Szamomra az elmenyauto akkor lehet mast jelent, a nagy erotartalek tudata, a boseges kenyelmi felszereltseggel tarsulva, ami persze nem egy rozsdakupac, nem sajnalnak le, vagy azonositanak bizonyos csoporthoz, ha kiszallsz belole, es nem megy ra a gatyad a fenntartasra sem (eppen ezert nem keresek pl E430-as kereklampas Mercit sem).
Élményautó alatt Magyarországon olyasmit értenek, mint például az MR2, S2000, Mx5 ami rendes futóművel, 50-50 elosztással, RW hajtással, alacsony súllyal, kéziváltóval szolgálja ki a sofőrt. Ha jól értem akkor erős motoros kocsit keresel amit a kényelem tesz élménnyé. Környezetben ilyen célra Volvo XC90, és Jaguar S/X type volt használatban, mindegyik hozta az élményfaktort erőtartalékban és használatban is. Az ilyen típusú
élményautók esetében általában nincs olyan, hogy nem megy rá a gatyád, ezeknél van egy erős prémium felár.
Saab témához: imádta minden ismerős akinek volt, de egy szem szerelőről tudok az országban aki szakértő szinten szereli és az sem árt ha a kocsi árát még rá tudod locsolni szükség esetén a vételáron felül. De amikor hibamentesen megy, akkor élmény.
Ugyfelkapus regisztracio kell hozza, azzal meg egyelore nem rendelkezem, de lehet majd tiszteletem teszem a Nav-nal egyszer ennek kapcsan.
Okmányirodába menj be, ott adnak ilyesmit, NAV-nál csak pingvineznek majd hogy mit akarsz.
De ha itt bedobod amit meg akarsz nézni, tuti segít valamelyikünk a lekérdezésben.