Szavazás

Ha nem japán, Te melyikre voksolnál?

Német autók - mert precízek.
19 (46.3%)
Francia autók - mert kényelmesek.
2 (4.9%)
Olasz autók - mert szépek.
2 (4.9%)
Koreai autók - mert már hozzák a "szintet".
13 (31.7%)
Amerikai autók - mert a V8 az V8.
5 (12.2%)

Összes szavazó: 41

Szerző Téma: Egyéb autók  (Megtekintve 5178019 alkalommal)

0 Felhasználó és 3 vendég van a témában

Satriani

  • Vendég
Re: (ideiglenes) Egyéb autók
« Válasz #735 Dátum: 2010.01.19 09:15:18 »
Ahogy nézem, a Scenickel az is a baj, hogy az illető nagy valószínűséggel benzinest fog venni, és abból kizárólag az 1,4 TCe 130 lovas motor van. Az meg egy kicsit gyenge hozzá.

Van belőle 1.6-os szívó is, ahogy a Versóból is. Az 1.4 turbóval a Scénic pont ugyanúgy gyorsul 100-ra, és pont ugyanannyit megy, mint az 1.8-as, kéziváltós Verso. A turbómotor karaktere miatt a Scénicnek valószínűleg jobb a rugalmassága.

music

  • Moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 26345
Re: (ideiglenes) Egyéb autók
« Válasz #736 Dátum: 2010.01.19 10:36:44 »
Akkor még egyszer összefoglalnám, az eddigi esélyesek 150 ló körül voltak, ehhez képest a 130 kevés, meg hát a tömeg is számít.
music     

Satriani

  • Vendég
Re: (ideiglenes) Egyéb autók
« Válasz #737 Dátum: 2010.01.19 12:34:37 »
Szerintem meg az számít, hogy megy egy autó, nem az, hogy éppen hány lóerős, vagy hány kiló. A Scénic megy úgy, mint a többi említett gép, és sokkal olcsóbb.

---------------

http://www.autoexpress.co.uk/carreviews/firstdrives/247330/chevrolet_volt.html
Klassz.

Trotter66

  • Knight of the Roads
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 22266
  • ((:== Szlalomépítő ==:))
Re: (ideiglenes) Egyéb autók
« Válasz #738 Dátum: 2010.01.19 12:39:25 »
Akkor még egyszer összefoglalnám, az eddigi esélyesek 150 ló körül voltak, ehhez képest a 130 kevés, meg hát a tömeg is számít.

Oké, nem győzködlek, mert nem lehet. :D

Ha felajánlom, hogy viszlek egy kört az SC-vel, hogy meggyőzzelek, hogy nem kevés a 130 ló/300 Nm, akkor eljössz? :flowers:
Sors bona nihil aliud
Toyota C-HR Selection 2018.
Toyota Corolla 1.8 VE (USDM) 1998.

lablac

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6859
Re: (ideiglenes) Egyéb autók
« Válasz #739 Dátum: 2010.01.19 15:35:38 »
Ahogy nézem, a Scenickel az is a baj, hogy az illető nagy valószínűséggel benzinest fog venni, és abból kizárólag az 1,4 TCe 130 lovas motor van. Az meg egy kicsit gyenge hozzá.
Jopar tesztben amit lattam epp ezzel a motorral teszteltek es nagyon szerettek. Sot kifejezetten jo vetelnek allitjak be. De gondolom ez sem hat meg.  :flowers:
Amugy 1,9dCi  :punk: ahogy azt Trotter is irta.


Voltak:  '08 Auris 2.0 D-4D Sol; '05 Honda Jazz 1.2 i-DSI S Cool, '09 Honda Accord 2.4 i-VTEC EX

sghu77

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2439
Re: (ideiglenes) Egyéb autók
« Válasz #740 Dátum: 2010.01.19 20:32:35 »
A múltkor volt téma, hogy egy mai nagykocsiba "kell-e" a sok lovacska. Itt egy érdekes cikk a témában. Kiemelném a lényeget:

"Tudják mit? Ez az autó a tipikus autóhasználók 95 százalékának az idő 95 százalékában pont elég, a maradékban sem nyűgös. Ebben a 95 százalékban azt nyújtja, amit egy S80-astól vár az ember. És ha automata lenne a váltója, még matekolni se kéne annyit."

Vagyis egy 15kg/LE arányú autó - ami még így is 13mp alatt van százon, jelzem - bőven elég. Annak az 5%-nak az idő 5%-ában nem, aki bár nem tudja rendesen kezelni a váltót, mégis siet. De egy jó automatával még ez se lenne probléma. Ennyit a teljesítményhajszolásról. Szerintem.

BloodRedSandman

  • Vendég
Re: (ideiglenes) Egyéb autók
« Válasz #741 Dátum: 2010.01.19 20:40:20 »
Én meg pont azon gondolkodtam, hogy akinek van 10millája egy kocsira azt valszeg nem érdekli a fogyasztás, vagyis nem ennyire.... amúgy meg autómata 1,6os motorral csak szenvedne 1600kgval a hátán...én tuti nem venném 10milkáért...de lehet hogy én pont az 5% vagyok...

Nagycitrom

  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9397
  • 2017. T27 2ZR-FAE
    • Dentmill Frézközpont
Re: (ideiglenes) Egyéb autók
« Válasz #742 Dátum: 2010.01.19 20:50:29 »
...én tuti nem venném 10milkáért...de lehet hogy én pont az 5% vagyok...
Nem hiszem, hogy Te vagy a célközönség (egyenlőre  ;) ), inkább az anyucinak veszi a bizniszmen, mert akármivel nem járhat  :D
Az iróniát félretéve én is elfogadható variációnak tartom, hogy egy felső kategóriás autóba egy ésszerű motort pakolnak.

Satriani

  • Vendég
Re: (ideiglenes) Egyéb autók
« Válasz #743 Dátum: 2010.01.19 21:21:11 »
Alapvetően nem a menetteljesítményekkel van a gond. Egy városi autótól, ami így megy, nem vár a vevő eszetlen tempót. Viszont ez egy utazóautó.

sghu77

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2439
Re: (ideiglenes) Egyéb autók
« Válasz #744 Dátum: 2010.01.19 22:26:59 »
Alapvetően nem a menetteljesítményekkel van a gond. Egy városi autótól, ami így megy, nem vár a vevő eszetlen tempót. Viszont ez egy utazóautó.

Aminek tökéletesen megfelel. Szvsz.

music

  • Moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 26345
Re: (ideiglenes) Egyéb autók
« Válasz #745 Dátum: 2010.01.19 22:59:12 »
Amugy 1,9dCi  :punk: ahogy azt Trotter is irta.
Nem engem kell, hogy meghasson, én csak közvetítek.
Továbbá, mint azt mondtam, elsősorban benzinesben gondolkoznak, ezért hiába van az 1.9 dCinek 300 nyomatéka, ha az dízel. Benzinesből meg 3 féle van: egy 1,6-os 110lovas, ez nyilván gyenge lesz. Egy 130 lovas 1,4-es (erről írtam), ez sem egy izompacsirta, és egy 2,0 140 lovas, ami jó lenne, ha nem automata lenne.
music     

TSityu

  • Vendég
Re: (ideiglenes) Egyéb autók
« Válasz #746 Dátum: 2010.01.19 23:18:27 »
A múltkor volt téma, hogy egy mai nagykocsiba "kell-e" a sok lovacska. Itt egy érdekes cikk a témában. Kiemelném a lényeget:

"Tudják mit? Ez az autó a tipikus autóhasználók 95 százalékának az idő 95 százalékában pont elég, a maradékban sem nyűgös. Ebben a 95 százalékban azt nyújtja, amit egy S80-astól vár az ember. És ha automata lenne a váltója, még matekolni se kéne annyit."

Vagyis egy 15kg/LE arányú autó - ami még így is 13mp alatt van százon, jelzem - bőven elég. Annak az 5%-nak az idő 5%-ában nem, aki bár nem tudja rendesen kezelni a váltót, mégis siet. De egy jó automatával még ez se lenne probléma. Ennyit a teljesítményhajszolásról. Szerintem.


A témáról a véleményem röviden: A tv és a mell legyen nagy, a paprika és a kocsi legyen erős.  :D :D :D

Satriani

  • Vendég
Re: (ideiglenes) Egyéb autók
« Válasz #747 Dátum: 2010.01.20 00:52:42 »
Aminek tökéletesen megfelel. Szvsz.

Mondjuk ez szerintem véleményes. Egy ekkora batárba bepakolsz 4 embert és fél köbméter csomagot, aztán nekiindulsz a szlovén hegyvidéknek, hogy eljuss az Adriára, ott azért izzad az a gyösz motor. Az utazóautó pedig nem csak attól utazóautó, hogy nagy, hanem attól is, hogy magabiztosan halad.

Azzal amúgy egyetértek, hogy a kocsi menetteljesítményei - ahogy egy Laguna 1.5 dci hasonló adatai - is elfogadhatóak a hétköznapokban, ha elvonatkoztatunk attól, hogy ezek mekkora autók. De elég nehéz attól elvonatkoztatni, hogy ezek mekkora autók. :D

Inkább egy Superb 1.4 TSI, ami 10 alatt van 100-on, és pakolva nem érződik alulmotorizáltnak. Ja, és vegyesben 7 körül fogyaszt a spritmonitor szerint. Kár, hogy ronda. Bár a Laguna rondább. :D Az S80 viszont időtlenül szép kocsi, nagyon elegáns.

leszilaci

  • Vendég
Re: (ideiglenes) Egyéb autók
« Válasz #748 Dátum: 2010.01.20 07:50:51 »
A témáról a véleményem röviden: A tv és a mell legyen nagy, a paprika és a kocsi legyen erős.  :D :D :D
az a szép az egészben,h mások vagyunk.

nekem nem kell tv.
mellből a feszes, formásat szeretem és nem a nagyot.
utálom az erőspaprikát, meg az erős (kétszerélvezős) ételeket.
erős autó pedig jó, csak általában (kihasználatlanul is) jó sokat fogyasztanak :D

KLaco

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8098
Re: (ideiglenes) Egyéb autók
« Válasz #749 Dátum: 2010.01.20 17:36:42 »
Mondjuk ez szerintem véleményes. Egy ekkora batárba bepakolsz 4 embert és fél köbméter csomagot, aztán nekiindulsz a szlovén hegyvidéknek, hogy eljuss az Adriára, ott azért izzad az a gyösz motor. Az utazóautó pedig nem csak attól utazóautó, hogy nagy, hanem attól is, hogy magabiztosan halad.
1 literes Yaris, 5 személy, fullra rakva + 300 literes tetőbox fullra rakva :D És az autó még ma is működik. Minden további nélkül 110-el lehetett menni folyamatosan. Néha még a 150 sem volt gond ;) 1.4-es FAstra sílécek a tetőn, fullra rakva, 4 férfi Ausztria 120-al. Ez se volt gond. Jó, a dinamika, meg az erőtartalék nincs, és a fogyasztás se volt túl jó az Astránál, de ez a magyar valóság ;)
Laco 73 :D