oké, superBéla
Hmm, tehát az 1.8 TSI is ugyanolyan gyerekbetegségektöl szenved, mint az 1.2 és az 1.4.
Pedig úgy rémlett, hogy a nagyobbaknál (1.8 és 2.0) jobb a helyzet.
Részben igazat adok, sajnos a Trendline és Comfortline kivitel a VW-nál nagy általánosságban egy vicc, hogy pl. egy 7-8 milliós autóba nem képesek egy multikormányt tenni, elég nevetséges..
Ha találsz egy szép Highlinet, mint pl. ez, akkor szerintem nem éreznéd magad egy lebutított autóban.
Ne a képek alapján ítéld meg. Nem rossz a SuperB II, de érződik rajta, hogy butított. Mind az Octavia, mind a Surperb futóműve ráz, a csillapítása butított. Belül az anyagok kizárólag a szemnek tetszetősek és kizárólag uj, vagy újszerű korában. Minden műanyag, az is, ami nem annak látszódik, érződik. Kis idő elteltével mállik, hámlik le a sok bevonat, undorítóan öregszenek. A fényezésük is rossz minőségű (Fábia Octavia, SuperB), 3-4 éves autó elejéről hámlik le a lakk.
Kollegám 1,2 tsi-jében 100000 km-nél komplett vezérlés csere, mert megnyúlt a lánc, másik kollegáméban eltört a kuplung ugyanilyen futásnál. Utóbbi esetében userfail kizárva, tudom, ismerem, hogy vezet (finoman).
Az olajat minden tsi eszi. Ezek ilyen tipikus flottás autók, 5 év és kuka mind. Saját pénzemből egy fillért sem adnék egyikért sem.