Szavazás

Ha nem japán, Te melyikre voksolnál?

Német autók - mert precízek.
19 (46.3%)
Francia autók - mert kényelmesek.
2 (4.9%)
Olasz autók - mert szépek.
2 (4.9%)
Koreai autók - mert már hozzák a "szintet".
13 (31.7%)
Amerikai autók - mert a V8 az V8.
5 (12.2%)

Összes szavazó: 41

Szerző Téma: Egyéb autók  (Megtekintve 5010624 alkalommal)

0 Felhasználó és 4 vendég van a témában

mondi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8808
Re:Egyéb autók
« Válasz #27000 Dátum: 2016.10.25 11:36:05 »
Dacia Sandero Stepway teszt
Idézek egy mondatot:
Azért nem hajlandóak kihúzható kormányoszlopot szerelni bele, mert akkor mindenki hátratolná az ülést, és kiderülne, hogy úgy már túl szűk a hátsó lábtér? Ezen kívül sajnos nem tudok másra gondolni, mit a szándékos elrontásra, ami mérhetetlenül bosszant. A Renault számára nem jelenthet gondot egy teleszkópos kormányrúd meg egy normális ülés, hiszen a Clióban is összehozták valahogy. Legalább felárért árulhatnák, ha tényleg nem bírná el az alapmodell pofátlanul alacsony ára. Megérné, mert ennyi választja el a Sandero Stepwayt attól, hogy bomba vétel legyen. Így csak erős fenntartással tudom ajánlani.
Most komolyan egy teleszkópos kormány miatt? Fogalmam sincs, hogy a mostani autóimban kihúzható-e, annyira nem érdekel. Elfogadom az állapotot, és alkalmazkodom hozzá. Ha ez az érv, akkor ott valami más lesz a háttérben, mert ez így a cikket teszi komolytalanná, nem az autót. És ezt nem a Dacia védelmében írom, mert sose vinne rá a lélek, hogy megvegyem.

Én sem szoktam állítani, de ültem már olyan autóban, ahol elég gnóm testhelyzet kellett és állítani kellett. Na, ha itt nem lehet állítani és gnóm helyzetet követel meg, akkor megértem.
A feleségem skoda roomsterében volt olyan, hogy nem láttam a km órát, mert a kormány karimája pont kitakarta. Beállítottuk, utána soha nem kellett hozzányúlni.
Az autó benzinnel megy, minden más a sátán műve...

Xtrem

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10682
Egyéb autók
« Válasz #27001 Dátum: 2016.10.25 11:44:14 »
Avensisben 4 felé állítható a kormány, a 11 év alatt talán 3x állítottam rajta. A T22-es Avensisben csak le-fel volt állítható, de azzal is elvoltam, szintén 1 kezemen meg tudom számolni, hányszor kellett állítanom rajta.

A szándékos elrontás másfelől nem egyedi eset, nehogy családon belüli fő konkurens váljon belőle.
Tucatnyi hasonló példára ott az Audi-VW-Seat-Skoda "quattro".  :D ;)
2005 Avensis Sedan 2.4 D4 vvt-i Aut Executive Navi + TTE front
2001 Citroën Evasion 2.0 16V benzin, Aut - Exclusive
61

mondi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8808
Re:Egyéb autók
« Válasz #27002 Dátum: 2016.10.25 11:50:11 »
Avensisben 4 felé állítható a kormány, a 11 év alatt talán 3x állítottam rajta. A T22-es Avensisben csak le-fel volt állítható, de azzal is elvoltam, szintén 1 kezemen meg tudom számolni, hányszor kellett állítanom rajta.

A szándékos elrontás másfelől nem egyedi eset, nehogy családon belüli fő konkurens váljon belőle.
Tucatnyi hasonló példára ott az Audi-VW-Seat-Skoda "quattro".  :D ;)
Annyir gáz látni, amikor megvan a sok-sok éves technológia, ami olcsón gyártható és egyáltalán nem csúcstechnika, és kispórolják belőle ezért. Mióta ezt tapasztaltam, azóta nem is nézem a skodát semmibe...
Az autó benzinnel megy, minden más a sátán műve...

Myko

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1993
Re:Egyéb autók
« Válasz #27003 Dátum: 2016.10.25 12:16:23 »
Avensisben 4 felé állítható a kormány, a 11 év alatt talán 3x állítottam rajta. A T22-es Avensisben csak le-fel volt állítható, de azzal is elvoltam, szintén 1 kezemen meg tudom számolni, hányszor kellett állítanom rajta.

A szándékos elrontás másfelől nem egyedi eset, nehogy családon belüli fő konkurens váljon belőle.
Tucatnyi hasonló példára ott az Audi-VW-Seat-Skoda "quattro".  :D ;)
na jó,de azon legalább a lehetőséged megvan ,hogy állítsál rajta vagy annak,aki máshogy vezetné. Dácsiánál úgy néz ki nincs erre még plusz pénz esetében sem lehetőség. Ez a fillér b..zás valami ilyesmi logikával...nem tetszik? Vegyél Clio-t! Ugyanezért ilyenek a kilincsek,a kulcslyukak, benzines és dízel ugyanolyan óracsoportot használ vagy a bowdenes fényszóró mag. állítás mind mind apróságnak tűnő hülyeség...összeszámolva nem is vészes tételek EUR-ban kifejezve,na de nagyban valszeg óriási pénzeket spórolnak,aztán meg ha viszik szinte mint a cukrot ( elég sok van Daciaból ) úgy meg még többet.
Toyota Corolla '02 1.4VVT-i Linea Terra Plus

Kgabe

  • S6 forever
  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9802
Re:Egyéb autók
« Válasz #27004 Dátum: 2016.10.25 14:15:22 »
Emberek, saját kocsitokban nyilván nem álligatjátok sokat, de ha van egy kényelmetlen alapbeállítás, akkor az igencsak meg tudja keseríteni az ember életét. Nekem a céges Clio ilyen. Kintebb kéne húzni a kormányt, de nem lehet. Ez, meg a kényelmetlen ülés együtt azt jelenti, hogy folyamatos hátfájás az életem. Hogy így ajánlanám-e az autót másnak? Tuti nem. Ha lehetne állítani és kényelmesebb lenne, Valószínűleg igen.
Gabe 254.

DonPrego

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 7766
  • A Troll
Re:Egyéb autók
« Válasz #27005 Dátum: 2016.10.25 14:55:39 »
Emberek, saját kocsitokban nyilván nem álligatjátok sokat, de ha van egy kényelmetlen alapbeállítás, akkor az igencsak meg tudja keseríteni az ember életét. Nekem a céges Clio ilyen. Kintebb kéne húzni a kormányt, de nem lehet. Ez, meg a kényelmetlen ülés együtt azt jelenti, hogy folyamatos hátfájás az életem. Hogy így ajánlanám-e az autót másnak? Tuti nem. Ha lehetne állítani és kényelmesebb lenne, Valószínűleg igen.
Én a japán autók 99%-ával vagyok így. Egy kezemen meg tudom számolni hány olyan modellben ültem eddig, ahol elég magasan volt a kormányoszlop hogy ne akadjon össze kezem lábam. :D
Aki másnak vermet ás az a Stack Pointer

music

  • Moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 26327
Re:Egyéb autók
« Válasz #27006 Dátum: 2016.10.25 20:26:04 »
A magasságállítás más tészta, ott értem a problémát, ültem olyan autóban, ahol konkrétan beleütközött a térdem a kormányba, amúgy már az 1983-as Fiat Regatában állítható volt a kormánymagasság...
De a ki-, behúzkodásra az esetek 99%-ban nem szokott szükség lenni.
music     

Kgabe

  • S6 forever
  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9802
Re:Egyéb autók
« Válasz #27007 Dátum: 2016.10.26 12:21:31 »
Akkor én minden autóban az 1% vagyok.
Gabe 254.

kis_andras

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4279
  • Rájder
kisa
born to ride

Xtrem

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10682
Egyéb autók
« Válasz #27009 Dátum: 2016.10.26 15:13:52 »
Szép darab E38-as.  :wub:

Viszont furcsa, hogy ráncfelvarrás utáni lámpái meg a már az utolsó évekbeli korszerűbb Navija, de még a Steptronic korszak előtti Aut váltója van (látszik a váltókulisszán).
Valamikor 96-97-ben tértek át a Steptronic váltóra a 7-es esetében is.
Szóval most akkor vagy összerakták 2 autóból, vagy mi van?  :hmmmm:
2005 Avensis Sedan 2.4 D4 vvt-i Aut Executive Navi + TTE front
2001 Citroën Evasion 2.0 16V benzin, Aut - Exclusive
61

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23131
Re:Egyéb autók
« Válasz #27010 Dátum: 2016.10.26 15:19:12 »
Szép darab E38-as.  :wub:

Viszont furcsa, hogy ráncfelvarrás utáni lámpái meg a már az utolsó évekbeli korszerűbb Navija, de még a Steptronic korszak előtti Aut váltója van (látszik a váltókulisszán).
Valamikor 96-97-ben tértek át a Steptronic váltóra a 7-es esetében is.
Szóval most akkor vagy összerakták 2 autóból, vagy mi van?  :hmmmm:
Nekem is ez volt az első dolog, hogy "összelegózták". Pl. a felnik a Bangle-féle első szériás 7.esről vannak (ha jól rémlik...de egészen biztos vagyok benne, hogy ez a felni ehhez a típushoz nem volt kapható). A hátulján olvasható felirat szerint 745Li, a hirdetés "csak" 740Li-ről szól, és ez a hátsó felirat is a következő generáció betűtípusa. Szóval:
1. összelegózott ex-roncs autó
2. pusztán szerette a gazdája az autót és fel-pimpelte...
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

mondi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8808
Az autó benzinnel megy, minden más a sátán műve...

Xtrem

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10682
Egyéb autók
« Válasz #27012 Dátum: 2016.10.26 16:04:35 »
felirat szerint 745Li, a hirdetés "csak" 740Li-ről szól, és ez a hátsó felirat is a következő generáció betűtípusa.

Igen, 745-ös nem létezett az E38-asból, illetve ezek hosszított változatait "iL"-nek hívták és írták. Létezett belőle még egy extra hosszított kivitelű L7-es is, de az aztán csak a ritka példány az utakon.


2005 Avensis Sedan 2.4 D4 vvt-i Aut Executive Navi + TTE front
2001 Citroën Evasion 2.0 16V benzin, Aut - Exclusive
61

mondi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8808
Re:Egyéb autók
« Válasz #27013 Dátum: 2016.10.26 16:09:26 »
Az eggyel korábbi gerenciós 750iL-ben ültem, elég durva gép, szépen szedte a lábát. v12 5000 ccm és úgy gyorsult 200-ig folyamatosan, hogy csak néztem (nem én vezettem, még nem volt jogsim).
Az autó benzinnel megy, minden más a sátán műve...

csufár

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10322
Re:Egyéb autók
« Válasz #27014 Dátum: 2016.10.26 17:04:49 »
Blokkolnám  :whistling: :whistling: :D

én is... nézegetem is őket már most, pedig még rendszám sincs az új családi masinán - nem ez, de ilyen  :whistling:
de én az alapmotorosakat figyelem, elég az is, hat henger is valami és különben is a látvány a lényeg :D
« Utoljára szerkesztve: 2016.10.26 17:07:06 írta csufár »