Szavazás

Ha nem japán, Te melyikre voksolnál?

Német autók - mert precízek.
19 (46.3%)
Francia autók - mert kényelmesek.
2 (4.9%)
Olasz autók - mert szépek.
2 (4.9%)
Koreai autók - mert már hozzák a "szintet".
13 (31.7%)
Amerikai autók - mert a V8 az V8.
5 (12.2%)

Összes szavazó: 41

Szerző Téma: Egyéb autók  (Megtekintve 5002543 alkalommal)

0 Felhasználó és 15 vendég van a témában

Xtrem

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10677
Egyéb autók
« Válasz #29580 Dátum: 2019.01.15 12:31:34 »
Udvozlet, egyelore meg innen a tengeren tulrol - de ha minden jol megy jovo heten mar otthonrol!  :hug:

Most eppen egy amolyan elmeny, jatszos autot keresek, kitetel az Aut valto, a 4 ajto, es persze benzines legyen...  :innocent:

-Talan mar kezd feledesbe merulni, meg ugye a marka se letezik mar, de egesz jo aron talaltam Saab 9-5 Aerot, mar az utolso rancfelvarrasbol, 260 pacival (ami tudom mar tul sok is az elsokerek hajtasnak). Valoban full extra, a Navigaciotol kezdve a szelloztetett borulesig, hatul is futheto ulesekkel szerintem nem rossz ajanlat ez a 2006-os peldany:
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/saab/9-5/saab_9-5_2_3_ts_aero_automata_gyonyorumo_-i_szervizkonyves-13821625

-Mellette persze ott az orok kedvenc, a Lexus GS 2.-ik generacioja a 4,3-as V8-as benzinessel. Szinten minden foldi joval felszerelve, 2001 vegebol: https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/lexus/gs/lexus_gs_430_automata-12820257

-Es persze ha az ember esszeru szeretne lenni, de kompromisszumot kot a vezetesi elmennyel, akkor meg itt a jo oreg Avensis, igaz ez Liftback, ami annyira nem jon be, de szinten Aut valtos, es az igencsak ritka napfenyteto mellett bor ulesei is vannnak, a gyari faberakasos kormannyal meg csak hab a tortan, ilyen felszerelt kivitelt meg kulfoldi oldalakon se nagyon talalni mar.
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/toyota/avensis/toyota_avensis_2_0_linea_sol_automata-13654136

Es akkor jojjon a matek, termeszetesen a GS a legdragabb, a hirdetes szerint 2,29M Ft, es ebben van elvileg a legkevesebb, 191e km. A V8-as motor morajlasa pedig mindent visz, es persze egy megbizhato motorrol van szo, ami az LS-ben is bizonyitott.
A Saab fele annyi hengerrel es jo 2000 cm3-vel kevesebbol, igaz turboval hoz ki majdnem ugyannyi loerot a motorbol, es bizony tobb forumon is olvastam, hogy kenyes, 10e km-enkent olajat kell cserelni, es 80e km-enkent motort pucolni, mert az olaj lerakodas szetbarmolhatja a motort. Egyeb bosszanto hibakrol, mint a pixelhibas kijelzo (25e Ft-ert javithato) lehet meg hallani, illetve allitolag maga a konstrukcio sem volt eppen a megbizhatobbak egyike, viszont az opel Vectra rokonsag miatt van hozza alkatresz boven.
Felszereltseguket tekintve termeszetesen a korosabb Lexus nagyobb hatranyban van, hiszen a GS-nek meg a tukreit se lehet elektromosan behajtani, a regi Navigacioja (ha jol remlik meg CD-s alapu volt) hallasbol se ismeri Mo-t, nincs benne ulesszelloztetes, sem pedig hatso ulesfutes, vagy eppen hutheto kesztyutarto meg hutott kartamasz alatti rekesz, a fenyre sotetedo kulso visszapillanto tukreivel pedig csak ratesz egy lapattal. Aprosagok, amik nelkul persze lehet letezni. A Saab navigacioja modernebb, talan mar usb-t is kepes kezelni, a Lexus mellett meg persze a megbizhato(bb)sag szol, illetve csak benne van elektromos kormanyallitas, ami jo moka es segitseg ki-beszallasok alatt, amikor is "eltunik az utbol".
Biztomsag teren a Saab is elen jart anno, de a GS-ben talan a fuggonylegzsak eler a hatso utasok fejeig is - persze sose legyen ra szuksege az embernek (meg megint mas kerdes egy 15-18 eves legzsak meg ugyanugy mokodne-e, mint uj koraban). A Gs-ben ott a hasznalhato/nyithato napfenyteto is, ami jo moka es aldas tud lenni, a Saab-ban nincs.
Aprosag, de ilyen autoknal mar termeszetes a hatso utasoknak jarolegbefuvokak, az Avensisben ilyen persze a mai napig nincsen.

Es persze ott az Avensis, ami igazan nem is illik a kepbe a 2 nagykategorias auto melle, sem teljesitmenyben, sem kenyelemben nem tudja megkozeliteni oket, csak mivel volt mar par T22-es a kezem kozott, es ebbol tenyleg ez volt a csucsmodell (fejlegzsak is van benne VSC+TRC-vel egyetemben), talan meg lehetne tartani az utokornak, es bar a 2 literes kozetlen befecskendezes motorrol is lehetett ezt-azt olvasni, azert messze nem olyan problemas, mint a korai vvt-i-s olajzabalo tarsai.
Ertelemszeruen az Avensis a legolcsobb a 3 kozul, majdnem fele annyi teljesitmennyel es kozepkategorias mivolta miatt majd 25-30 cm-es kisebb hosszaval persze varosban is konnyebb vele parkolohelyet talalni. A kezdeti - szerintem magas - 990e Ft-os iranyara most 859e Ft, ami talan lealkudhato 800e Ft ala is, azonnali kp fizetes eseten.
A Saab talan eppen a kevesbe ismertsege ellenere, vagy pont a felsz miatt, hogy a marka megszunt szerintem jo aron kinalja a csucsmodelljet, 1,37M Ft ekkora teljesitmenyert es ilyen felszereltseggel, a legfiatalabb autot is jelentvbe egyben szerintem vallalhato osszeg erte, es biztosan elmenyfaktort nyujt minden megtett km vele - Avensishez kepest biztosan, hiszen az tenyleg csak A-bol B-be elvisz problemamantesen auto, es ugyebar a garazsban ott figyel mar egy 2.4-es Avensis is.
A Lexus tartja a legjobban az arat, 2,29M Ft talan meg kicsit tulzas is erte, persze uj koraban kb 19M Ft-ba kerult, mig a Saab csucsmodellje megallt 14M Ft korul. A 2 motor nem is hasonlithato ossze, hiszen dupla henger, majdnem dupla annyi kobcenti, 4 henger nem igazan valo egy presztizsautoba, de a Turbo - ami szinten rizikofaktor - sokat tesz erte, hogy elmeny legyen vezetni (vezettem mar 9-3, 9-5 Aerot, sot 9-3 Viggent is).

Es persze a dilemma, hogy kell-e 2.-ik auto, mennyire lenne kihasznalva, van-e ertelme, stb, stb.
Kotelzo biztositas teren a loerok mar nem is igazan szmitanak, foleg a kor a meghatarozo. Bp-i lakos, 20 eves jogsival A0-ban a Saab eves biztositasa 82e Ft, a Lexus 61e, mig az Avensis 57e Ft lenne az elso, viszonylag nagyobb es ismert biztositonal (Allianz az Avensis eseteben, masik 2-nel meg Aegon).
Muszaki vizsga tekinteteben a Lexuson elvileg mar nincs is vizsga (mondjuk a hirdetes is mar reginek tunik, de az talan boritekolhato, hogy a nagy, benzines V8-as motor es Aut valto mivolta miatt nem talalt meg gazdara), a Saab eseteben meg jo evig lehet autozni vele, az Avensissel meg majusban kellene ujra vizsgazni.

Ha netan hirtelen kellene eladni az autot, akkor biztos, hogy a Lexustol lenne a legnehezebb "megszabadulni" jo aron, talan a nepper kereskedok pofatlanul alacsony arain kivu mas ajanlat nem is erkezne ra. A Saab eladasa is kerdeses, ahogy szerintem az Avensise is, hiszen benzines, 2 literes es Aut valtos, nem eppe nezt keresik az emberek. De persze mivel o a legolcsobb, talan rajta bukna a legkisebbet az ember.
A Lexus felara a Saab-hoz kepest igencsak huzos, es majd 5 evvel idosebb is nala, de pont az jo benne, hogy nem latszik rajta a teljesitmenye, csak egy szereny GS430-as felirat van a hatuljan.
A Saab Aero eleve a sportmodell volt, agresszivabb spoilerezessel, viszont a masik 2 autohoz kepest, amik ugyebar az unalmas, egyen ezust szinben pompaznak, ez legalabb ki is nez valahogy (mas kerdes, hogy a krom az elso lampai korul nekem tul bazari hatast kelt rajta, ezert kar volt a rancfelvarras alkalmaval). Tovabbi pozitivum, hogy ez a hegyezett Saab motor mar 95-os benzinnel is el tud jarni, mig az elotte letezo osszes Aero, es nagyobb teljesitmenyu turbos benzineseknek kellett a min 98-as nafta.

Szoval elso korben csak a velemenyek erdekelnenek, hogy kinek melyik jon be jobban, melyik az esszerubb valasztas (tudom, az Avensis ;) ), fogyasztani a V8-as biztosan a legtobbet fogyasztja a 3 kozul, de egy elmenyautotol ezt meg lehet bocsajtani. Csak megint mas kerdes, hogy egy 17-18 eves auto meger-e meg valoban 2M Ft feletti osszeget, es hogy persze kell-e ennyiert 2.-ik autot venni vagy sem?

A Lexus RX400h-rol mar letettem, mult ev nyaran meg az volt a terv, de az ugyanugy mesze van az elmenyautotol, es persze az epeszu peldanyok meg boven 3M felett vannak.
2005 Avensis Sedan 2.4 D4 vvt-i Aut Executive Navi + TTE front
2001 Citroën Evasion 2.0 16V benzin, Aut - Exclusive
61

Silent

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4160
Re:Egyéb autók
« Válasz #29581 Dátum: 2019.01.15 13:57:15 »
Most eppen egy amolyan elmeny, jatszos autot keresek, kitetel az Aut valto, a 4 ajto, es persze benzines legyen...  :innocent:
Tudom, hogy nem automata, de Jakab Tomi a TTG-től épp árulja a kocsiját. Minap jártam náluk, szemet gyönyörködtető példány.

lasi

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8541
Re:Egyéb autók
« Válasz #29582 Dátum: 2019.01.15 22:05:37 »
Ezek közül melyik lenne az élményautó, vagy mi lenne benne az élmény?  :hmmmm:

Avensis helyett inkább egy Accord 2.4 Types, igaz nem olcsóak, de azokban jobban benne van az élményfaktor szerintem.

GS egy nagy tank, kényelmes és csendes ha kell meg tud lendülni , de inkább mondanám unalmasnak mint élménynek.

Saab érdekes lehet a turbos moci miatt, van egy feelingje szerintem... de lehet sokkal szervizigényesebb, mint a másik kettő.

Tomi TS e nem tudom méretileg opció e, de azzal a futóművel , és a többi motyóval igazi kis kanyarvadász ! Ha faceliftes e12 lenne még Én is elgondolkodnék rajta.
Corolla AE86GT 20V (1984) Corolla AE86GT 16V (1985),Lexus IS 250 Mark Levinson (2008)Eladva
Corolla 1.4 D4D   (2005)Eladva!  2.0 D4d RAV4  (2005)Eladva, 2.2D4d Rav4 (2007) ,2.4D Hilux (1994)Eladva, 2.4D Hiace (1999)Eladva, 2.5 D4d Hilux (2009) 2.4 TD Hilux (2000)

Xtrem

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10677
Egyéb autók
« Válasz #29583 Dátum: 2019.01.16 07:23:30 »
Koszonom a valaszokat, a Corolla TS mindig is bejott, de inkabb a faceliftes modell.  ;)
No es persze fontos szempont az Aut valto, igy sajnos ki is esik kapasbol. Eppen ezert sajnos a regebbi kereklampas Celica is kiesik, pedig abbol is akadt volna igeretes 2.0 GT peldany, 175 pacival, a GT Four-rol mar nem is beszelve...  :wub:

Accordot nem erzem akkora elorelepesnek egy 2.4-es Avensishez kepest, nem berepulni akarok a kanyarokba es uveghangon porgetni a mocit.  :innocent: ;)

Szamomra az elmenyauto akkor lehet mast jelent, a nagy erotartalek tudata, a boseges kenyelmi felszereltseggel tarsulva, ami persze nem egy rozsdakupac, nem sajnalnak le, vagy azonositanak bizonyos csoporthoz, ha kiszallsz belole, es nem megy ra a gatyad a fenntartasra sem (eppen ezert nem keresek pl E430-as kereklampas Mercit sem).

E38-as BMW meg, ami tetszene, de persze abbol is nagy mazli kell epkezlab peldanyt talalni, mert meg a hirdetesben beirt 300e-400e km-es futasteljesitmenyek is tekerve vannak szerintem. Ja es persze ha a penz nem szamitana, akkor az Alpina B12-ese siman ott figyelne mar a garazsban.  :innocent: ;)

A Lexus LS430-asa, mar a rancfelvarrt modell, szinten mindig is a vagyaim kozott szerepelt, foleg ez a hatso ulesmasszirozos fullos kivitel, de ennyit meg azert nem szeretnek most autora kiadni. Bar ez a hirdetes is mar eleg regen fent van, szinten talan nem fenyegeti a veszely, hogy valaki lecsapjon ra a nagy benzines V8-as + Aut valto kombo miatt...  :wacko:
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/lexus/ls/lexus_ls_430_president_automata_dragabb_csere_erdekel-12759098

Szoval a Saab fele huz(na) a szivem, van 1-2 szerviz, ahol ertenek is hozza, csak jokat olvasni roluk, szoval nem veszett ugy a szervizelese sem.

A T22-es Avensis meg valoban csak egy auto, semmi egyeb, illetve poen lenne a garazsban latni/tudni 2 generacio full extras kivitelet is, es a T22-esrol csakis kedves emlekeim vannak, szinte mindegyik motorral megfordult a fenekem alatt, rancfelvarras elotti meg utani is, szoval ismerem, mint a tenyerem kb - de persze ezzel elmenyt keresni nem lehetne, vagy eppen jatszadozni az elektromos uleseivel, beallitani a gyari Navijan a celallomast, miegymast, csak eljutni A-bol B-be azzal a tudattal, hogy nem fog lerobbanni alattad.
« Utoljára szerkesztve: 2019.01.16 07:27:41 írta Xtrem »
2005 Avensis Sedan 2.4 D4 vvt-i Aut Executive Navi + TTE front
2001 Citroën Evasion 2.0 16V benzin, Aut - Exclusive
61

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23131
Re:Egyéb autók
« Válasz #29584 Dátum: 2019.01.16 09:23:17 »
Avensis helyett inkább egy Accord 2.4 Types, igaz nem olcsóak, de azokban jobban benne van az élményfaktor szerintem.
Ebben biztos vagyok én is, csak nagyon erősen kérdéses, hogy található-e még olyan példány, amit nem hajtottak csapágyasra, illetve, hogy mennyire kókányolták... Újonnan vásárolva biztosan szuper csomagot az Accord, de használtan én nagyon félnék tőle, hiába japán, hiába precíz...
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

lasi

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8541
Re:Egyéb autók
« Válasz #29585 Dátum: 2019.01.16 10:35:16 »
Ebben biztos vagyok én is, csak nagyon erősen kérdéses, hogy található-e még olyan példány, amit nem hajtottak csapágyasra, illetve, hogy mennyire kókányolták... Újonnan vásárolva biztosan szuper csomagot az Accord, de használtan én nagyon félnék tőle, hiába japán, hiába precíz...

Azért mert 2.4 Types nem azt jelenti, hogy üveghangon vágtáznak vele állandóan.
Benne vagyok az Accord csoportban is, nagyon rendes és igényes tulajok vannak ott is, csak úgy mint itt!
Ha felkerül eladásra egy egy példány, csípőből vágják kié, és hogy szabad e vele foglalkozni vagy nem.

Nálam nem élményautónak,  de egy családi kombinak eltudnék képzelni egyet !  :)
Corolla AE86GT 20V (1984) Corolla AE86GT 16V (1985),Lexus IS 250 Mark Levinson (2008)Eladva
Corolla 1.4 D4D   (2005)Eladva!  2.0 D4d RAV4  (2005)Eladva, 2.2D4d Rav4 (2007) ,2.4D Hilux (1994)Eladva, 2.4D Hiace (1999)Eladva, 2.5 D4d Hilux (2009) 2.4 TD Hilux (2000)

Xtrem

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10677
Egyéb autók
« Válasz #29586 Dátum: 2019.01.16 11:58:45 »
Az esszeruseg a belinkelt autok kozul az Avensis mellett szol(na), persze ezzel a nagy teljesitmenyu elmenyauto fogalma meg is bukik, mert azert 150 lovacskaval az Aut valto nem csinal belole fickos autot, a 2.4-esnel mindenesetre biztosan lomhabb es kelletlenebbul is indul meg nagyobb sebessegrol is. De azert annak sem olyan rossz a felszereltsege meg mai szemmel sem, persze elektromos uleseket, Xenon fenyszorot, Navit, tolatokamerat, tempomatot, napfenyvedo rolot, fenyre sotetedo beso tukrot, stb-t azert nelkulozni kellene majd benne.
A 2.4-esre ugyebar megint egy nagyobb mutet var majd, amit meg anno a bekescsabai szerelo ganyolt ossze (es remelhetoleg ez mar tenyleg az utolso lesz, es nem tett kart tovabbi alkatreszekben...), addig meg mindenkeppen kelleni fog egy auto.

A Saab-ot azert meg fogom nezni, ha otthon leszek. Amikor vezettem oket, akkor megfogott az elmeny, persze mas kerdes milyen lesz az osszkep igy 12 ev elteltevel - ami ugyebar erosen fugg a korabbi tulajtol es annak penztarcajatol is...  :hmmmm: Mondjuk ez az Avensis eseteben is fennall, es az meg a tetejebe 5 evvel idosebb is... Meglatjuk.

A V8-as morajlasarol a GS eseteben meg szerintem ezuttal lemondok, a 2 auto kozotti vetalar-kulonbozetbol meg azt hiszem valami esszerubb dolgot, mint mondjuk a lakas beklimazasat fogom kiviteleztetni.  :innocent: :whistling:
2005 Avensis Sedan 2.4 D4 vvt-i Aut Executive Navi + TTE front
2001 Citroën Evasion 2.0 16V benzin, Aut - Exclusive
61

murray

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12151
Re:Egyéb autók
« Válasz #29587 Dátum: 2019.01.16 12:05:04 »
Szoval a Saab fele huz(na) a szivem, van 1-2 szerviz, ahol ertenek is hozza, csak jokat olvasni roluk, szoval nem veszett ugy a szervizelese sem.

Ha Saab-ra állsz készen akkor vedd azt!  :wub: :wub:
megismertem pár SAAB-os embert mostanában csak jót tudok mondani róluk.   egyikük éppen HR-ban mentett meg a nyáron.
a fiatalok is rajonganak ezért a márkáért. fényképezik, stb. ismerek egy srácot nagyon szép 93sa van.
hallgass  a szívedre  ::)

most: Suzuki Baleno  2019 1.2 GL
volt: Lada 2105 1985,
Toyota Corolla 1983
Corolla 1989,
Skoda Fabia  2002

Xtrem

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10677
Egyéb autók
« Válasz #29588 Dátum: 2019.01.16 12:19:25 »
Biztos, hogy meg fogom nezni a Saab-ot, es szerintem egy kis alku ott is siman belefer.  ;)
Nagy, eros, kenyelmes batar, mondjuk nem mintha a a 2.4-es Avensis ettol kegyvesztett lenne majd - csak a mult evben vagy 600e Ft lett rakoltve (uj katalizator, miegymasok), es mivel ez a sok torodes nem terulne meg az eladasakor, igy nagy valoszinuseggel meg sokaig marad majd kozottunk.
2005 Avensis Sedan 2.4 D4 vvt-i Aut Executive Navi + TTE front
2001 Citroën Evasion 2.0 16V benzin, Aut - Exclusive
61

DonPrego

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 7766
  • A Troll
Re:Egyéb autók
« Válasz #29589 Dátum: 2019.01.16 13:11:49 »
Biztos, hogy meg fogom nezni a Saab-ot, es szerintem egy kis alku ott is siman belefer.  ;)
Nagy, eros, kenyelmes batar, mondjuk nem mintha a a 2.4-es Avensis ettol kegyvesztett lenne majd - csak a mult evben vagy 600e Ft lett rakoltve (uj katalizator, miegymasok), es mivel ez a sok torodes nem terulne meg az eladasakor, igy nagy valoszinuseggel meg sokaig marad majd kozottunk.
Kollégám SAAB mániás, annyi különbséggel hogy a GM korszak előttiek érdeklik csak (tehát a tényleg 100% svéd). Most otthon két régi 900-asa van, teljes megelégedettséggel használja őket.
Mostohafateromnak 9000 Turbo-ja volt, 87-es évjárat (ezelőtt lassan 20 éve), ő nem szerette: mindene Bosch volt és drágán mentek hozzá az alkatrészek.
Volt főnököm előző pedig 95 2.3-as Turbókkal járt (céges). Szerette, de az volt a mondókája hogy az ilyentől 100e km után szabadulni kell.
Nekem csak az tűnt fel, hogy a 95 és a 9000 műszerfalai között nem igazán láttam 20 év fejlődést.
Aki másnak vermet ás az a Stack Pointer

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23131
Re:Egyéb autók
« Válasz #29590 Dátum: 2019.01.16 13:42:50 »
Jóbarátomék újonnan vettek 1997-ben egy Saab 95 Griffin 3.0 eco turbo-t, ful extrásan. Ez a 200LE-s motor. Sokat mentünk vele, élvezkedtünk egyfolytában, mert rohadt módon ment, a 3.0 liter V6 mellé a kis turbo (azt hiszem, valami 0,3 barral tölt) szuper párosítás. A gondok 120000km felett kezdődtek vele, akkor már látható összegeket kért rendszeresen. Újonnan nagyon csecse autó volt, tök érdekes Saab extra pl. a night panel műszerfalvilágítás, amikor kizárólag a sebességmérő osztásai világítanak, de azok is csak addig a sebességig, amennyivel éppen haladtunk. Az egész autóban a szenzáció mégis a V6-os hangja volt a szolid turbóval... <3
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

Xtrem

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10677
Egyéb autók
« Válasz #29591 Dátum: 2019.01.17 08:21:12 »
A leirtak alapjan akkor nagy valoszinuseggel lehet valami szopofaktorba belenyulni vele kapcsolatban, elvegre a kiszemelt peldanyban is mar 240e km van. Vagy volt olyan gondos a tulaj, hogy mar mindent kicserelt rajta, ami elromlott/elromolhatott.  :innocent:

Az elso kepen (HD nagyithatok) meg a rendszam is talan valamennyire kiveheto a szelvedon talalhato kis matricabol - talan KCJ-187 vagy esetleg 183 a vege, ha jol latom?  :hmmmm:
Ezek alapjan hiheto az ujonnan mo-i forgalomba helyezes 2006 elejen, illetve ha esetleg valakinek van ra lehetosege lekerdezni, hogy valos-e a km, illetve hogy volt-e torve az auto?  :szemez: Halas lennek erte, es persze nagyban befolyasolna a projektet, ha kiderulne rola, hogy netan egyszer mar feltamasztottak volna a totalkarbol.  :innocent: ;)
Ugyfelkapus regisztracio kell hozza, azzal meg egyelore nem rendelkezem, de lehet majd tiszteletem teszem a Nav-nal egyszer ennek kapcsan.

Azert a hirdetesben ott szerepel a frissen szervizelt, garazsban tartott meg a szervizkonyv szavak, mas kerdes ezekbol mi is lehet az igaz, illetve, hogy a hirdetes es a kepek ellenere, nem esetleg nepper arulja-e az autot.  :hmmmm:
2005 Avensis Sedan 2.4 D4 vvt-i Aut Executive Navi + TTE front
2001 Citroën Evasion 2.0 16V benzin, Aut - Exclusive
61

mondi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8808
Re:Egyéb autók
« Válasz #29592 Dátum: 2019.01.17 09:11:50 »
Ha Saab-ra állsz készen akkor vedd azt!  :wub: :wub:
megismertem pár SAAB-os embert mostanában csak jót tudok mondani róluk.   egyikük éppen HR-ban mentett meg a nyáron.
a fiatalok is rajonganak ezért a márkáért. fényképezik, stb. ismerek egy srácot nagyon szép 93sa van.
hallgass  a szívedre  ::)
SAAb abszolút érzelmi döntés, amit meg is tudok érteni, de mivel már egy nem létező márka, ezért bizonyos spéci alkatrészek beszerzése nehézkes, sőt előbb-utóbb az utángyártó ipar is le fog vele állni. Egy ismerős mesélte, hogy pl Saab 9-3 kombihoz a hátsó lámpa, egyáltalán nem kapható újan, és a bontóból is csak úgy tudod megszerezni, hogy megveszed az egész autót (vagy legalábbis kifizeted az egész árát), mert külön nem adják, akkora rá a kereslet. Tehát egy kisebb ráfutásos egyszerűbb balesettől simán gazdasági totálkár tud lenni.

Amúgy én is meg tudom érteni a SAAB iránti rajongást, de nekem nem kéne.
Az autó benzinnel megy, minden más a sátán műve...

mondi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8808
Re:Egyéb autók
« Válasz #29593 Dátum: 2019.01.17 09:13:13 »
Mostohafateromnak 9000 Turbo-ja volt, 87-es évjárat (ezelőtt lassan 20 éve), ő nem szerette: mindene Bosch volt és drágán mentek hozzá az alkatrészek.
Ne felejtsd el, hogy az egy Fiat Croma/Lancia Thema... Szóval inkább olasz, mint svéd.
Az autó benzinnel megy, minden más a sátán műve...

murray

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12151
Re:Egyéb autók
« Válasz #29594 Dátum: 2019.01.17 09:36:14 »
Ne felejtsd el, hogy az egy Fiat Croma/Lancia Thema... Szóval inkább olasz, mint svéd.

én a 90es években mindkettőt vezettem!  :wub:
fura volt anno az autózás. kevés pénzből sok autót akartunk.  semmi nem számított.

Mondi, jövö héten megyek megrendelni a suzukit.. :wacko:
semmit nem érzek.  :wacko:
és hónapokat kell várni rá. beszarás.
most: Suzuki Baleno  2019 1.2 GL
volt: Lada 2105 1985,
Toyota Corolla 1983
Corolla 1989,
Skoda Fabia  2002