Szavazás

Ha nem japán, Te melyikre voksolnál?

Német autók - mert precízek.
19 (46.3%)
Francia autók - mert kényelmesek.
2 (4.9%)
Olasz autók - mert szépek.
2 (4.9%)
Koreai autók - mert már hozzák a "szintet".
13 (31.7%)
Amerikai autók - mert a V8 az V8.
5 (12.2%)

Összes szavazó: 41

Szerző Téma: Egyéb autók  (Megtekintve 5186236 alkalommal)

0 Felhasználó és 23 vendég van a témában

micila

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6024
  • épGÉPész
Re:Egyéb autók
« Válasz #13455 Dátum: 2012.12.20 13:49:54 »
Na de a hibát "nem lemásolni", az azért kunszt :szemez:

 Milyen igaz, még az emberi gondolkozásra is!! Néhányan úgy fújják a hülyeségeket, egymást másolva, mintha kötelező lenne. :?: Vagy... :whistling:
de internis non iudicat praetor  /Aquinói Tamás nyomán/
audacter mentiare, semper aliquid haeret
Nouă ouă ouă nu

DonPrego

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 7766
  • A Troll
Re:Egyéb autók
« Válasz #13456 Dátum: 2012.12.20 14:02:00 »
Ki a francot érdekel hogy ki másolt kiről? Állapotot veszünk nem típust, ahogy a közmondás tartscstscha.  :hug:
Ha a Merga van jobb állapotban, akkor simán otthagyom a leharcolt Toyotát, mert ugye a Toyota sosem romlik el, vagyis olajat sem kell benne cserélni, aztán megy a szemét a piacra :D
Aki másnak vermet ás az a Stack Pointer

netferry

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2315
Re:Egyéb autók
« Válasz #13457 Dátum: 2012.12.20 19:14:17 »
:yes:
Így van. Arról nem is beszélve, hogy az Ls Lexus a mercedes S osztály utánzata. Szóval újat nem tudtak kitalálni, csak lemásolták a mercit (kívül belül ugyanaz). Szóval szerintem nem kéne lenézni az autót, amiről másolták azt, amit istenítesz  :D .

Nézd valamit lemásolni sokkal könnyebb, mint újat alkotni. Szóval ez teljesen normális.  :D

na azért ne túlozzunk. a lexus ma sincs a fasorban sem a mercedeshez, pláne a bmw-hez vagy az audihoz képest, leszámítva egy dolgot, a hibrid hajtást. ez az egyetlen dolog, ami miatt szívesen vennék egy toyotát. egy hibát nem lemásolni pedig télleg nem nagy kunszt. egy sikeres fejlesztésre tíz olyan jut, ami zsákutca vagy túl drága vagy egyszerűen csak nem jön be. ezért is kerül csillió euróba. ha már ki van jelölve az irány, akkor sokkal könnyebb a helyzet, ez a "későn jövők előnye". cserébe ezek nem policy makerek, csak követők. mint a japán autógyártók többsége.
mindez a személyes véleményem, csak engem illetik hülyézni érte  :devil:

oké, akkor sorold, hogy a hibridhajtáson kívül mi mindent tudott mutatni, amit ők találták ki, és a német presztizsmárkák átvették tőlük. Mondjuk a hibridhajtást sem vették át (tudom van valami a bmw-vel, de erről akkor beszéljünk, amikor már kapható az első hibrid bmw, addig csak hipotézis). Ha pedig az van, hogy a német prémium márkák határozzák meg az irány, akkor bizony a lexus követő.

LOL

Meglepve olvasom ezeket főként a toyotaclub fórumán. Miért nem vesztek rozsdatemetőket akkor? Viszont, hogy megvilágosodjatok íme egy cikk, tessék elolvasni, messzemenően jobb mint egy gyenge totalcaros íromány:

http://autopult.hu/index.php/tesztek/kueloenlegessegek/1546-az-oeroek-elet-ritka-lexus-ls430-175000-km-es-tartosteszt-i

Kiemelném belőle válaszként az előző hozzászólásokra:

"1989 januárjában a Detroiti Autószalon adott helyet a premiernek, hatalmas fejfájást okozva a konkurenciának: az LS ugyanis új minőségi standardokat állított fel a kategóriában. A Mercedes például elrendelte az 1991-ben érkező S-osztályának teljes újragondolását és sorban hullottak a fejek a tervezői részlegen. A Cadillac elemzői darabokra szedték a modellt és hivatalos közleményben terjesztették elő a vezetőségnek, hogy a jelenlegi gyártási technológiájukkal képtelenek hasonló minőségben autót készíteni. Mind a gyártás, mind pedig az innovációk terén akkora előrelépést jelentett az iparban az LS400, hogy az akkori piacvezető Automobile Magazine beválasztotta a 20. század 24 legfontosabb autója közé."

Rozsdás merci hol van ehhez képest?  :lol:

Másik:

"...és a világon elsőként nyolcgangos automatát kapott a típus. Utóbbit először szinte mindenki rosszmájúan elítélte, mondván feleslegesen sok a fokozat, de (ismét) beigazolódott a Lexus igaza: négy évvel az LS után ugyanilyen 8 sebességes egységet vetett be az Audi, a BMW és a Porsche, most pedig már mindenki dicséri."

Harmadik:

"A végeredmény pedig több szempontból is fityiszt mutatott mindenkinek, olyan egyértelműen mérhető fejezetekben maga mögött hagyva a konkurenseket, mint a menettulajdonságok, a zajszint, az össztömeg, vagy éppen a kedvező ár, miközben a modell 300 új technológiai innovációval segítette az autóipar továbbfejlődését."

Ennyi lehet utánaolvasni további érdekességeknek, én nem könnyelműzném le ezt a fajta "másolást", rengeteg kutatói meló van mögötte, nem szimpla kínai szánalmas másolós módszer. Csak annyit tettek, hogy megmutatták, hogy kell luxus autót alkotni!  :cool2:
Carina E 1.6 xli - Made in Japan '96 -

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23134
Re: Re:Egyéb autók
« Válasz #13458 Dátum: 2012.12.20 19:24:12 »
LOL

Meglepve olvasom ezeket főként a toyotaclub fórumán. Miért nem vesztek rozsdatemetőket akkor? Viszont, hogy megvilágosodjatok íme egy cikk, tessék elolvasni, messzemenően jobb mint egy gyenge totalcaros íromány:

http://autopult.hu/index.php/tesztek/kueloenlegessegek/1546-az-oeroek-elet-ritka-lexus-ls430-175000-km-es-tartosteszt-i

Kiemelném belőle válaszként az előző hozzászólásokra:

"1989 januárjában a Detroiti Autószalon adott helyet a premiernek, hatalmas fejfájást okozva a konkurenciának: az LS ugyanis új minőségi standardokat állított fel a kategóriában. A Mercedes például elrendelte az 1991-ben érkező S-osztályának teljes újragondolását és sorban hullottak a fejek a tervezői részlegen. A Cadillac elemzői darabokra szedték a modellt és hivatalos közleményben terjesztették elő a vezetőségnek, hogy a jelenlegi gyártási technológiájukkal képtelenek hasonló minőségben autót készíteni. Mind a gyártás, mind pedig az innovációk terén akkora előrelépést jelentett az iparban az LS400, hogy az akkori piacvezető Automobile Magazine beválasztotta a 20. század 24 legfontosabb autója közé."

Rozsdás merci hol van ehhez képest?  :lol:

Másik:

"...és a világon elsőként nyolcgangos automatát kapott a típus. Utóbbit először szinte mindenki rosszmájúan elítélte, mondván feleslegesen sok a fokozat, de (ismét) beigazolódott a Lexus igaza: négy évvel az LS után ugyanilyen 8 sebességes egységet vetett be az Audi, a BMW és a Porsche, most pedig már mindenki dicséri."

Harmadik:

"A végeredmény pedig több szempontból is fityiszt mutatott mindenkinek, olyan egyértelműen mérhető fejezetekben maga mögött hagyva a konkurenseket, mint a menettulajdonságok, a zajszint, az össztömeg, vagy éppen a kedvező ár, miközben a modell 300 új technológiai innovációval segítette az autóipar továbbfejlődését."

Ennyi lehet utánaolvasni további érdekességeknek, én nem könnyelműzném le ezt a fajta "másolást", rengeteg kutatói meló van mögötte, nem szimpla kínai szánalmas másolós módszer. Csak annyit tettek, hogy megmutatták, hogy kell luxus autót alkotni!  :cool2:
netfery for president! Nem akartam tovább vitatkozni, de ezeket a dolgokat csak azok tudják, akik utánaolvasnak ;)
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

FUBA

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3630
  • a versenyző
Re: Re:Egyéb autók
« Válasz #13459 Dátum: 2012.12.20 23:58:43 »
netfery for president! Nem akartam tovább vitatkozni, de ezeket a dolgokat csak azok tudják, akik utánaolvasnak ;)
:yes:   :clap:
"Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers." - Colin McRae,     "It is more fun to drive a slow car fast than to drive a fast car slow." - Abner Perney,
"Oversteer scares passengers, understeer scares drivers.",     "A bad day at the racetrack beats a good day at the office"...

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re: Re:Egyéb autók
« Válasz #13460 Dátum: 2012.12.21 00:30:29 »
netfery for president! Nem akartam tovább vitatkozni, de ezeket a dolgokat csak azok tudják, akik utánaolvasnak ;)
Ehhez én sem tudok mit hozzáfűzni  :yes:

A Lexus ma (és már az utóbbi egy-másfél évtizedben is) = a jobb Mercedes. Nem másolat... maximum ihletet vettek a Merciről, hogy mi az, amit túl kell szárnyalni, és ez bizony sikerült is. Begyöpösödött, ősrégi Merci-rajongóként mondom mindezt... de ma nem vennék meg semmi olyan Mercedest, aminek van Lexus-megfelelője.

Igen - régen, az első generációknál leutánozták a Mercik designját. Ez piaci kényszer volt. Ma már erre sincs szükség.

Hogy Európában mégsem sikeresek, annak kizárólag szubjektív okai vannak - ezeknek egy jó része pedig negatív töltetű. A németeket még valahol megértem, hogy a saját kutyáik kölykeit preferálják. Az összes többi simán hülye.
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

mondi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8808
Re:Egyéb autók
« Válasz #13461 Dátum: 2012.12.21 07:28:39 »
Még valami ehhez a témához. Eljutunk oda, hogy egy presztizsautó, mitől presztizsautó. Ennek egyik eleme a nagyon komoly tradíció. Ezt a merci tudja, tudta 50 éve is. A lexus pedig majd 30 év múlva fogja tudni, amikor már remélhetőleg nem azokat a kapcsolókat szereli be, amit egy Yaris vagy Corolla is kap (lásd tükörállító gomb stb.).

Mint autó természetesen kiváló autók. Mint presztizsautó ahhoz még kicsit kevés. Ahhoz jóval több kell annál, mint hogy kiváló autó legyen.
Az autó benzinnel megy, minden más a sátán műve...

murray

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12161
Re:Egyéb autók
« Válasz #13462 Dátum: 2012.12.21 07:51:16 »
az itteni németautó imádoknak asszem jót tenne legalább egyéves németautó tulajdonlással járó kiképzés.. :yes:
asszem megnézném  utána  a kommenteket.. :flowers:
(tudom én vettem sz..t ) de nem.
most: Suzuki Baleno  2019 1.2 GL
volt: Lada 2105 1985,
Toyota Corolla 1983
Corolla 1989,
Skoda Fabia  2002

DonPrego

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 7766
  • A Troll
Re: Egyéb autók
« Válasz #13463 Dátum: 2012.12.21 07:57:26 »
Kár, hogy kiszálltak a tartós tesztből 175 ezernél, a tinikor 200 után jön tapasztalataim szerint :D
Aki másnak vermet ás az a Stack Pointer

vd1234

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10285
  • Toyota Carina E 1994 sedan (japán verzió;) )
Re:Egyéb autók
« Válasz #13464 Dátum: 2012.12.21 08:28:05 »
Még valami ehhez a témához. Eljutunk oda, hogy egy presztizsautó, mitől presztizsautó. Ennek egyik eleme a nagyon komoly tradíció. Ezt a merci tudja, tudta 50 éve is. A lexus pedig majd 30 év múlva fogja tudni, amikor már remélhetőleg nem azokat a kapcsolókat szereli be, amit egy Yaris vagy Corolla is kap (lásd tükörállító gomb stb.).

Mint autó természetesen kiváló autók. Mint presztizsautó ahhoz még kicsit kevés. Ahhoz jóval több kell annál, mint hogy kiváló autó legyen.
Erről egy rövid gondolat:
Az én tudomásom szerint amikor annak idején megjelent a Carina, főleg a menedzserek vették. Pedig azok talán a presztízsautó (a presztízs szó helyesírásáról bővebb információ pl. itt) vonalon mozognak. A Carina meg hol van a Lexus-tól  ::)

mondi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8808
Re:Egyéb autók
« Válasz #13465 Dátum: 2012.12.21 08:43:44 »
Mondeot is veszik menedzserek. Ettől már presztízsautó? (köszönöm a kioktatást  :D )
Az autó benzinnel megy, minden más a sátán műve...

OldPiet

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12282
Re:Egyéb autók
« Válasz #13466 Dátum: 2012.12.21 08:59:32 »
Még valami ehhez a témához. Eljutunk oda, hogy egy presztizsautó, mitől presztizsautó. Ennek egyik eleme a nagyon komoly tradíció. Ezt a merci tudja, tudta 50 éve is. A lexus pedig majd 30 év múlva fogja tudni, amikor már remélhetőleg nem azokat a kapcsolókat szereli be, amit egy Yaris vagy Corolla is kap (lásd tükörállító gomb stb.).

Mint autó természetesen kiváló autók. Mint presztizsautó ahhoz még kicsit kevés. Ahhoz jóval több kell annál, mint hogy kiváló autó legyen.
Lehet, hogy egy presztizsautónak nem is kell kivállónak lenni, lásd Jaguár mai Mercédesek, BMW-k.
Japánok viszont megbizhatóságban  felulmúlják ezeket, nekem pl ez többet számit.

OK fine

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1357
  • mazda mx-5
Re: Re:Egyéb autók
« Válasz #13467 Dátum: 2012.12.21 09:08:38 »
Ehhez én sem tudok mit hozzáfűzni  :yes:

A Lexus ma (és már az utóbbi egy-másfél évtizedben is) = a jobb Mercedes. Nem másolat... maximum ihletet vettek a Merciről, hogy mi az, amit túl kell szárnyalni, és ez bizony sikerült is. Begyöpösödött, ősrégi Merci-rajongóként mondom mindezt... de ma nem vennék meg semmi olyan Mercedest, aminek van Lexus-megfelelője.

Igen - régen, az első generációknál leutánozták a Mercik designját. Ez piaci kényszer volt. Ma már erre sincs szükség.

Hogy Európában mégsem sikeresek, annak kizárólag szubjektív okai vannak - ezeknek egy jó része pedig negatív töltetű. A németeket még valahol megértem, hogy a saját kutyáik kölykeit preferálják. Az összes többi simán hülye.

Azért a 3. generációs LS-t még 6 évvel ezelőtt is eladták több mint 20 évvel ezelőtt piacra dobott merci style-ban. Na persze ezt én dicséretének veszem a Lexus részéről. Más kérdés, hogy még ennek az évezrednek az elején is olyannyira nem voltak egy szinten, hogy másolni kellett.   






« Utoljára szerkesztve: 2012.12.21 09:23:37 írta OK fine »
  "The fact is that if you want a sports car, the MX-5 is perfect. Nothing on the road will give you better value. Nothing will give you so much fun. The only reason I’m giving it five stars is because I can’t give it 14." /Jeremy Clarkson/

DonPrego

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 7766
  • A Troll
Re:Egyéb autók
« Válasz #13468 Dátum: 2012.12.21 09:09:54 »
Lehet, hogy egy presztizsautónak nem is kell kivállónak lenni, lásd Jaguár mai Mercédesek, BMW-k.
Japánok viszont megbizhatóságban  felulmúlják ezeket, nekem pl ez többet számit.
Ha 3-6 évre veszel autót, akkor nem számít hogy mi van az orrán. Lejár róla a gari (vagy leírtad az adódból) és átülsz egy 0km-esbe.
Aki másnak vermet ás az a Stack Pointer

csufár

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10323
Re:Egyéb autók
« Válasz #13469 Dátum: 2012.12.21 09:33:04 »
érdekes téma ez.

de hagyjuk, mert tegnap végre átültem az "új" kocsiba!!!
első benyomás: a ketteskétől nagyjából egy fényévnyire van, ami a belső anyagokat illeti. no meg a külseje is, az afenék, hmmmm  :wub: kevesebb és sokkal minőségibb műanyag, bőrözött bizb*szok, sokkal szélesebb, van hátul isofix (yesss végre nem ugyanaz az öv tartja a gyerekülést, ami a gyereket is...), jó nagy  a csomagtartó. apám megmutatta, hogyan kell egy kanna bort rögzíteni - és ténlyeg nem borult ki (no meg pakolászás közben kétszer beb*asztam a fejem a csomagtérajtóba  :censored: hiába, eddig minden autóm ötajtós volt...). végre nem kelepel a motor  :devil: a váltója zsíros, szuper. talán egy vastagabb váltógombra egyszer beruházok. nem gondoltam volna, hogy sokkal rövidebb az áttételezése, mitn a kettesnek: az 1500 fordulaton ötösben 65-tel megy óra szerint, ez meg 50 körül...
a forgalmi szerint 1165 kiló. honnan veszik ezeket az adatokat...látatlanban sem hiszem el
« Utoljára szerkesztve: 2012.12.21 09:42:09 írta csufár »