5 misiből inkább vennék jó állapotban Mazda6/Avensis/CoV/Verso (tetszőleges aláhúzandó) és MX5 párost, 2-2 millió ft értékben, 1 millió megmarad szervízre, és elkönyvelem, hogy a család is elfér és a szám is nonstop a fülemig ér.
Octaviaból az utolsó motor amit érdemes volt megvenni az a 102 LE-s 1.6-os szívóbenzin volt, ami 2010-ig volt elérhető, esetleg 2011-ig megmaradt készletekből. Ezek közül a legutolsó két év járgányai most 1.8-2.3 millió közt érhetőek el, de céges autó volt a legtöbb és lehetséges, hogy erősen tekertek.
.. OK, az elsö mondat a Te véleményed, én vennék 5 misiért 1 autót.
A kiemelt rész viszont teljesen igaz, én is így gondolom.
Nagyon kár, hogy a VW ilyen szinten sz.r tsi motorokat gyártott/gyárt, amik 100 ezer km körül eléggé zsebbenyúlós dolgokat tudnak produkálni.
Ami nagyon érdekelne, hogy azok a gyártók, akik csak dízeleket és turbóbenzineket gyártanak, hogy tervezik a következö 20 évet, mert remélem 10 év múlva szépen kidobálják a dízeleket a nagyobb városokban (Stuttgart kezdi..).