Szavazás

Ha nem japán, Te melyikre voksolnál?

Német autók - mert precízek.
19 (46.3%)
Francia autók - mert kényelmesek.
2 (4.9%)
Olasz autók - mert szépek.
2 (4.9%)
Koreai autók - mert már hozzák a "szintet".
13 (31.7%)
Amerikai autók - mert a V8 az V8.
5 (12.2%)

Összes szavazó: 41

Szerző Téma: Egyéb autók  (Megtekintve 5010875 alkalommal)

0 Felhasználó és 5 vendég van a témában

Trotter66

  • Knight of the Roads
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 22265
  • ((:== Szlalomépítő ==:))
Re:Egyéb autók
« Válasz #27060 Dátum: 2016.10.31 12:03:08 »
Ehhez kapcsolódóan, igaz nem szorosan:  nem reprezentatív és nem ellenőrzött méréseim szerint az egykettes kisturbós Tsi motorral szerelt Fabia 8,1 literes fogyasztás szintre decire azonos az 1998-as USDM oldscool háromgangos automata váltóval szerelt 1.8 literes (1ZZ) űrtartalmú Corollájéval.   A Fabia 110-ig, a Corolla 110 felett toronymagasan rugalmasabb.    Gyorsulást nem mértem, de véleményem szerint és érzetre a Rolla jobban gyorsul, hála az automatának.  Ha esetleg Palaczk olvassa, akkor katalógusadat is lesz.
Sors bona nihil aliud
Toyota C-HR Selection 2018.
Toyota Corolla 1.8 VE (USDM) 1998.

mondi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8808
Re:Egyéb autók
« Válasz #27061 Dátum: 2016.10.31 14:43:01 »
Feleségem az 1.2 TSI (102 lóerős) motorral szerelt Roomsterrel olyan 6,5-6,8 körül átlagot tudott, pedig nem éppen kímélős használatban ment.
Az autó benzinnel megy, minden más a sátán műve...

Trotter66

  • Knight of the Roads
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 22265
  • ((:== Szlalomépítő ==:))
Re:Egyéb autók
« Válasz #27062 Dátum: 2016.10.31 16:47:14 »
Feleségem az 1.2 TSI (102 lóerős) motorral szerelt Roomsterrel olyan 6,5-6,8 körül átlagot tudott, pedig nem éppen kímélős használatban ment.

Akkor a fedkomp csal. :) Ez nem családi jövök-megyek felhasználási mód volt, annál extrémebb.  Párod elforgatta 4000 rpm fölé?  Mert ott már-már fickós.  :devil: :whistling:
Sors bona nihil aliud
Toyota C-HR Selection 2018.
Toyota Corolla 1.8 VE (USDM) 1998.

mondi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8808
Re:Egyéb autók
« Válasz #27063 Dátum: 2016.10.31 17:34:41 »
Akkor a fedkomp csal. :) Ez nem családi jövök-megyek felhasználási mód volt, annál extrémebb.  Párod elforgatta 4000 rpm fölé?  Mert ott már-már fickós.  :devil: :whistling:
Nem, ritkán ment stabil 150-et vele pályán.
De ez a fedcomp adat, nem számoltunk utána, szóval simán lehet, hogy csal.
Az autó benzinnel megy, minden más a sátán műve...

mondi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8808
Re:Egyéb autók
« Válasz #27064 Dátum: 2016.10.31 17:37:42 »
Nem, ritkán ment stabil 150-et vele pályán.
De ez a fedcomp adat, nem számoltunk utána, szóval simán lehet, hogy csal.
Nem enged javítani, de:
nemritkán ment vele stabil 150-et. Feleségem nem kímélő módban vezet, elég ha annyit mondok, ha sietünk valahova, akkor ő vezet  :D  .
Az autó benzinnel megy, minden más a sátán műve...

Xtrem

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10682
Egyéb autók
« Válasz #27065 Dátum: 2016.10.31 21:49:15 »
Gyakorlati konkurenciát nem jelentenek egymásra szerintem. Vagyis a Sienna/Odyssey a Multivanra. A Multivan univerzálisabb, mert az ha szükség van rá, akkor teherautó lesz, ha kidobálod az üléseket, míg ezekbe sehogy sem fér be két raklap áru, vagy két (három kicsi) motorkerékpár.

A Multivan nem is akar más lenni, mint a doboz formájú árú szállító személyautósított változata. De a Multivant felszerelheted akár Antilop bőrrel meg masszázsülésekkel, a doboz mivolta, meg a ki tudja hány kg-os szigetelés meg kárpitozás, ez csak a dobozos Caravelle leszármazottja marad. És itt is van a lényeg, tud teherautó lenni, de nagyon le se tudja tagadni a teherautós mivoltát, hiába a sok extra, mint pl az elektromos ajtók.
A Sienna/Odyssey esetében simán vállalható a tartós 160 is, nem kell túlkiabálni az utastérben a szél és egyéb zajforrást, és a karosszéria tekintetében is kevésbé megkötött a tervezők keze - más kérdés ki mit tud kihozni egy kisbusz formából. Persze cserébe lehet nem visz el 3 motorkerékpárt (mondjuk megnézném ki tesz be mondjuk 3 crossmotort egy akár a 30-40M Ft-ig is simán felextrázható Multivan-be). A csomagtartó mérete pedig csak akkor látványos 7-9 ülés mellett, ha hosszított, amúgy ezekben sincsen sokkal több hely.
A Multivan esetében pedig itthon ugyebár a kormánytagok által preferált mivolta miatt eleve előítélettel fogad(hat)ják, igaz erről az autó nem nagyon tehet.
2005 Avensis Sedan 2.4 D4 vvt-i Aut Executive Navi + TTE front
2001 Citroën Evasion 2.0 16V benzin, Aut - Exclusive
61

OldPiet

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12282
Re:Egyéb autók
« Válasz #27066 Dátum: 2016.10.31 22:28:58 »
Ossze lehet hasonlitani a tobbivel. Ezzel a produkcioval az auris hibriddel egyutt a legjobbnak bizonyult. A fogyasztas teljesen jo. A nemetek tiporjak a kocsikat kemenyen.
Az ertekvesztese meg kabe annyi mint mondjuk barmi masnak ;)
Már majdnem elhittem neked, hogy jók a Fordok, most meg kiderült, hogy semmiképpen :D
 [rohog]

DonPrego

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 7766
  • A Troll
Kappa
« Válasz #27067 Dátum: 2016.11.01 22:55:13 »
Ma megtörtént az első nem beindulás: Csak tekert az önindító, de nem röffent be a motor. Gyújtás le, vissza, másodszorra már sikerült, utána is pöcc röff ment. Holnap lehet felteszem a Forse márkájú akksit a töltőre.
Aki másnak vermet ás az a Stack Pointer

Nagycitrom

  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9392
  • 2017. T27 2ZR-FAE
    • Dentmill Frézközpont
Re:Kappa
« Válasz #27068 Dátum: 2016.11.01 22:58:58 »
Ma megtörtént az első nem beindulás: Csak tekert az önindító, de nem röffent be a motor. Gyújtás le, vissza, másodszorra már sikerült, utána is pöcc röff ment. Holnap lehet felteszem a Forse márkájú akksit a töltőre.
Hahu-ra ... ja nem  :D

Már nagyon megijedtem!   :eek:

DonPrego

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 7766
  • A Troll
Re:Kappa
« Válasz #27069 Dátum: 2016.11.01 23:20:30 »
Hahu-ra ... ja nem  :D

Már nagyon megijedtem!   :eek:
Cserélném ... erre :D
Aki másnak vermet ás az a Stack Pointer

akibor000 (Robi)

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 16564
Re:Egyéb autók
« Válasz #27070 Dátum: 2016.11.02 01:18:59 »
Cserélném ... erre :D
beteg vagy te heee!!!
2005.12. Mazda5 TX Standard Diesel Power 110LE/310Nm


детские игрушки

kis_andras

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4279
  • Rájder
Re:Egyéb autók
« Válasz #27071 Dátum: 2016.11.02 06:32:17 »
A Multivan nem is akar más lenni, mint a doboz formájú árú szállító személyautósított változata. De a Multivant felszerelheted akár Antilop bőrrel meg masszázsülésekkel, a doboz mivolta, meg a ki tudja hány kg-os szigetelés meg kárpitozás, ez csak a dobozos Caravelle leszármazottja marad. És itt is van a lényeg, tud teherautó lenni, de nagyon le se tudja tagadni a teherautós mivoltát, hiába a sok extra, mint pl az elektromos ajtók.
A Sienna/Odyssey esetében simán vállalható a tartós 160 is, nem kell túlkiabálni az utastérben a szél és egyéb zajforrást, és a karosszéria tekintetében is kevésbé megkötött a tervezők keze - más kérdés ki mit tud kihozni egy kisbusz formából. Persze cserébe lehet nem visz el 3 motorkerékpárt (mondjuk megnézném ki tesz be mondjuk 3 crossmotort egy akár a 30-40M Ft-ig is simán felextrázható Multivan-be). A csomagtartó mérete pedig csak akkor látványos 7-9 ülés mellett, ha hosszított, amúgy ezekben sincsen sokkal több hely.
A Multivan esetében pedig itthon ugyebár a kormánytagok által preferált mivolta miatt eleve előítélettel fogad(hat)ják, igaz erről az autó nem nagyon tehet.

Ahányan vagyunk, annyi félék vagyunk :) én már közel két éve amatőr szinten motornepperkedek (ne sokra gondolj, éves szinten 5-8-10motor fordul meg nálam) és már nagyon unom, hogy vagy a cégtől kell elkérnem, vagy a havert kell rángatnom, vagy bérelni kell, ha egyik kocsi se ér rá... Ugyan nem a 30-40milliós oldalról közelítem meg, mert 4-5-6 milliós kocsiban gondolkoznék, de minden lelki probléma nélkül beleraknék bármilyen ápolt motort. Saras krosszt nyilván nem. Nyilván nem elsődleges szempont a választásban, mert eddig is megoldottam, ezután is meg fogom, de ha lenne akkora kocsim, amibe befér, akkor nem gondolkoznék...
Ami leginkább a japán páros ellen szól, az az amerikai piacos mivoltuk miatti ritkaságuk. Odyssey-ből három eladó van, abból egy stimmelne az elképzeléseimbe anyagilag (bő 5millió) Siennából meg egyszerűen nincs 10millió alatt, úgyhogy nem kérek köszönöm. Továbbá nekem kicsit félő az alkatrészellátás. Mármint pl koccanás esetén egy lökhárító, lámpa, stb... Honnan, és mennyi idő alatt, és mennyi pénzért lehetne venni hozzájuk?

Ilyenkor jönnek képbe azok a gondolatok, hogy a vw-hez minden van azonnal, és európában mindenki ért hozzájuk, mert annyi van belőle...
Meg eszembejut, hogy beérni kisebb motorral utazótempóval, és akkor ott a Prius+, vagy összehúzni kicsit magunkat, és akkor 3millióért fantasztikus gs450h-k vannak. Vagy belegondolni, hogy az Odyssey meg a Gs450h közt lévő 2m forintot milyen lassan fizetné ki 70frankonként egy mögöttem ülő ember, tehát nem is kell figyelni a kényelmére, elég nem is gondolni rá. Meg az is eszembe jut, hogy egy 9személyes Vivaro/Ducato is tud 130-140-et, és az meg mindig full haszonnal mehet, és abba még annyira se sajnálnék motort beletenni. Meg az is eszembe jut, hogy 360ezerért vettem az Accordot, és ki fog menni a világból, úgyhogy kb. szükségem sincs másik autóra, csak vágyok az újdonságra folyamatosan.
:banging: :banging: :banging:
kisa
born to ride

csufár

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10322
Re:Egyéb autók
« Válasz #27072 Dátum: 2016.11.02 08:00:26 »
Ahányan vagyunk, annyi félék vagyunk :) én már közel két éve amatőr szinten motornepperkedek (ne sokra gondolj, éves szinten 5-8-10motor fordul meg nálam) és már nagyon unom, hogy vagy a cégtől kell elkérnem, vagy a havert kell rángatnom, vagy bérelni kell, ha egyik kocsi se ér rá... Ugyan nem a 30-40milliós oldalról közelítem meg, mert 4-5-6 milliós kocsiban gondolkoznék, de minden lelki probléma nélkül beleraknék bármilyen ápolt motort. Saras krosszt nyilván nem. Nyilván nem elsődleges szempont a választásban, mert eddig is megoldottam, ezután is meg fogom, de ha lenne akkora kocsim, amibe befér, akkor nem gondolkoznék...
Ami leginkább a japán páros ellen szól, az az amerikai piacos mivoltuk miatti ritkaságuk. Odyssey-ből három eladó van, abból egy stimmelne az elképzeléseimbe anyagilag (bő 5millió) Siennából meg egyszerűen nincs 10millió alatt, úgyhogy nem kérek köszönöm. Továbbá nekem kicsit félő az alkatrészellátás. Mármint pl koccanás esetén egy lökhárító, lámpa, stb... Honnan, és mennyi idő alatt, és mennyi pénzért lehetne venni hozzájuk?

Ilyenkor jönnek képbe azok a gondolatok, hogy a vw-hez minden van azonnal, és európában mindenki ért hozzájuk, mert annyi van belőle...
Meg eszembejut, hogy beérni kisebb motorral utazótempóval, és akkor ott a Prius+, vagy összehúzni kicsit magunkat, és akkor 3millióért fantasztikus gs450h-k vannak. Vagy belegondolni, hogy az Odyssey meg a Gs450h közt lévő 2m forintot milyen lassan fizetné ki 70frankonként egy mögöttem ülő ember, tehát nem is kell figyelni a kényelmére, elég nem is gondolni rá. Meg az is eszembe jut, hogy egy 9személyes Vivaro/Ducato is tud 130-140-et, és az meg mindig full haszonnal mehet, és abba még annyira se sajnálnék motort beletenni. Meg az is eszembe jut, hogy 360ezerért vettem az Accordot, és ki fog menni a világból, úgyhogy kb. szükségem sincs másik autóra, csak vágyok az újdonságra folyamatosan.
:banging: :banging: :banging:
Par gondolat.
Van egy gazdag nagycsalados baratunk negy gyerekkel. Apa egy uj range rovert hajt, anya meg egy fullos multivant. Aki szerint az teherauto az menjen egy ilyennel kicsit.

Aztan en pont most ujitok es ugyanugy az volt a diemma hogy prius+ legyen vagy galaxy.   Es a kisebb lett belole pedig a galaxy sok sxempontbol komolyabb auto.

Ja es a tesom reven eleg sokat mentem a vivarojaval. Siman tartja a 140et, bazi nagy es telleg nincs mit sajnalni rajta



mondi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8808
Re:Egyéb autók
« Válasz #27073 Dátum: 2016.11.02 10:07:25 »
A Berlingo kategória nem játszik? Van abból is elég sokféle: Ford Connect (nekünk most is ilyen van, szeretjük, elég komoly autó, 1,5 tdci-vel gond nélkül tartja a 150-et), vw caddy, renault kango.
Az autó benzinnel megy, minden más a sátán műve...

Xtrem

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10682
Egyéb autók
« Válasz #27074 Dátum: 2016.11.02 10:13:01 »
Ami leginkább a japán páros ellen szól, az az amerikai piacos mivoltuk miatti ritkaságuk. Odyssey-ből három eladó van, abból egy stimmelne az elképzeléseimbe anyagilag (bő 5millió) Siennából meg egyszerűen nincs 10millió alatt, úgyhogy nem kérek köszönöm. Továbbá nekem kicsit félő az alkatrészellátás. Mármint pl koccanás esetén egy lökhárító, lámpa, stb... Honnan, és mennyi idő alatt, és mennyi pénzért lehetne venni hozzájuk?

Igen, sajnos van, ami az amerikai piacos autók ellen szól, kezdve attól, hogy a rádiójuk nem kompatibilis az EU-s frekvenciák felével, nincsen "E" betű a lámpáikon, ablaküvegeken, stb, mph/F/gallonos fogyasztási értékek és a már említett alkatrészellátás időigényessége. Persze mindegyik orvosolható, csak +pénz kérdése a dolog.
2005 Avensis Sedan 2.4 D4 vvt-i Aut Executive Navi + TTE front
2001 Citroën Evasion 2.0 16V benzin, Aut - Exclusive
61