Aham, Renault szervizek 150.000km-nél előszeretettel cserélgetik a turbókat 1.9 és főleg a moslék 2.2dci-ken.
Pont a turbót akartam javasolni én is, mint lehetséges hibaforrást, de ez már tárgytalan...
Úgy látszik, az 1,5 dci-k tartósabbak, mint a nagyobb ccm-es tesói, pedig reálisan nézve inkább fordítva kellene lenni. Nekem 180.000km volt a Méganeban, mikor visszaadtam, és se olajat nem evett, se erőnlétileg nem volt baja, se nem füstölt. Igaz, a szerviz be volt tartva nála is mindig, betartattam.
![kacsint ;)](https://forum.toyotaclub.hu/Smileys/set1_b/03_kacsint.gif)
Ilyen szempontból biztos nem voltam túl jó biznisz a cégnek...
![LOL :lol:](https://forum.toyotaclub.hu/Smileys/set1_b/21_kacag.gif)