Sztem csak simán tudják hogy az az 500 darab elmegy így is úgy is.... akkor meg már kaszáljanak rajta egy szépet... nem?
Minden darabon bukni fog a gyártó, ahogy a Bugatti is bukik a Veyronokon.
Túl hosszú volt a fejlesztés, ezért lett ilyen durva drága a kocsi. Előzmények nélkül sokkal nehezebb egy ilyen autót készíteni, mint egy bármilyen Ferrarit, ahol ott van kéznél több évtizednyi know-how. A Lexus szerintem eléggé kitesz magáért az utóbbi időben, első próbálkozásként nem gyenge az IS-F sem, és az LF-A is elég jól sikerült.
Azért gondoljunk már bele, milyen munka kell ahhoz, hogy egy V10-es motort úgy megépítsenek, hogy
9000-ig!!! elforogjon. Meg ott a kasztni, ami igen könnyűnek számít a szupersportkocsik között. Vagy ott vannak a hosszú távú versenyek, ami vélhetően szintén az LF-A projekt költségvetését terhelte. (Nem mellesleg az sem hétköznapi, hogy sorozatgyártású sportkocsi prototípusával versenyt nyerjenek.) Szóval ritka sok szívás lehetett az autóval, nem lehet véletlen, hogy ennyit csúszott.