Egyik hibát megszüntetnek, jön másik: Olajevős, aztán meg a csapágyas váltó a Corollánál, vagy a problémák a 2,2-es diesel Avensisnál.
És ezek nem apróságok
Az olajevősség nem minden motort érintett a vvti-k között sem.
A csapágy hiba sem, és mindegyik 2,2-es Ave sem megy/ment tönkre.
Szóval, túlzás lenne azt állítanod, hogy ezek általános problémák.
A 2,2-es Avénak legnagyobb szerencsétlensége, hogy túl száraz neki a magyar gázolaj. Érdekes, a németeknél használt ilyen motoroknak vajon miért nincsenek ilyen meghibásodásai? Talán, mert odakint annyival jobb az üa. minősége és rendesen szervizelik az autókat, mert erre valóban igényesebb az a motor, mint a többi.
Ha pedig mégis problémások lennének, a német autós lapok már régen megírták volna. E helyett megírták, hogy a Fordok, Mercik, BMW-k dízelei problémásabbak, a Toyota sehol nincs ezen a listán. Szóval, erről ennyit.