Szavazás

Ha nem japán, Te melyikre voksolnál?

Német autók - mert precízek.
19 (46.3%)
Francia autók - mert kényelmesek.
2 (4.9%)
Olasz autók - mert szépek.
2 (4.9%)
Koreai autók - mert már hozzák a "szintet".
13 (31.7%)
Amerikai autók - mert a V8 az V8.
5 (12.2%)

Összes szavazó: 41

Szerző Téma: Egyéb autók  (Megtekintve 5192324 alkalommal)

0 Felhasználó és 12 vendég van a témában

Kisfiatal

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3068
  • E12 1.6
Re:Egyéb autók
« Válasz #14205 Dátum: 2013.02.10 22:51:00 »
Néztem 2-3 A4-est(TDI)(1997-1999) közelebbről ,azok meglepő módon nagyon rohadtak.
Leginkább az osztrák származásuak tudnak elképesztő helyeken rohadni.
Szomszéd CRX-je 1990-es, na az már kezd kicsit rohadni, bár a srác sűrün koccan így mindig  friss a festése [rohog]

Egyébként a hondák speciel nem azok a rohadósak- Én még nem láttam olyat, aminek a küszöbje vagy a padlólemeze rohadt volna(de biztos van, nem tagadom). Jellemzően a hátsó ív szokott. A családban van 22 éves Civic, jobb oldala még gyári, de ott már rohad a hátsó ív, baloldalon már lett cserélve küszöb és ív, de az az oldal valszeg törve is volt. A jobb oldalon még ott a gyári gumidugó a küszöbnél, doblemezek is épek. padlólemez szintén ép.
Azt se feledjük, hogy 15-20 éves autókról beszélgetünk.

Kisfiatal

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3068
  • E12 1.6
Re: Re: Re: Re:Egyéb autók
« Válasz #14206 Dátum: 2013.02.10 22:55:28 »
De, vezettem hosszú úton, belföldön. Egy 2002-es 1,6 sedant.
Tágas volt, meg tetszett a váltója, papírautó volt. Ezzel szemben az A4 1995-ben is egy rendes bunker feeling volt. És a Golf is.

Azért vettem mégis Toyotát, mert rendes méretű kombit akartam, de benzinest. Ebben az Ave volt számomra a legmegfelelőbb.

Az a széria már valóban gyengébb. Magasabban van az ülés, igénytelenebb anyagok, gyengébb futómű. Motor-váltó viszont még abban is pöpec :)
Civicecben, meg jellemzően a japánokban a futóműzaj még ami beszűrődik. De ebben a 96os Civicben valahogy nem tűnt fel  :hmmmm: nyilván gumitól is függ. a 95-200 közti szériát szvsz nagyon eltalálták Hondáék  :yes: Előtte és utána gyengébbek, az UFOval térek vissza talán a tutihoz :) Bár a mostani UFO meg xarul néz ki :S

Kisfiatal

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3068
  • E12 1.6
Re:Egyéb autók
« Válasz #14207 Dátum: 2013.02.10 22:59:17 »
Egyébként a hondák speciel nem azok a rohadósak- Én még nem láttam olyat, aminek a küszöbje vagy a padlólemeze rohadt volna(de biztos van, nem tagadom). Jellemzően a hátsó ív szokott. A családban van 22 éves Civic, jobb oldala még gyári, de ott már rohad a hátsó ív, baloldalon már lett cserélve küszöb és ív, de az az oldal valszeg törve is volt. A jobb oldalon még ott a gyári gumidugó a küszöbnél, doblemezek is épek. padlólemez szintén ép.
Azt se feledjük, hogy 15-20 éves autókról beszélgetünk.

Mielőtt valaki beleköt az ellentmondásba: a küszöbnek ott is csak a hátsó része rohadt, de olyat mondom nem láttam, ami xarrá lett volna rohadva.

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23134
Re:Egyéb autók
« Válasz #14208 Dátum: 2013.02.11 08:14:07 »
Néztem 2-3 A4-est(TDI)(1997-1999) közelebbről ,azok meglepő módon nagyon rohadtak.
Leginkább az osztrák származásuak tudnak elképesztő helyeken rohadni.
Szomszéd CRX-je 1990-es, na az már kezd kicsit rohadni, bár a srác sűrün koccan így mindig  friss a festése [rohog]
Ez önmagában még nem támasztja alá a "tényt", hogy ez a típus rohadós. Egyszerűen láttl 2-3 előzőleg valószínűleg törött és kókány módon összerakott, leharcolt példányt.
Kétlem, hogy egy általam linkelt állapotú autó esetében ilyennel találkoznál...  ;)

A GolfIV-nél ugyanez a helyzet, azokat is galvanizálták már 1997-től, és normál esetben (ha nem volt sérült) még ma sem rozsdásodnak.
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23134
Re: Re: Re:Egyéb autók
« Válasz #14209 Dátum: 2013.02.11 08:19:47 »
Egy Civic, vagy akár Corolla azért nem annyira komolytalan autó, ahogy azt most itt be akarod állítani..
Sajnos az E11-re is azt kell, hogy mondjam, (hamár a GolfIV-gyel hasonlítjuk össze), hogy papírautó az európaiakhoz képest. Noha minden merevítés megvan már benne és a passzív biztosnága is jó, a Golf és a G Astra is masszívabb érzetet keltett bennem. Utóbbit 3 éven keresztül használtuk, Golf helyett, pedig Passatunk volt 5 évig, szóval, van bőven összehasonlítási alapom.
Az E11-et imádom, nem fikázásból írtam, hanem tényszerűen elismerem, hogy a két német bizony súlyosabb a szó jó értelmében.
A GAstra nem galvanizált, hanem egy másik technológiával lett lekezelve, de azok sem rohadnak 10 évesen sem, ha nem volt sérülve (igaz, a Corollára sem jellemző ugyanez).
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

murray

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12161
Re:Egyéb autók
« Válasz #14210 Dátum: 2013.02.11 09:16:15 »
Ez hülyeség már ne haragudj. Hallottál már arról, hogy sárvédő javítóív? :) 5-6 e ftos tétel, és nem teherviselő elem. Itt általában közvetlen a kerékjárat szokott rohadni körbe, a doblemez nem jellemző. Nem tudom mit értesz "egész hátulján"..

hallottam már róla. láttál te már javitott sárvédőives autót? a körbepöttyözött ívvel ami úgy néz ki mint egy hányás?  én még szépen javított sárvédőívet nem láttam max csilliókért amit észre sem veszel.  teljesen felesleges megcsináltatni (max veteránok stb) mert a kutya nem fogja csiszolással szépen megcsinálni (max a tulaj) és a 20 éves autón nem éri meg rákölteni lakatos munkabérben.

körüljártam már a témát a corival hidd el lakatos bácsi nagy spannolodás 40 ről indulunk csakez -csakaz is kéne aztán hopsz egy kiló és remeghetsz hogy hogy néz ki amit csinált. hát nem.  :no:
most: Suzuki Baleno  2019 1.2 GL
volt: Lada 2105 1985,
Toyota Corolla 1983
Corolla 1989,
Skoda Fabia  2002

murray

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12161
Re: Re: Re:Egyéb autók
« Válasz #14211 Dátum: 2013.02.11 09:18:30 »
A GAstra nem galvanizált, hanem egy másik technológiával lett lekezelve, de azok sem rohadnak 10 évesen sem, ha nem volt sérülve (igaz, a Corollára sem jellemző ugyanez).

én rengeteg rohadt G astrát (kombit) látok. a küszöbnél valami müanyag spoiler valami van ha mögött megindul , csókolom..
most: Suzuki Baleno  2019 1.2 GL
volt: Lada 2105 1985,
Toyota Corolla 1983
Corolla 1989,
Skoda Fabia  2002

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23134
Re:Egyéb autók
« Válasz #14212 Dátum: 2013.02.11 09:22:13 »
hallottam már róla. láttál te már javitott sárvédőives autót? a körbepöttyözött ívvel ami úgy néz ki mint egy hányás?  én még szépen javított sárvédőívet nem láttam max csilliókért amit észre sem veszel.  teljesen felesleges megcsináltatni (max veteránok stb) mert a kutya nem fogja csiszolással szépen megcsinálni (max a tulaj) és a 20 éves autón nem éri meg rákölteni lakatos munkabérben.

körüljártam már a témát a corival hidd el lakatos bácsi nagy spannolodás 40 ről indulunk csakez -csakaz is kéne aztán hopsz egy kiló és remeghetsz hogy hogy néz ki amit csinált. hát nem.  :no:
... és ugye annyit meg maga az autó nem fog érni, mint, amit ráköltöttél volna...
Tényleg csak annak éri meg megcsináltatni és kifizetni ennek a költségét, aki nem akarja eladni az autót, hanem használni szándékszik.
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

diegho

  • Vendég
Re:Egyéb autók
« Válasz #14213 Dátum: 2013.02.11 09:26:48 »
Húha milyen harc lett itt.

A4 szerintem sem rossz autó, de túl van értékelve. Az angol civic pedig elég papír, ez is tény, viszont a 2002-es Civic sokkal jobb törésteszteken, mint az említett A4, lehet érzésre papír, egy smart is papír érzésre, aztán kb atombunker biztonsága van. 4-es golfban még nem ültem, csak 5-ben, az tényleg bunker, nagyon jók az ülések, nagyon jó benne utazni, még hátul is, pedig 195 centi vagyok. G Astra szintén bunker, abban is jó utazni, de abban csak elöl ültem. Mondjuk nem értem én sem az összehasonlítást, egy angol Civic/Rover 3-400k, az A4 pedig inkább a duplája. Accord-ot kell hasonlítani hozzá, azzal van egy árban és az bizony egy piszok jó autó.

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23134
Re:Egyéb autók
« Válasz #14214 Dátum: 2013.02.11 09:36:08 »
Húha milyen harc lett itt.

A4 szerintem sem rossz autó, de túl van értékelve. Az angol civic pedig elég papír, ez is tény, viszont a 2002-es Civic sokkal jobb törésteszteken, mint az említett A4, lehet érzésre papír, egy smart is papír érzésre, aztán kb atombunker biztonsága van. 4-es golfban még nem ültem, csak 5-ben, az tényleg bunker, nagyon jók az ülések, nagyon jó benne utazni, még hátul is, pedig 195 centi vagyok. G Astra szintén bunker, abban is jó utazni, de abban csak elöl ültem. Mondjuk nem értem én sem az összehasonlítást, egy angol Civic/Rover 3-400k, az A4 pedig inkább a duplája. Accord-ot kell hasonlítani hozzá, azzal van egy árban és az bizony egy piszok jó autó.
De, ha már 2002-es Civic, akkor legyen az A4 is 2002-es... Itt, viszont elég durva különbség van már a töréstesztben is...  ;)
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

mondi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8808
Re:Egyéb autók
« Válasz #14215 Dátum: 2013.02.11 09:36:29 »
Ez a bunkerr feeling miért számít ennyire jó dolognak? :hmmmm:
Az autó benzinnel megy, minden más a sátán műve...

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23134
Re:Egyéb autók
« Válasz #14216 Dátum: 2013.02.11 09:41:35 »
Ez a bunkerr feeling miért számít ennyire jó dolognak? :hmmmm:
Biztonságérzetet ad, persze ennek akkor van értelme, ha valóban merev is a kasztni. Egy Golfnak pedig kellőne és érezhetően merev a bódéja. Az E12-nek is, nekem ezek nagyságrendileg hasonló szinten vannak. Ellenben a Civic, az E11 nem, az kissé vékonyabb érzetű autók.
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

mondi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8808
Re:Egyéb autók
« Válasz #14217 Dátum: 2013.02.11 09:48:49 »
Tudom, hogy az e12 is bunker, de érzésre közel sem zár el annyira a külvilágtól, mint egy 5-ös golf. Ültem ötös golfban elég sokat és nem kellene.

Más téma, amiről érdekelne a véleményetek. Egyik kollégám azt mondta, hogy azt lehet mondani, hogy egy benzinmotor élettartama elég jól tervezhető, mert a motor literszáma x 200ezer képlet kiadja, hogy meddig bírja egy motor felújítás nélkül. Ennek alapján egy 1.4-es motornak 280 ezret "kellene" elmennie, viszont egy 3.0-nak 600 ezret. Szerintem ez nettó hülyeség, bár pár éve még talán megállta a helyét. Mit gondoltok?
Az autó benzinnel megy, minden más a sátán műve...

diegho

  • Vendég
Re:Egyéb autók
« Válasz #14218 Dátum: 2013.02.11 09:51:31 »
De, ha már 2002-es Civic, akkor legyen az A4 is 2002-es... Itt, viszont elég durva különbség van már a töréstesztben is...  ;)

Mi a durva? 4 csillag mindkettő. Ez nekem nem tűnik durva különbségnek, inkább konkrétan semminek.

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23134
Re:Egyéb autók
« Válasz #14219 Dátum: 2013.02.11 09:56:48 »
Tudom, hogy az e12 is bunker, de érzésre közel sem zár el annyira a külvilágtól, mint egy 5-ös golf. Ültem ötös golfban elég sokat és nem kellene.

Más téma, amiről érdekelne a véleményetek. Egyik kollégám azt mondta, hogy azt lehet mondani, hogy egy benzinmotor élettartama elég jól tervezhető, mert a motor literszáma x 200ezer képlet kiadja, hogy meddig bírja egy motor felújítás nélkül. Ennek alapján egy 1.4-es motornak 280 ezret "kellene" elmennie, viszont egy 3.0-nak 600 ezret. Szerintem ez nettó hülyeség, bár pár éve még talán megállta a helyét. Mit gondoltok?
Érdekes felvetés, nem merném azt mondani rá, hogy hülység, mert egy nagy ccm-s motor általában többet bír.
Értelem szerűen itt is számít, hogy melyiket hogyan használták... Meg, gondolom, gyártója is válogatja...

4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i