Ez az én véleményem és megértem, ha más máshogy gondolja. Az egy másik kérdés, hogy azt gondolom, becsapja önmagát, ha észérveket akar keresni, ahelyett, hogy egyszerűen bevallaná, hogy szereti a nagy teljesítményt. ![flowers :flowers:](https://forum.toyotaclub.hu/Smileys/set1_b/flowers.gif)
A rövidebb idő alatt végrehajtható előzés: észérv. Objektív előny. Időt nyersz vele (főleg egy forgalmas útszakaszon, hosszú távon nagyon nem mindegy, hogy át tudod-e "ugrálni" a kamionokat, vagy a többségük mögé percekre beragadsz), és biztonságosabb. Ez nem szeretet kérdése, hanem tény
![mosoly :)](https://forum.toyotaclub.hu/Smileys/set1_b/01_pofa.gif)
Csak hogy világos legyen, milyen kis különbségekről beszélgetünk: a 140 lovas motor, a régi V70 TDI-ben, 10.2 alatt gyorsult 100-ra és 200 volt a vége. A szóban forgó második generációs XC70 a 185 lovas D5-ös motorral 9.5 alatt van 100-on, és 210 a vége - kézi váltóval, miközben OK fine-ék autója automata! Tehát a nagyobb motor nem holmi presztízs-hajhászás miatt került a kocsiba - hanem mert szükség van rá, a megnövekedett tömeg miatt.
Hidd el nekem (vezettem): nem fölösleges, nem luxus ennek a motornak a tudása ebbe az autóba.