Szavazás

Ha nem japán, Te melyikre voksolnál?

Német autók - mert precízek.
19 (46.3%)
Francia autók - mert kényelmesek.
2 (4.9%)
Olasz autók - mert szépek.
2 (4.9%)
Koreai autók - mert már hozzák a "szintet".
13 (31.7%)
Amerikai autók - mert a V8 az V8.
5 (12.2%)

Összes szavazó: 41

Szerző Téma: Egyéb autók  (Megtekintve 5008176 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

Xtrem

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10681
Egyéb autók
« Válasz #30435 Dátum: 2023.09.25 11:52:35 »
Úgy emlékszem, hogy a magyarországi Swift számozással van kis keverés, erre gondoltam:
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/suzuki/swift/suzuki_swift_sedan_1.6_gx_manager_iii-19754788#sid=f05c9a3c-d6a6-4c91-a78d-6f06cc955852

Azt hiszem, ez valójában a II-es, de nálunk ez mondják  I-esnek. Vagy passz  :hmmmm:

Ez elvileg egy ráncfelvarrt I-es Swift. És az 1.6-os motort csak a Sedanhoz lehetett kérni, bár ettől se lett még fickós az autó a 100 LE alatti teljesítményével.  :hmmmm:
És ez a Manager fantázianevű felszereltség, amiből gondolom addigra ez már a 3.-ik ilyen volt.
Létezett ezekből annyi de annyi fantázianév, hogy ember legyen a talpán, aki követni tudta. De pl volt belőle még hasznosnak is nevezhető különkiadás is - pl a Winter, ami fényszóró mosót, és mintha ülésfűtést is tartalmazott volna - persze gondolom ilyen magyar "beszerelésűt", azaz nem egy gyári extra volt.

Ahogy a színekből is volt jó pár, a lila és a kanárisárga pl elég merész volt - de ezekből alig (vagy már alig) látni az utakon.
2005 Avensis Sedan 2.4 D4 vvt-i Aut Executive Navi + TTE front
2001 Citroën Evasion 2.0 16V benzin, Aut - Exclusive
61

Xtrem

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10681
Egyéb autók
« Válasz #30436 Dátum: 2023.09.25 11:54:26 »
Racionális döntés és sztem szeretni is fogjátok. Kar, hogy klíma nincs benne, de igen, a GC az alapváltozat, a GLX volt a legmagasabb.

Megnéztem egy akkori Auto Magazint, az ő táblázatukban a GS volt a csúcs - ebben már szériában járt hozzá az alufelni is.
2005 Avensis Sedan 2.4 D4 vvt-i Aut Executive Navi + TTE front
2001 Citroën Evasion 2.0 16V benzin, Aut - Exclusive
61

Xtrem

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10681
Egyéb autók
« Válasz #30437 Dátum: 2023.09.25 12:01:08 »
És gratula a szerzeményhez, képek alapján jónak tűnik.  :yes:

A klíma hiánya lehet majd zavaró, mert azért elég szép számmal vannak már olyan napok, amikor máshogy elviselhetetlen az utastér, és nincs az a kereszthuzat sem, ami ezen enyhíteni tudna.
Viszont elvileg legalább 2 lufi, és talán ABS is volt már benne - persze lehet ez a magyar full fapad esetében nem biztos, hogy így volt. Az mindenesetre rémlik, hogy valami típushibája volt az ABS, de utána kellene olvasnom, hogy mi is pontosan.

Ezek a Swiftek a korábbihoz képest már "anyagból voltak", éppen ezért már nem is voltak a legolcsóbbak a piacon, mint ahogy anno az I.-es.
2005 Avensis Sedan 2.4 D4 vvt-i Aut Executive Navi + TTE front
2001 Citroën Evasion 2.0 16V benzin, Aut - Exclusive
61

murray

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12155
Re:Egyéb autók
« Válasz #30438 Dátum: 2023.09.25 12:07:44 »
Klima nincs. A kétmillás swiftben is rossz a klima, ez van. 20 éves autók..
Sztem ABSvan mert kijelzője van. Keményen anyagból, acélból van ez nagyon jó. Ezt érzem. a fedcomp hiányzik a legjobban ezek a motorok tudnak enni..  :wacko:
most: Suzuki Baleno  2019 1.2 GL
volt: Lada 2105 1985,
Toyota Corolla 1983
Corolla 1989,
Skoda Fabia  2002

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23131
Re:Egyéb autók
« Válasz #30439 Dátum: 2023.09.25 14:08:30 »
Megnéztem egy akkori Auto Magazint, az ő táblázatukban a GS volt a csúcs - ebben már szériában járt hozzá az alufelni is.
Igen, a GC volt az alap, a GS a csúcs. De volt köztük még egy átmenet is.
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23131
Re:Egyéb autók
« Válasz #30440 Dátum: 2023.09.25 14:11:22 »
Ez elvileg egy ráncfelvarrt I-es Swift. És az 1.6-os motort csak a Sedanhoz lehetett kérni, bár ettől se lett még fickós az autó a 100 LE alatti teljesítményével.  :hmmmm:
És ez a Manager fantázianevű felszereltség, amiből gondolom addigra ez már a 3.-ik ilyen volt.
Létezett ezekből annyi de annyi fantázianév, hogy ember legyen a talpán, aki követni tudta. De pl volt belőle még hasznosnak is nevezhető különkiadás is - pl a Winter, ami fényszóró mosót, és mintha ülésfűtést is tartalmazott volna - persze gondolom ilyen magyar "beszerelésűt", azaz nem egy gyári extra volt.

Ahogy a színekből is volt jó pár, a lila és a kanárisárga pl elég merész volt - de ezekből alig (vagy már alig) látni az utakon.
Figyu, ebben tévedsz. Az az autó 9 másodperc alatt gyorsult 100-ra és 190 fölött ment. Az egész autó talán 820kg volt, és az a 90 lóerős motor úgy ráncigálta a bódét, hogy az jelentette az életveszélyt, hogy se megfelelő futómű, se megfelelő fék és borzadályos indirekt kormányzása volt... Úgy ment, mint a mérgezett egér...  :yes: Nemcsak 1-2 között kapart, hanem 2-3 között is! Melyik mai autó képes erre?
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

Xtrem

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10681
Egyéb autók
« Válasz #30441 Dátum: 2023.09.25 15:04:49 »
Lehet tévedek, akkor elnézést érte - mert 1.6-ost nem vezettem belőle, de az is igaz, hogy nem is szerepelt sosem a bakancslistámon egy ilyen kipróbálása.  :innocent: :D
Én csak a tetű lassú 1.0-ással szereztem majd 3 hónapnyi tapasztalatot, és abból bármibe átülve érezni lehetett a különbséget.

Volt nekem egy Si felszereltségű E10-esem, 1.6-os (forgalmi szerint 114 lovas) kis méregzsák, na az is bőven 1T alatt volt és tudott hasonló kunsztokat - és a pontosan megvezetett sebességváltóval öröm volt a vezetése - abból a kocsiból mindig vigyorogva szálltam ki, miközben már megvolt a 2.4-es Avensis is, amiből általában csak kiszálltam.  :yes:

Valóban ilyen élményautókat, mindenféle elektronikai kütyük nélkül már nem lehet kapni, így vezetési élményről már nem, pusztán kényelmes utazásról / vezetésről lehet csak beszélni.
2005 Avensis Sedan 2.4 D4 vvt-i Aut Executive Navi + TTE front
2001 Citroën Evasion 2.0 16V benzin, Aut - Exclusive
61

Nagycitrom

  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9390
  • 2017. T27 2ZR-FAE
    • Dentmill Frézközpont
Re:Egyéb autók
« Válasz #30442 Dátum: 2023.09.25 21:16:36 »
Nemcsak 1-2 között kapart, hanem 2-3 között is! Melyik mai autó képes erre?
Bármelyik, ami alatt nincs rendes futómű.  De ezt leírtad te is  ;)

Nekem volt szerencsém egy GS 1,6 automata szedánhoz - kb 95-ben. Oké, ment (akkora nyomot azért nem hagyott bennem), de benyalta a 8-10 litert bármikor  :whistling:

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23131
Re:Egyéb autók
« Válasz #30443 Dátum: 2023.09.25 21:47:59 »
Bármelyik, ami alatt nincs rendes futómű.  De ezt leírtad te is  ;)

Nekem volt szerencsém egy GS 1,6 automata szedánhoz - kb 95-ben. Oké, ment (akkora nyomot azért nem hagyott bennem), de benyalta a 8-10 litert bármikor  :whistling:
Jaj már! 95-ben nem volt olyan automata, amelyik nyomot hagyott volna benned. Levett a 90-ből kb 15-20 lóerőt, az már nem igazán maradandó élmény. De nem a futómű nélküliség volt a kaparás oka, hiszen az 1,6-osok gyárilag nagyobb, 14(!) colos felniken és 175mm széles gumikon gurultak. :-))) egy fokkal voltak jobbak csak, mint az 1,3-asok.
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

music

  • Moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 26327
Re:Egyéb autók
« Válasz #30444 Dátum: 2023.09.26 08:55:15 »
Én is úgy emlékszem, hogy az 1,6-os motort csak szedánhoz adták. A ferdehátúból volt viszont 1,3 GTI 101 lóerővel, az talán megerősített fékeket és futóművet kapott. Mindenesetre népszerű volt anno a "falu bikája" kategóriában...
music     

murray

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12155
Re:Egyéb autók
« Válasz #30445 Dátum: 2023.09.26 10:44:41 »
Voltam ma eredetvizsgálaton a szuzival. Ottani srácnak is ilyen van, elmondta a hibákat. kis rozsda, stb.  Körbemérte műszerrel , nem volt törve. minden elem gyári. ez jó.  :whistling:
sok munkám lesz vele. a skodából maradt egy csomó cuccom,  indul a felújitás.  ma reggel ezzel vittem suliba a gyerekeket, szeretik!  :wub:
nyugodtabban ül az ember a reggeli gyilokban egy hatkilós verdában ..
most: Suzuki Baleno  2019 1.2 GL
volt: Lada 2105 1985,
Toyota Corolla 1983
Corolla 1989,
Skoda Fabia  2002

music

  • Moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 26327
Re:Egyéb autók
« Válasz #30446 Dátum: 2023.10.31 10:22:05 »
Most őszintén, ezen mit kellett kutatni? Bárki megmondaná. Nálunk meg zöld rendszámot is kaphatnak, amit mondjuk egy százon átlagban 3,5 litert fogyasztó hibrid Yaris nem. Röhej.
music     

music

  • Moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 26327
Re:Egyéb autók
« Válasz #30447 Dátum: 2024.04.15 07:46:27 »
music     

vd1234

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10252
  • Toyota Carina E 1994 sedan (japán verzió;) )
Re:Egyéb autók
« Válasz #30448 Dátum: 2024.04.15 09:09:19 »
Ha jól néztem, akkor ez egy kb. 25-30 milliós, 367 LE-s autó. Nem elég, hogy 1-2 eurós alkatrészre kell várni (mert az legyen gyári, utángyártottat nem építenek be, de a tulaj sem akarja, mert később nehezebben tudja eladni, mert nem lesz gyári a hűtőtartó konzol!!!!! A vevő első kérdése ez lesz, gyári-e a javításra használt hűtőtartó konzol), hanem azt sem tudni, mikor lesz kész, 3 milliós a számla, még jó, hogy Balázsnak cascója is volt.
Ilyenkor eszembe jut, mikor megtörtem a Carinát, valami 15000 volt a lámpa, és mire mindent kikalapáltak meg lefestettek, hála Istennek a vége valami 130000 lett, és mondjuk max. 1,5 - 2 hét alatt befejezték. Jó, hát ez 5 éve volt, akkor ezt a Mercedest még nem is gyártották le.
Nem 367 LE, nem fordulnak meg utána az emberek (még...  ;) ), de általában elvisz A-ból B-be.

KLaco

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8096
Re:Egyéb autók
« Válasz #30449 Dátum: 2024.04.16 13:39:39 »
Szegény gazdagok.
3-ra kezdjük el sajnálni őket....
1
2
3
...
Laco 73 :D