Zsoooc fórumtársnak üzenem, hogy először árajánlatot szoktunk kérni, majd amennyiben mindenben megfelel a matek, akkor kérjük a munkát. Ha ezt elmulasztottad, és még átvételkor sem voltál kellően körültekintő szerintem inkább tartsd meg magadnak, hogy mennyire amatőr módon kezeled a dolgaidat és ne írj ilyen lekezelően egy gyári előírásokat betartó márkaszervízről, és annak dolgozóiról, mert gyökér dolog.
Mivel akkor még nem az én tulajdonomban volt az autó, hanem a rokonságból vettem, ezért nem is voltam jelen (ha már akkor is az enyém lett volna az autó, én viszem az olajat). Az illető nem olyan autómániás mint mi itt a fórumon, nem is ért hozzá annyira, csak használja (ahogy a tulajdonosok 90%-a), de igényes, odafigyel az autóra, és minden számlát, dokumentációt megtart, és nem a legfontosabb alaktrészeken kíván spórolni. Jóhiszeműen úgy gondolta, hogy ha a még garanciával rendelkező autóját abba a márkszervízbe viszi olajcserére, ahol megvette, nem lehetnek problémák. Elvégre egy márkaszervíz már csak tudja, hogy milyen olajat kell beletölteni...
Szerinted egy átlagfelhasználónak tudnia kell, hogy pontosan milyen viszkozitású olaj kell az autójába? Úgy gondolom, hogy nem. Ez egyértelműen a szerelők dolga.
Tehát nem igaz, amit írsz, ez bizony 90%-ban a márkaszerviz hibája, ugyanis
nem tartották be a gyári előírásokat. Nem arról van szó, hogy az ügyfél kérésére olcsóbb olajat raknak bele, ugyanis ez egy csúcsminőségű, igen drága szintetikus olaj, ami nem olcsóbb mint az autó számára optimális 5W-30. Ez nem gyökér, lekezelő dolog, hanem
tény, amit természetesen számlákkal tudok bizonyítani. Nem kívánom lejáratni őket, tudomásom szerint ma már 5W30-as olajat használnak, legalább is Szegeden (kértem tőlük árajánlatot). De fontos felhívni a figyelmet rá, hogy óvatosan a szervizekkel!