Szavazás

Ha nem japán, Te melyikre voksolnál?

Német autók - mert precízek.
19 (46.3%)
Francia autók - mert kényelmesek.
2 (4.9%)
Olasz autók - mert szépek.
2 (4.9%)
Koreai autók - mert már hozzák a "szintet".
13 (31.7%)
Amerikai autók - mert a V8 az V8.
5 (12.2%)

Összes szavazó: 41

Szerző Téma: Egyéb autók  (Megtekintve 5180302 alkalommal)

0 Felhasználó és 3 vendég van a témában

Myko

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1993
Re: Egyéb autók
« Válasz #3315 Dátum: 2010.11.10 22:50:54 »
http://www.hasznaltauto.hu/auto/fiat/128/fiat_128-4285425

Fuuhh,na ebből talán még hazájában sincs túl sok darab...
Biztos, hogy nincs. Ezt az autót már mindenképpen érdemes lenne megmenteni az utókornak  :yes: ... Persze ehhez kéne egy komplett restaurálás, de megfelelő alapnak látszik. Remélhetőleg jó kezekbe kerül.
Bizony-bizony! Itthon szerintem csak pár darab lehet belőle.
A felújítást viszont mindenképpen típus azonos alkatrészek beszerzésével kéne kezdeni...szegényre az idők folyamán Zastava cuccok kerültek fel...felnik,lökhárítók,egész homlokfal Zaszti,de még a műszerfal is :( Nekik körlámpájuk volt gyárilag és kicsit mívesebb belső.
Toyota Corolla '02 1.4VVT-i Linea Terra Plus

music

  • Moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 26345
Re: Egyéb autók
« Válasz #3316 Dátum: 2010.11.11 15:48:28 »
a minap ment előttem egy régi G osztályos merga, hát ha 2 mp-nél tovább nézed folyamatosan, kiderül, hogy elképesztően ronda autó, legalább is a hátulja.
music     

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re: Egyéb autók
« Válasz #3317 Dátum: 2010.11.11 16:21:03 »
Mivel ezt eredetileg csak katonai felhasználásra szánták, ezért nem volt szempont a tervezése során, hogy szép legyen.
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Satriani

  • Vendég
Re: Egyéb autók
« Válasz #3318 Dátum: 2010.11.11 16:36:44 »
Ehhez képest mégis szépre sikeredett a maga kockaságában.


bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23132
Re: Egyéb autók
« Válasz #3319 Dátum: 2010.11.11 17:19:14 »
Hát, frontálisan azért nem ütköznék vele  :eek:
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23132
Re: Egyéb autók
« Válasz #3320 Dátum: 2010.11.11 17:25:08 »
Más téma:

Tesóméknak van egy kis polszkijuk is, amit sógornőm használ. Asszem 1990-es évjárat, több, mint 2 éve vették original 54.000km-rel, valóban pöpec hibátlan-törésmentes állapotban. Most, hogy volt a műszakim/fékhatásmérés, meséltem neki, hogy milyen jó, hogy a Cori elején csak 8%-os az eltérés. Azt mondja, a polák is nemrég volt műszakin, előtte elvitte fékhatásmérésre - megjegyzem, hogy 2 éve Sarkadon csak városon belül van használva - és az eredmény 2(!)% eltérés volt a két első dobfék között. Hát, néztem nagyot, mert nem megszokott ettől a típustól ez az állapot. És ugyanezt mondta a szerelő is, gyorsan ki is ugrott a kocsiból, nehogy elállítson valamit benne....  :lol:
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

pzs

  • Vendég
Re: Egyéb autók
« Válasz #3321 Dátum: 2010.11.11 17:27:28 »
A 0 meg a 0 kozott nem lehet annyi elteres mint a normalis es normalis fekhatas kozott...  :clap:

lasi

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8541
Re: Egyéb autók
« Válasz #3322 Dátum: 2010.11.11 17:33:48 »
A 0 meg a 0 kozott nem lehet annyi elteres mint a normalis es normalis fekhatas kozott...  :clap:
[rohog]
Corolla AE86GT 20V (1984) Corolla AE86GT 16V (1985),Lexus IS 250 Mark Levinson (2008)Eladva
Corolla 1.4 D4D   (2005)Eladva!  2.0 D4d RAV4  (2005)Eladva, 2.2D4d Rav4 (2007) ,2.4D Hilux (1994)Eladva, 2.4D Hiace (1999)Eladva, 2.5 D4d Hilux (2009) 2.4 TD Hilux (2000)

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23132
Re: Egyéb autók
« Válasz #3323 Dátum: 2010.11.11 17:44:35 »
A 0 meg a 0 kozott nem lehet annyi elteres mint a normalis es normalis fekhatas kozott...  :clap:
TEEE! Akár hiszed, akár nem, szó szerint ezt mondtam röhögve tesómnak én is!!!!!!!!!!  [rohog] :lol: [rohog] :lol:
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23132
Re: Egyéb autók
« Válasz #3324 Dátum: 2010.11.11 17:51:24 »
Meg azt is, hogy ezekkel az extrém fékekkel 32m alatt meg is áll a Polák.... 50km/h-ról... de, legalább nem húz közben semerre!!! :lol: :lol: :D
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

Trotter66

  • Knight of the Roads
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 22266
  • ((:== Szlalomépítő ==:))
Re: Egyéb autók
« Válasz #3325 Dátum: 2010.11.11 18:17:06 »
Aham, Renault szervizek 150.000km-nél előszeretettel cserélgetik a turbókat 1.9 és  főleg a moslék 2.2dci-ken.
Pont a turbót akartam javasolni én is, mint lehetséges hibaforrást, de ez már tárgytalan...
Úgy látszik, az 1,5 dci-k tartósabbak, mint a nagyobb ccm-es tesói, pedig reálisan nézve inkább fordítva kellene lenni. Nekem 180.000km volt a Méganeban, mikor visszaadtam, és se olajat nem evett, se erőnlétileg nem volt baja, se nem füstölt. Igaz, a szerviz be volt tartva nála is mindig, betartattam.  ;) Ilyen szempontból biztos nem voltam túl jó biznisz a cégnek...  :lol:

Nem tartósabbak az egyötösök. Statisztikai tény, hogy a legjobb dCi motor a 2.0 literes, utána az egykilences 120 LE-s, utána a többi egykilences, majd az alacsony LE-s egyötösök, és a húzott 106 LE--re mondják, hogy a legmegbízhatatlanabbak.  Persze ez általánosítás.

Egyébként az egyötösök inkább a SC-kben és a Grand SC-kben vézernek el jobbára, oda kevés a kraft.
Sors bona nihil aliud
Toyota C-HR Selection 2018.
Toyota Corolla 1.8 VE (USDM) 1998.

Trotter66

  • Knight of the Roads
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 22266
  • ((:== Szlalomépítő ==:))
Re: Egyéb autók
« Válasz #3326 Dátum: 2010.11.11 18:18:38 »
Aham, Renault szervizek 150.000km-nél előszeretettel cserélgetik a turbókat 1.9 és  főleg a moslék 2.2dci-ken.

nem tudom, hogy ki hogy van vele, de nekem majdnem 200E van az egykilences dCi-nkben, és köszöni a turbó, jól érzni magát.
Sors bona nihil aliud
Toyota C-HR Selection 2018.
Toyota Corolla 1.8 VE (USDM) 1998.

Trotter66

  • Knight of the Roads
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 22266
  • ((:== Szlalomépítő ==:))
Re: Egyéb autók
« Válasz #3327 Dátum: 2010.11.11 18:20:25 »
Ez is hajtósan megy, igaz sokat pályán, és van benne 6. sebesség, ami azért alacsonyan tartja a fordulatot. Egyébként amennyire tudom a renault motorok nem igazán eszik az olajat, mint pl az opel.
A miénk 15E periódust nézve kb. fél litert "ehet" meg, annyi szokott fogyni. Az elektronikus visszajelző egy kockát ugrik vissza, és van belőle asszem 6 db. Az olajtöltet 4,8 liter, szűrővel kerek 5 liter. Nem is lenne mit utántölteni.  :devil:
Sors bona nihil aliud
Toyota C-HR Selection 2018.
Toyota Corolla 1.8 VE (USDM) 1998.

Trotter66

  • Knight of the Roads
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 22266
  • ((:== Szlalomépítő ==:))
Re: Egyéb autók
« Válasz #3328 Dátum: 2010.11.11 18:21:54 »
Állítólag az 1.5 DCi-ből a 106 lovas nem egy tartós jószág, éppen azért mert nagyon ki van hegyezve. Ha jól tudom változó geometriás turbó van benne, ami szintén nem olcsó dolog...

Nagyon nem tartós, általában 100-180E környékén kehéskednek meg, főle a nagytestű SC-kben.  A turbócsere 500E. Okosba, persze meg lehet olcsóbban is úszni, a haver 200E környékén abszolválta, Ő az SC-vel taxizik keményen.
Sors bona nihil aliud
Toyota C-HR Selection 2018.
Toyota Corolla 1.8 VE (USDM) 1998.

Trotter66

  • Knight of the Roads
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 22266
  • ((:== Szlalomépítő ==:))
Re: Egyéb autók
« Válasz #3329 Dátum: 2010.11.11 18:24:57 »
1db ilyen Megane van ismerős körben, 60.000km környékén jár, eddig nem volt vele semmi, igen változó geós a turbója és Bosch az üzemanyagellátó rendszere. Egész más a hangja alapjáraton mint a 65 és 82LE-s-nek, sokkal finomabban jár és  pici gázadásra is egyből fütyürészik a turbó.

Igen, csak a 106 LE-s nek van változó geos turbója (a nagyobbaké isilyen), jellemző a fütyülés, ami pl. az egykilencesnél már figyelmeztető jel, azonban az egyötösnél üzemszerű.
A fene érti. A miénk csak terhelés alatt  fütyül diszkréten, de hallani, csak lehúzott ablak mellett lehet.
Sors bona nihil aliud
Toyota C-HR Selection 2018.
Toyota Corolla 1.8 VE (USDM) 1998.