Sajnos az E11-re is azt kell, hogy mondjam, (hamár a GolfIV-gyel hasonlítjuk össze), hogy papírautó az európaiakhoz képest. Noha minden merevítés megvan már benne és a passzív biztosnága is jó, a Golf és a G Astra is masszívabb érzetet keltett bennem. Utóbbit 3 éven keresztül használtuk, Golf helyett, pedig Passatunk volt 5 évig, szóval, van bőven összehasonlítási alapom.
Az E11-et imádom, nem fikázásból írtam, hanem tényszerűen elismerem, hogy a két német bizony súlyosabb a szó jó értelmében.
A GAstra nem galvanizált, hanem egy másik technológiával lett lekezelve, de azok sem rohadnak 10 évesen sem, ha nem volt sérülve (igaz, a Corollára sem jellemző ugyanez).
Mit jelent neked a "papír"? Gondolom főleg a fém-üveg felületek arányát, az övvnal magasságát, meg hogy jobban beszűrődik a zaj.. Az említett angol civicben én nem érzek "papír" érzetet. Az ajtók finoman csukódnak, tompa puffanással, belül nem zörög semmi, futómű is tompán dübög, motorzaj finoman szűrődik be(persze pályán már jobban), viszonylag lent ülsz, ezért nem a derekadnál van az üveg
![mosoly :)](https://forum.toyotaclub.hu/Smileys/set1_b/01_pofa.gif)
Fekete, németes belső, szép faberakás a műszerfalon.
A régebbi, 90.es Civic is csak kinézetre papír, ha beülsz nem annyira érződik, mert jó anyagok, a műszerfal szépen végig van futtatva az ajtókra, mint1 körbevesz, az ajtók itt is szépen csukódnak, nem zireg-zörög, ellenben a zajok jobban beszűrődnek, a futómű keményebb. összességében lehet rá mondani hogy "papír". De ez 95-től már megváltozott.