az első a "legjobb"
a másodiktól már drága lett és ronda a típus. a rapid is főleg.
mutatóba is alig látni.
Február 26-án veszem át az Octaviánuszt.
Beregeltem a Skoda Klub Egyesület fb csoportjába (ők is szép számmal, 10e fő felett büszkélkedhetnek). Ott azt írta az egyik srác, hogy a TSI-k kezdeti bajait ebben az 1,4 TSI-ben orvosolták. Nincs már kokszosodás, és a vezérlés is stabil a szíjjal. A többi (turbó, nagynyomású, kettős tömegű), meg minden hasonszőrű autóban ott van, mint kockázat, a használati móddal lehet ezeket kímélni. Ez nálam menni fog, bizonyíthat a Skoda az elkövetkező 5 évben és kb 150 000km alatt.
Egyébként, rákonfiguráltam a Combi 1,4 TSI Style-ra, hát, alapáron is 7M feletti autó.
Viszont, nagyon tisztességes felszereltség, olyan tételek vannak benne, mint ledes hátsó lámpa, elektromosan mozgatható, fűthető és behajtható visszapillantók talajmegvilágító fénnyel, 9 légzsák (térdnél is!), tempomat, mindkét első ülés gerinctámaszos, Bluetooth kihangosító, hátsó parkoló radar, stb. És holdfehér metál lesz a színe. Szép autó lesz, na. És ÚJ!