Műszerfal-elrendezésekről még.
Az az érdekes, hogy ha a műszer elhelyezése hagyományos (a sofőr előtt van), akkor nehezebben olvasható le a digitális, mint az analóg. Mert ha nem pont rá fókuszálsz, akkor nemigen tudod leolvasni a számot (ezt pl. schillerasz Camryjében megfigyelhettem); PONT rá kell nézni, pont rá kell fókuszálni. Hátrányos. Viszont a fent-középen elhelyezett műszerek esetében ez már nem okoz problémát, benne van annyira a fókuszált látómezőben a műszer, hogy leolvasható a szám - vagy legalábbis elég, ha csak egy pillanatra odakapod a tekintetedet, és már meg is van. Szóval hamarabb leolvasható. Legalábbis egálban van a sofőr előtt elhelyezett, analóg műszerrel, amelyről egy idő után már az elmosódott, periférián lévő képe alapján is tudod (emlékezetből), hogy mit jelentenek a mutató különböző állásai.