frankó. majd idővel arról jelentsél lécci, hogy ez jobb autó-e ,mint a j-astra. ergonómia, világítás, ülések, miazmás. nomeg a fenntartási költség is érdekes lehet hosszabb távon
Nos,túl vagyok a géppel már 5000km-en. Sokkal jobb ,mint a J Astra,sőt eddig ez a legjobb autóm. Kellően tágas 4 személyre,5 személlyel kicsit szűkös és továbbra is nagyon furcsa nekem a hátsó háttámla és az ajtó közötti műanyaglap,amin szépen tudnak koccani az övek kicsatoláskor. Csomagtartója kellően nagy, dupla fenekű, bringát lapjára fektetve vittem már vele és Renault5 motorháztető is bőven befért ülés ledöntés után,hátul csak meg kell húzni a kart és már liffennek is előre a háttámlák. Világítás nagyon jó,bár szórhatná kicsit feljebb a fényt...ezen lehet állítok. Vezetőülés extrán kényelmes, ugyan testesebb embereknek már kicsit szűkek. Anyós ülésen erre már panaszkodott egy utas Jól be lehet állítani mindent a vezetőre,minden jól kezelhető és finoman működik. Bár az továbbra is furcsa,h semmi gomb a kormányon,de hát ez legyen a legnagyobb baj...nem mintha folyton birizgálnám a rádiót/usb-t/cd-t. A hűtése mondjuk lehetne talán egy kicsit hűvösebb...21fokra állított klímát nem érezni annyira hűvösnek,mint ahogy az Aven éreztem a végén,mire feltöltettem a klímát. Páramentesítése nagyon jó,hatékony...múltkor záporból,zivatarból ki-be mentem vele Szolnok felé tartva, cudar idő volt. Viszont az Astra jobban tolerálta,az Ave meg pláne a rossz utakat. Kapott két új gumit a másik két új mellé,ezekkel azért jobb,de kicsit keményebb rugózása van,meg hát hátul csak csatolt lengőkar van...ezt érezni,hogy jóval primitívebb,mint az Ave hátsó futóműve vagy az Astra Watt-tengelyese. Szóval kicsit kevésbé viseli...pattogósabb,merevebb. Motorja kicsit fura...vagyis a dpf elég sűrűn tisztogatta magát az elején...bár most ki lett kormolva. Volt egy 890km-es túrám vele Lido di Jesolo-ba. Kicsit hűsölni a tengerben
Elég jól viselte az utat,pedig a szlovén autópályából most nagyon elegem lett...szűk,túl nagy forgalom van rajta,tele van korlátozással,útépítéssel és még tetejéba néhány bolonddal. Most nem kezdem el ecsetelni,mert lehet vkinek ez még belefér,de hogy megyek szépen és kirakom az indexet besorolok tükörbe nézés után még kicsit gyorsítok is és a mögöttem jövő honfitárs izomból rámgyorsít hát az izééé,nah. Olaszoknál meg teljesen normális volt a pályán krúzolás és rengeteg Golf VII szaladgál náluk. Motor erő igazából elegendő ez,nem éreztem úgy,hogy ez itt kevés. Gorizia felől kapaszkodva szembeszélben simán gyorsult a motor 5.ben 100ról 1500as fordulatról. 130nál 2400at pörög. Motorhang azért mindig hallható morgással jelen van,sőt alacsony fordulaton elég erőteljesen hangja van. Fogyasztása pedig 4,8 lett a túra végére...egy tankkal bőven megfordult Hallstatt-ot is megjárta, jól viselte az akár 20% os kaptatókat is a hegyekben,ekkor 975 km után tankoltam újra. Szóval ez eddig elég jó kis gép! Sajnos tesztelve volt a törésállósága bambival,úgyhogy most vadásztam hozzá új klímahűtőt és lökhárító középrácsot....előbbi 28E pénzért,utóbbi 5ért lesz hozzá,plusz lökős javítás (remélem az menthető,nem tűnik vészesnek)