Lám-lám: a jó öreg 4A-FE még képes örömöt okozni. Sok balesetmentes kilométert hozzá!
Köszi!
Tulajdonképpen barátnőmnek vettem, hogy a jogsi megszerzése után tudjon min gyakorolni, de már most azon agyalok, hogy majd utána, amikor ő "jobbra fog váltani" megtartom magamnak, ezt a kocsit vétek lenne bontóba leadni...
El is kezdtem már hozzá szép lassan a feliratokat rendelni a netről, mert szegénykén most csak a piros színű "Si" felirat maradt, megérdemli a Toyota és a Corolla, no meg azt a büszke kis "1.6" feliratokat is.
Amúgy szegényke elég ütött-kopott, sok helyen már megjelent a rozsda is, de ettől talán még kívánatosabb - no és tegnap okoztam 1-2 meglepetést vele a piros lámpáknál...
Persze furcsa a nagy Avensis után, hogy nincs benne elektronika, no meg anyag sem igazán, de ez az autó másról szól.
Jövő hét csütörtökön meg kiderül milyen állapotban is van valójában, viszem le a kiskőrösi srácokhoz.
Fékek már nyikorognak, nem spriccel az ablakmosó, és elég konstans zaj hallatszik már alacsony fordulaton is az elejéből (mivel Avensist vezetve nem vagyok semmiféle zajhoz szokva, így nem is tudom micsoda-kicsoda lehet, nagyon remélem a téli gumik surrogása ez-mert sajnos azzal adták a kocsit- és nem valami máris zsebbe nyúlós dolog - de természetesen tisztában voltam és vagyok vele, hogy 180e Ft-ért benne van 1-2 dolog a pakliban. Talán a motorja megér többet, szóval - remélhetőleg - ezt benézte a nepper, mert fent volt az autó előtte 350e Ft-ért is, és van most fent egy másik példány, de az már roncs és full rozsda, meg törött is, és azért kér 150e Ft-t az eladó...
Mondjuk arról a kocsiról a gyári ködlámpás első lökős jó lenne, mert gondolom ez a kocsi szegény már kaphatott egy koccot, és ezért van rajta csak egy sima első lökhárító.