Van rajta, például, tudtommal 4 lambdaszonda, ami -ha jól emlékszem- csak gyáriban szerezhető be. A katalizátorai (asszem, 2 van neki belőlük) is kényesek - és szintén drágák. Nagyon igényes továbbá az üzemanyagra. Hajlamos "becsörögni", mintha rossz lenne rajta az előgyújtás. Ha az injektorai meghibásodnak, az is fenemód drága mulatság.
Nem hangzik túl jár bár pl. utánanéztem a lambdaszondának bárdi autonál van is 40-ért a két sima Denso szonda, szabályzó szonda már nincs feltüntetve, viszont a Denso aftermarket-es oldalán kiböngészve a katalógust létezik ilyen is. Biztos be lehet szerezni valahogy. Persze tényleg durva, hogy 4 szonda van, ami, ha elromlik máris egy 100ezres mutatvány. 2.4-es motornál ugyanez a szitu, bár kérdés tényleg mennyire bírják.
No de 2000 utáni motor, bonyolultabb, cserébe erősebb. Valamit valamiért, mostanság már ezek szerint hozzá kell szokni ehhez.
Az első generációs, közvetlen befecskendezéses benzinmotorok eléggé primadonna jószágok voltak - és ez alól ez sem kivétel. Csak 100 % biztos előéletű, gondosan szervizelt, megkímélt, keveset futott példányt mernék megvenni belőle. Dehát, minimum 11 éves autóból nem lenne könnyű olyat találni, amiben mondjuk maximum 140-150 ezer km van ![Hááát ::)](https://forum.toyotaclub.hu/Smileys/set1_b/rolleyes.gif)
Ezek szerint hiába Toyota, ugyanolyan félelemmel vennéd meg mint egy Passatot pl.?
![mosoly :)](https://forum.toyotaclub.hu/Smileys/set1_b/01_pofa.gif)
(Vagy ez csak szigorúan a korai VVT-i -re vonatkozik?)