A reptérről visszafelé a taxi egy 99-es E Merci volt. Eszméletlen kényelmes volt benne utazni a kátyús Budapesten. Az ülés kényelmes, a rugózás extra jó. Az öthengeres dízel kicsit hangos, de a váltó gyorsan és finoman kapcsol (automata), kis gáznál nem engedi 2000 fölé sem a fordulatot. Tudván, hogy ez a kereklámpás verzió tud problémás lenni, kérdezem az embert, hogy van vele megelégedve. Azt mondja: "Nézze. 20 éve taxizom Mercedesekkel. Az előző 190D-be 1,5M km-t tettem bele, a mostanit 8 éve vettem.". Ekkor ránéztem a számlálóra és 528k km-en állt. Namost azon kívül, hogy az utasoldali légzsák környékén egy helyen megrepedt a műszerfal, a kocsi ha nem is szalonállapotban volt, de simán elment volna 3-4 évesnek. Sehol egy nyiszogás, nyöszörgés, kopogás, a kárpitok, a fabetét szépek. Pedig ez a rohadásra is hajlamos E osztály, ami ellen még protestáltak is a német taxisok! Persze, meglepetésként nem ért a dolog, de azért mindig más, amikor az ember személyesen találkozik a dolgokkal és nem újságban vagy fórumon olvassa.