A minap került a családunkba (tesóm vette) egy 2001-es évjáratú ráncfelvarrott Nissan Primera. 5 ajtós (liftback), 1,8 16V (114LE, semmi macera), japán összeszerelésű és igen jól felszerelt autó (4 légzsák, gyári xenon, digit klíma, ködlámpa, gyári CD-táras rádió magnó, állítható kormány, deréktámaszos ülés, krómozott külső-belső kilincsek, elektromos tükrök és ablakok, stb), metál kék. 241e km van benne (szerintem valós), vannak szerviz számlái, szervizkönyve (nem teljes) és ami érdekes, 12db kerék hozzá, ebből két szett alu és zsír új téli gumik.
Sérülés nyomot, korróziót nem találtunk rajta, tisztességes állapotú 19 éves autó. Igaz, kozmetikában (valszeg) megtépték porszívóval az ajtókárpitokat és a két első rendesen lóg, de más használati nyomot, netán tákolásra utaló jelet nem fedeztünk fel rajta. És mindez így, együtt 590 000 Ft-ért! Durván lent vannak a Primerák árai, mert a választéknak ez a teteje...
Ami azonnal kellett hozzá, az egy új aksi, meg az első futóműben kopog valami, ma-holnap megy emelőre és kiderül, mi zajong. Mert egyébként nagyon csendes, nyugodt, komfortos autó ez. Mint a T22. Rugózik, ringat, a váltója igazi japán érzetű, finom szerkezet.
Ár/érték arányban szerintem nagyon korrekt. Azért ez mégiscsak egy D szegmensbe tartozó modell. Rendes méretű utastér, 500literes csomagtartó.
Update: éppen most hívott tesóm, átvizsgálták az autót. Az első futóműben korábban egy stab pálcát cseréltek és az egyik csavarja lötyögött. Meghúzták és nem kopog a futómű. [emoji4]
Jönnek a kötelező folyadék- és gyertyacserék, egy-két műszerfal izzó, külső izzók és falhatja a km-eket.