Az XC70-be pont eleg a 185 LE, nem veletlen nem 163 LE mar. A 105 lovas Octaviaval sem lehet ott elozni es ugy, ahogyan akar az ember. Kell hozza a 130 lovas verzio. Avensist nem vezettem, de nem hiszem, hogy amaga 126 loerejevel akkor es ott eloznek, ahol szeretnek, ahogy elnezem a gyari adatokat.
Tudod miért 185LE az alap? Pontosan azért, amiért ma már 7-8MP alatt nincs fényképezőgép, de lassan mobiltelefon se. És még így is sír a sajtó, hogy miért "csak" 200LE-s a legerősebb 2.4 D5, mikor a Mercedesnel meg a BMW-nél ez megvan már bő 2l-es lökettérfogatból. Nem lehet előzni, hát persze, biztosan.
Nem letszukseglet ez igaz, de sose art a biztonsagi tartalek. Jo dolog az, ha nem kell stresszelni, csak kimegyek megelozom az elottem kozlekedot, es visszasorolok. Uton lenni nem egy eletbiztositas, ezert jobb minimalizalni a veszelyt, amihez kell a nagy es eros auto.
Tévedés. A veszélyt azzal minimalizálod, ha körültekintően vezetsz, és nem azzal, hogy egyre erősebb kocsit veszel. Ugyanis ellenkező esetben egy idő után ugyanolyan cinkes helyzetekbe mész bele, amikbe egy gyengébb autóval, csak mondjuk már nem 500m belátható útszakasz kell hozzá, hanem 300m. Ilyen egyszerű.