezt elfogadom. A valóságban visszaváltok és hol is tilt? Szóval ott elmegyek mellette bármikor.  :D Akkor már a gyorsulást használom, amiben jobb vagyok.
De a rugalmasság nem arról szól, hogy mi van ha visszaváltasz... Te mindig, minden szituációban csakis visszaváltva gyorsítasz? Ha a válasz "nem", akkor neked is számít a rugalmasság, ugyanúgy, mint bárki másnak. Négyesben és ötösben szokás mérni, de természetesen ugyanúgy számít alacsonyabb fokozatokban is. Továbbá számít emelkedőn... számít ha meg van pakolva a kocsi... stb. A rugalmasság "mondja meg" azt is, hogy felmész-e mondjuk országúton egy adott emelkedőn ötösben, anélkül hogy vissza kell kapcsolj - vagy sem. Minél nyomatékosabb a motorod, minél jobb a rugalmasságod, annál nagyobb erre az esély.

Amúgy főleg a mai világban szerintem bárki, akinek nem teljesen mindegy a fogyasztás, nem úgy fog gyorsítani lehetőleg pl. még országúton előzés közben sem, hogy tiltásig forgatja az összes fokozatot.

Az pedig biztos, hogy rugalmasságban az 1.4-es dízel még az 1.6-os benzinesnél is jobb.

Ez itt négyes:


Ez meg ötös:
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )