![yes :yes:](https://forum.toyotaclub.hu/Smileys/set1_b/yes.gif)
Így van. Arról nem is beszélve, hogy az Ls Lexus a mercedes S osztály utánzata. Szóval újat nem tudtak kitalálni, csak lemásolták a mercit (kívül belül ugyanaz). Szóval szerintem nem kéne lenézni az autót, amiről másolták azt, amit istenítesz
.
Nézd valamit lemásolni sokkal könnyebb, mint újat alkotni. Szóval ez teljesen normális. ![nagymosoly :D](https://forum.toyotaclub.hu/Smileys/set1_b/03_nagymosoly.gif)
na azért ne túlozzunk. a lexus ma sincs a fasorban sem a mercedeshez, pláne a bmw-hez vagy az audihoz képest, leszámítva egy dolgot, a hibrid hajtást. ez az egyetlen dolog, ami miatt szívesen vennék egy toyotát. egy hibát nem lemásolni pedig télleg nem nagy kunszt. egy sikeres fejlesztésre tíz olyan jut, ami zsákutca vagy túl drága vagy egyszerűen csak nem jön be. ezért is kerül csillió euróba. ha már ki van jelölve az irány, akkor sokkal könnyebb a helyzet, ez a "későn jövők előnye". cserébe ezek nem policy makerek, csak követők. mint a japán autógyártók többsége.
mindez a személyes véleményem, csak engem illetik hülyézni érte ![devil :devil:](https://forum.toyotaclub.hu/Smileys/set1_b/devil.gif)
oké, akkor sorold, hogy a hibridhajtáson kívül mi mindent tudott mutatni, amit ők találták ki, és a német presztizsmárkák átvették tőlük. Mondjuk a hibridhajtást sem vették át (tudom van valami a bmw-vel, de erről akkor beszéljünk, amikor már kapható az első hibrid bmw, addig csak hipotézis). Ha pedig az van, hogy a német prémium márkák határozzák meg az irány, akkor bizony a lexus követő.
LOL
Meglepve olvasom ezeket főként a toyotaclub fórumán. Miért nem vesztek rozsdatemetőket akkor? Viszont, hogy megvilágosodjatok íme egy cikk, tessék elolvasni, messzemenően jobb mint egy gyenge totalcaros íromány:
http://autopult.hu/index.php/tesztek/kueloenlegessegek/1546-az-oeroek-elet-ritka-lexus-ls430-175000-km-es-tartosteszt-iKiemelném belőle válaszként az előző hozzászólásokra:
"1989 januárjában a Detroiti Autószalon adott helyet a premiernek, hatalmas fejfájást okozva a konkurenciának: az LS ugyanis új minőségi standardokat állított fel a kategóriában. A Mercedes például elrendelte az 1991-ben érkező S-osztályának teljes újragondolását és sorban hullottak a fejek a tervezői részlegen. A Cadillac elemzői darabokra szedték a modellt és hivatalos közleményben terjesztették elő a vezetőségnek, hogy a jelenlegi gyártási technológiájukkal képtelenek hasonló minőségben autót készíteni. Mind a gyártás, mind pedig az innovációk terén akkora előrelépést jelentett az iparban az LS400, hogy az akkori piacvezető Automobile Magazine beválasztotta a 20. század 24 legfontosabb autója közé."
Rozsdás merci hol van ehhez képest?
![LOL :lol:](https://forum.toyotaclub.hu/Smileys/set1_b/21_kacag.gif)
Másik:
"...és a világon elsőként nyolcgangos automatát kapott a típus. Utóbbit először szinte mindenki rosszmájúan elítélte, mondván feleslegesen sok a fokozat, de (ismét) beigazolódott a Lexus igaza: négy évvel az LS után ugyanilyen 8 sebességes egységet vetett be az Audi, a BMW és a Porsche, most pedig már mindenki dicséri."
Harmadik:
"A végeredmény pedig több szempontból is fityiszt mutatott mindenkinek, olyan egyértelműen mérhető fejezetekben maga mögött hagyva a konkurenseket, mint a menettulajdonságok, a zajszint, az össztömeg, vagy éppen a kedvező ár, miközben a modell 300 új technológiai innovációval segítette az autóipar továbbfejlődését."
Ennyi lehet utánaolvasni további érdekességeknek, én nem könnyelműzném le ezt a fajta "másolást", rengeteg kutatói meló van mögötte, nem szimpla kínai szánalmas másolós módszer. Csak annyit tettek, hogy megmutatták, hogy kell luxus autót alkotni!
![cool2 :cool2:](https://forum.toyotaclub.hu/Smileys/set1_b/cool2.gif)