Szerző Téma: Minden, ami Corollával kapcsolatos  (Megtekintve 5809469 alkalommal)

0 Felhasználó és 8 vendég van a témában

marcedli

  • Klubtag
  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 612
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #29640 Dátum: 2019.09.30 20:25:20 »
Corolla TS 2.0 Hybrid Executive teszt .

10+M feletti árával nem sok fog belőle futkosni az utakon a csúcsmodellből, de azért jó, hogy van ilyen is.  ;)
Ha sok nem is, az enyém biztos köztük lesz ;) októberben gördül le a gyártósorról...


Az én iPhone készülékemről küldve a Tapatalk segítségével
Honda FR-V 2.2 ctdi 2006
Kia Sportage 2018

Rudics István

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 3
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #29641 Dátum: 2019.10.01 19:39:55 »
Sziasztok Tagok! Tudna-e valaki segíteni vajon? 2018-s corolláról van szó. Nem tudom milyen légterelőt(szatuna) lehetne feltenni az első ajtókhoz. Minden oldalon vagy boltban csak 2013-ig hozza a gép. Tudja valaki esetleg hogy megegyezik-e valami mással a méret vagy tipus? Köszi a segítséget előre is :clap:

PiciPeti

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3322
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #29642 Dátum: 2019.10.01 22:15:00 »
Sziasztok, tudnátok tanácsot adni az alábbi problémára?

Adva van egy 1,3-es E11-es Corolla, ami néha csak hosszas indítózás után indul, egyszer volt olyan is, hogy be sem indult, csak a pár nappal későbbi újrapróbálkozás után. Gyertya, lambdaszonda cserélve van, menet közben a kocsi nem rángat, így az AC pumpa nem tudom, lehet-e rossz. Több szerelő csak a fejét vakarta, az egyik diadalittasan lambdaszondát cserélt, a másik gyertyát, de a probléma továbbras fennáll.

A kérdések:
- Van borulásérzékelő a Corollában? Nekem a Honda CR-V-m csinált anno ilyet, hogy indítózásnál nem kapott benzint, ott rámért a szerelő az AC-re, mindent rendben talált és nagy nehezen jött csak rá, hogy a borulásérzékelő aktivizálódott, visszanyomta a kapcsolót, és megoldódott a gond. Nem tudom, ilyen az E11-esben előfordulhat-e?
- Ha volt benne egy riasztó, amit az előző tulaj elmondása alapján kiszereltetett, lehetséges, hogy rosszul szedték ki, és az blokkolja néha a benzinellátást? Anno 15 éve az akkori E11-esemben volt egy rejtett kapcsoló, ami pont ezt a tünetet indézte elő bekapcsolt állapotnál, amit ez az E11 csinál rejtett kapcsoló nélkül.
- Ha az AC pumpa a rossz, lehetséges, hogy csak az indítózásnál sztrájkol néha?

Köszi a tanácsot előre is!

Gyújtáskulcs elfordítása nem befolyásolja, mindegyik kulccsal csinálja? Nekünk úgy volt kikopva a gyújtáskapcsoló betét, hogyha koppig fordítottad a kulcsot, akkor csak az önindító forgatott, de befecskendezés nem volt. Kevésbé elfordítva viszont simán indult.

Gyújtáskapcsoló-betét csere megoldja, de benne hagytuk "rablásgátló" gyanánt...  :lol:

kovacsmihaly

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 1
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #29643 Dátum: 2019.10.15 08:17:45 »
Sziasztok ! Segítséget szeretnék kérni. Nekem egy Toyota Corolla, 2003-ás évjáratú gépkocsim van. Olyan probléma adódott az autóval, hogy egyik napról a másikra mind kèt tompított mind a kettő tompított fényszóróm elromlott, csak a távolsági fényszóró működik. Én a biztosítékra gondolok, hogy az a hiba oka... biztosítéktáblàt meg is találtam, de fogalmam sincs melyik biztosítékot kellene kicserélni. Válaszokat előre is köszönöm.  ::)

xpet

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 667
  • Auris 1.6 Luna 2008
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #29644 Dátum: 2019.10.15 13:29:54 »
A biztosítékdoboz fedelén rajta szokott lenni a sematikus rajz. Gondolom a HEAD felirathoz tartozó biztosíték(ok) a fényszóróé, általában 10A-es.

Blasius78

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 301
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #29645 Dátum: 2019.10.19 20:21:59 »
Gyújtáskulcs elfordítása nem befolyásolja, mindegyik kulccsal csinálja? Nekünk úgy volt kikopva a gyújtáskapcsoló betét, hogyha koppig fordítottad a kulcsot, akkor csak az önindító forgatott, de befecskendezés nem volt. Kevésbé elfordítva viszont simán indult.

Gyújtáskapcsoló-betét csere megoldja, de benne hagytuk "rablásgátló" gyanánt...  :lol:

Hú, köszönöm, erre nem is gondoltam. Rákérdezek a szerelőnél, ha már ott jár majd a kocsi.

nice7end

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 2
Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #29646 Dátum: 2019.10.31 22:03:59 »
 :clap:
Üdvözlök mindenkit és azért regisztráltam ide mert olvasva érdekesnek és jónak tartottam az oldalt. Ma vettem egy corollát és minden felhőtlen lett volna ha rögtön az első nap nem produkálja a következőt. Gázadásra ha az még egy kicsi akkor is visszajön a gázelvételkor az alapjárat a helyére 800 ra. De ha nagyobb gázfröccsöt adok akkor csak kb 4-5 másodperc alatt és fokozatosan lépcsőzetesen teszi ezt. Ez vezetés és sebesség váltás közben igen zavaró. Tapasztalt már valaki ilyet és mi lehet a baja?

music

  • Moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 26316
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #29647 Dátum: 2019.10.31 22:35:27 »
:clap:
Üdvözlök mindenkit és azért regisztráltam ide mert olvasva érdekesnek és jónak tartottam az oldalt. Ma vettem egy corollát és minden felhőtlen lett volna ha rögtön az első nap nem produkálja a következőt. Gázadásra ha az még egy kicsi akkor is visszajön a gázelvételkor az alapjárat a helyére 800 ra. De ha nagyobb gázfröccsöt adok akkor csak kb 4-5 másodperc alatt és fokozatosan lépcsőzetesen teszi ezt. Ez vezetés és sebesség váltás közben igen zavaró. Tapasztalt már valaki ilyet és mi lehet a baja?
Semmi, ez direkt ilyen, hogyha sebességet váltasz, ne essen le a fordulatszám, meg olvastam valahol, hogy ezáltal egy picit csökken a károsanyag-kibocsátás is, de nem tudnám reprodukálni a gondolatmenetet. Viszont azt el nem tudom képzelni, hogy pont váltáskor mi lehet ebben zavaró...
music     

micila

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6024
  • épGÉPész
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #29648 Dátum: 2019.11.01 15:29:50 »
Semmi, ez direkt ilyen, hogyha sebességet váltasz, ne essen le a fordulatszám, meg olvastam valahol, hogy ezáltal egy picit csökken a károsanyag-kibocsátás is, de nem tudnám reprodukálni a gondolatmenetet. Viszont azt el nem tudom képzelni, hogy pont váltáskor mi lehet ebben zavaró...

Mégis mi van zavaró egy szabálozott folyamatban, ha a kuplung helesen van használva.........?
de internis non iudicat praetor  /Aquinói Tamás nyomán/
audacter mentiare, semper aliquid haeret
Nouă ouă ouă nu

edyzol92

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 75
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #29649 Dátum: 2019.11.09 16:42:25 »
Szaasztok!

Corolla e11-em van 1.4EFE... Eddig ha elfordítottam a kulcsot, pöcc-röff indult hidegen és melegen is (pedig sokszor egy-két hétig be sem volt indítva). Mostanában viszont 2-4
másodpercig önindítózik, mire sikerül beindulnia (hideg és meleg motornál is)... Úgy vettem észre, hogy a fogyasztás is eléggé megnőtt, kb. 10-14 liter/100 km városi
közlekedésnél. Talán túldúsít valami miatt?


(Olaj szép tiszta és nem is eszi a motor... Hűtővizet néha kicsit elfolyatnak a régi vízcsövek, de ezen felül semmi gond. Alapjáratot is szépen tartja.)
Szerintetek miért nem indul olyan gördülékenyen, mint eddig?
« Utoljára szerkesztve: 2019.11.09 16:46:59 írta edyzol92 »

vd1234

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10227
  • Toyota Carina E 1994 sedan (japán verzió;) )
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #29650 Dátum: 2019.11.09 19:08:35 »
Szia!

A magas fogyasztásnál első körben lehet lambdaszonda (oxigén szenzor) hiba is. Ez lehetséges kipufogó tömítetlenség miatt is, nem biztos, hogy a szonda rossz.
Viszont ez előtt a légszűrőt, és a (gyújtó)gyertyákat nézném meg, rotor-elosztófedél  vizsgálattal (ha van benne ilyen még), illetve alapelőgyújtás ellenőrzéssel, ha van rá mód. Ez nem kerül annyiba, mint a lambdaszonda csere, és ez is lehet a gondja.
Motor teljesítménye nem romlott, alacsony fordulaton esetleg nem rángat?

murray

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12150
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #29651 Dátum: 2019.11.10 08:33:35 »
rotor-elosztófedél  vizsgálattal (ha van benne ilyen még)

Mester, E10től felfelé injektor van.  lambda lesz az, túldúsit.
most: Suzuki Baleno  2019 1.2 GL
volt: Lada 2105 1985,
Toyota Corolla 1983
Corolla 1989,
Skoda Fabia  2002

edyzol92

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 75
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #29652 Dátum: 2019.11.10 12:18:38 »
Idézet
A magas fogyasztásnál első körben lehet lambdaszonda (oxigén szenzor) hiba is. Ez lehetséges kipufogó tömítetlenség miatt is, nem biztos, hogy a szonda rossz.

A középső dobom teljesen el van rohadva... Csináltattam már egy rozsdamentes rendszert a leömlőtől hártafelé, de addig nem akartam felrakni, amíg a leömlőt nem sikerül legyártarni rozsdamentesből,
mert legyártott darabot sajnos nem találtam sehol.  Gyújtógyertyák/kábelek és légszűrő kb. fél éve lettek lecserélve...

Nem igazán értek a motorokhoz... Esetleg a lyukas középdob is okozhatja a túldúsítást?

vd1234

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10227
  • Toyota Carina E 1994 sedan (japán verzió;) )
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #29653 Dátum: 2019.11.10 15:10:30 »
Mester, E10től felfelé injektor van.  lambda lesz az, túldúsit.

Köszi Mester! Abban nem voltam biztos, hogy elosztós-e a gyújtása.


A középső dobom teljesen el van rohadva... Csináltattam már egy rozsdamentes rendszert a leömlőtől hártafelé, de addig nem akartam felrakni, amíg a leömlőt nem sikerül legyártarni rozsdamentesből,
mert legyártott darabot sajnos nem találtam sehol.  Gyújtógyertyák/kábelek és légszűrő kb. fél éve lettek lecserélve...

Nem igazán értek a motorokhoz... Esetleg a lyukas középdob is okozhatja a túldúsítást?

Attól függ szerintem, hogy a rendszer hol kaphat kintről levegőt. Ha közel van ehhez a szonda, akkor igen: oxigént érzékel a szonda, és rádúsít az ECU.
Nálam a hátsó kipufogódobnál van kisebb gond, de a fogyasztás jó hála Istennek, nem zavar be a szondának.

Viszont egyik ismerősöm Mitsubishi Coltjának az öntvény leömlő volt keresztbe lefelé végigrepedve. Ezt meghegesztettük egyik délután, és azt mondja, azóta olyan jó fogyasztása lett, amilyen még sosem volt, amióta nála van az autó. Ott a repedt rész közelében is van a szonda.

micila

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6024
  • épGÉPész
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #29654 Dátum: 2019.11.10 18:25:26 »
Köszi Mester! Abban nem voltam biztos, hogy elosztós-e a gyújtása.


Attól függ szerintem, hogy a rendszer hol kaphat kintről levegőt. Ha közel van ehhez a szonda, akkor igen: oxigént érzékel a szonda, és rádúsít az ECU.
Nálam a hátsó kipufogódobnál van kisebb gond, de a fogyasztás jó hála Istennek, nem zavar be a szondának.

Viszont egyik ismerősöm Mitsubishi Coltjának az öntvény leömlő volt keresztbe lefelé végigrepedve. Ezt meghegesztettük egyik délután, és azt mondja, azóta olyan jó fogyasztása lett, amilyen még sosem volt, amióta nála van az autó. Ott a repedt rész közelében is van a szonda.

Az öntvény hegesztés  igen kényes művelet. Miképp jártatok el, milyen pálcát alkalmaztatok, milyen hőmérsékletre hevítettétek és tartottátok a  hegesztendő darabokat, milyen feszültségmentesítő eljárást alkalmaztatok, láng hegesztés, ívhegesztés, kemény forrasztás...???
de internis non iudicat praetor  /Aquinói Tamás nyomán/
audacter mentiare, semper aliquid haeret
Nouă ouă ouă nu