Yarisnak annyi előnye van oktatóautóként, hogy nincs hátulja, és jól ki lehet látni hátul.
Az 1000-es Yarisnak viszont a kuplung költsége lehet magasabb, meg az önindító Még nem találkoztam ennyire nehezen elinduló kocsival. Mondjuk 7-8 féle autót vezettem életemben, de eléggé könnyű vele lefulladni. Az oktatónak viszont továbbra is sztem kényelmetlen a gyári ülés.
Szerdán du voltam Citrom szalonban. Hát, már értem, hogy mi a különbség 1 francia és 1 japán autó között. Annyi praktikum és kényelem, ami 1 Berlingo-ban van, megelőz még egy
Avensis-t is
1. aki a yarissal megtanul elindulni, az más autót is tud majd használni...bár az 1.4pdtdi-vel fulladással kezdtem első pár alkalommal, ha átültem a yarisból.
szokni kell a nyomatékszegénységet 1500 fordulat alatt a modern dízeleknél
kollegáim meg a 1.6hdire panaszkodtak bejáratós korában.
2. 2005-ben beültem a renault kangoo-ba, majd peugeot partnerbe, onnan a citroen berlingoba, és a yaris versot vettük meg.
"csak" 2 lépéssel voltak lemaradva raktérben, praktikumban, kényelemben, használhatóságban és értéktartásban.
ráadásul az a mocsok citrom felsértette a tenyeremet ahogy próbáltam a raktérbe bemászni.
persze, azóta eltelt 5 év; biztos faragtak vmit a tervezőasztalon rajtuk.