Szerző Téma: Minden, ami Corollával kapcsolatos  (Megtekintve 5809913 alkalommal)

0 Felhasználó és 9 vendég van a témában

Xtrem

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10658
Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #29595 Dátum: 2019.08.19 11:28:14 »
Lekértem a 2.-ik autó előzményeit, nem tudom a hirdetésben szereplő 230e km elírás-e, vagy azt gondolja a tulaj ezzel az értékkel majd többen felhívják, de a rögzített fényképek alapján az autóban most júliusban már 274e km volt...  :eek: ::) :hmmmm: Kicsit nem mindegy az a 44e km "elírás"...  :whistling: :hmmmm:

« Utoljára szerkesztve: 2019.08.19 11:30:27 írta Xtrem »
2005 Avensis Sedan 2.4 D4 vvt-i Aut Executive Navi + TTE front
2001 Citroën Evasion 2.0 16V benzin, Aut - Exclusive
61

micila

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6024
  • épGÉPész
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #29596 Dátum: 2019.08.21 06:47:05 »
Lekértem a 2.-ik autó előzményeit, nem tudom a hirdetésben szereplő 230e km elírás-e, vagy azt gondolja a tulaj ezzel az értékkel majd többen felhívják, de a rögzített fényképek alapján az autóban most júliusban már 274e km volt...  :eek: ::) :hmmmm: Kicsit nem mindegy az a 44e km "elírás"...  :whistling: :hmmmm:



Csak Toyota jöhet számításba a projektben?
de internis non iudicat praetor  /Aquinói Tamás nyomán/
audacter mentiare, semper aliquid haeret
Nouă ouă ouă nu

Xtrem

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10658
Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #29597 Dátum: 2019.08.21 10:04:48 »
Csak Toyota jöhet számításba a projektben?

Neki még a Ford Ka is bejön, mert tényleg csak arra kellene, hogy a kezdeti "bénázásokat", netán karcokat elviselje az autó. Úgy vagyok vele Toyotát - főleg ha még légkondis is - könnyebben lehet(ne) majd eladni, ami persze lehet nem igaz.  :hmmmm:

Szóval bármilyen megoldást meghallgatok, ajtók száma, szín, futott km annyira nem mérvadó, csak ugye ne legyen rozsdakupac, ne kelljen az autó értékét rákölteni, el tudjon jutni A-ból B-be. Méretben is inkább ez a kisautó, alsó közép kategória inkább, mert pl lehet kapni Opel Omegát is fillérekért, de szerencsétlen lány ne egy 4,8m hosszú autón gyakoroljon, ha nem muszáj.  ;)
Keret sem igazán volt megbeszélve, de mivel bele kell kalkulálni, hogy a pár hónapos használat után az eladáson amúgy is bukni fogunk vele, így a plafon valahol 250-300e Ft-nál (+ugye az átírás költsége) lenne, ha ennyiből van még épkézláb autó.
2005 Avensis Sedan 2.4 D4 vvt-i Aut Executive Navi + TTE front
2001 Citroën Evasion 2.0 16V benzin, Aut - Exclusive
61

micila

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6024
  • épGÉPész
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #29598 Dátum: 2019.08.21 13:33:19 »
Neki még a Ford Ka is bejön, mert tényleg csak arra kellene, hogy a kezdeti "bénázásokat", netán karcokat elviselje az autó. Úgy vagyok vele Toyotát - főleg ha még légkondis is - könnyebben lehet(ne) majd eladni, ami persze lehet nem igaz.  :hmmmm:

Szóval bármilyen megoldást meghallgatok, ajtók száma, szín, futott km annyira nem mérvadó, csak ugye ne legyen rozsdakupac, ne kelljen az autó értékét rákölteni, el tudjon jutni A-ból B-be. Méretben is inkább ez a kisautó, alsó közép kategória inkább, mert pl lehet kapni Opel Omegát is fillérekért, de szerencsétlen lány ne egy 4,8m hosszú autón gyakoroljon, ha nem muszáj.  ;)
Keret sem igazán volt megbeszélve, de mivel bele kell kalkulálni, hogy a pár hónapos használat után az eladáson amúgy is bukni fogunk vele, így a plafon valahol 250-300e Ft-nál (+ugye az átírás költsége) lenne, ha ennyiből van még épkézláb autó.

Küldök személyes üzenetet. :)
de internis non iudicat praetor  /Aquinói Tamás nyomán/
audacter mentiare, semper aliquid haeret
Nouă ouă ouă nu

Xtrem

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10658
Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #29599 Dátum: 2019.08.26 10:01:31 »
-ez pedig a másik kiszemelt, igaz picit idősebb, korábbi generációs is, kurblis ablakos és még klíma sincsen benne, ahogy kf felni sem. Viszont az utóbbi pár napban elég erősen felvitték az árát, és újra meghirdették - pedig úgy tűnt az eredeti 249e-ért sem kellett senkinek, akkor most 350-ért nem tudom mire számít a tulaj.  :hmmmm: Képek alapján ennek az eleje és a hátulja is kapott már tisztességesen, viszont ennek ellenére még mindig jó a kiállása. Hogy ennyit nem ér, ezt velem az árral való variálás mondatja, meg erősen kérdéses számomra egy 24 éves autónál a "költségmentes állapot" is.  :hmmmm:
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/toyota/corolla/toyota_corolla_1_6_si-14748714

Na, mit látnak szemeim: az ára leesett 189e Ft-ra.  :hmmmm: Igaz a km-óra állást még mindig nem javította.  :hmmmm:
2005 Avensis Sedan 2.4 D4 vvt-i Aut Executive Navi + TTE front
2001 Citroën Evasion 2.0 16V benzin, Aut - Exclusive
61

music

  • Moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 26316
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #29600 Dátum: 2019.08.26 10:09:51 »
Te, ebben van egyáltalán lufi? Azért olyat ne vegyetek, amiben még az sincs...
Amúgy a költségmentest úgy kell érteni, hogy neki már az lesz, ha eladta. ;)
music     

Xtrem

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10658
Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #29601 Dátum: 2019.08.26 11:33:52 »
Te, ebben van egyáltalán lufi? Azért olyat ne vegyetek, amiben még az sincs...
Amúgy a költségmentest úgy kell érteni, hogy neki már az lesz, ha eladta. ;)

Ha jól látom még nem légzsákos, de van benne el tükör és napfénytető meg kis optikai morcosítás. És már eleve karcos, festék-lepattogzós, szóval "nem kár érte".
Tényleg csak arra kell, hogy jogsi megszerzése után rutint szerezzen, és gyakorlás közben ne fogjam a fejem ha meghúzza, behorpasztja egyik-másik elemét.
Aztán ha már jól megy a dolog, mindenképpen egy komolyabb, Aut váltós kocsija lesz, a "tanuló-autó" meg majd megy, amennyit adnak érte, netán beszámítják.
2005 Avensis Sedan 2.4 D4 vvt-i Aut Executive Navi + TTE front
2001 Citroën Evasion 2.0 16V benzin, Aut - Exclusive
61

xpet

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 667
  • Auris 1.6 Luna 2008
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #29602 Dátum: 2019.08.26 12:46:12 »
Tényleg csak arra kell, hogy jogsi megszerzése után rutint szerezzen, és gyakorlás közben ne fogjam a fejem ha meghúzza, behorpasztja egyik-másik elemét.
Ezt a megközelítést addig el is tudom fogadni, amíg a másik fél egy oszlop vagy kerítés. De ha már egy másik jármű, akkor inkább gyakoroljon olyan autóval amit ő is félt.

Xtrem

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10658
Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #29603 Dátum: 2019.08.27 00:41:04 »
Ezt a megközelítést addig el is tudom fogadni, amíg a másik fél egy oszlop vagy kerítés. De ha már egy másik jármű, akkor inkább gyakoroljon olyan autóval amit ő is félt.

Nyilván a gyakorlás is olyan helyen fog történni, ahol autóst nem zavar - és más karosszériáját nem horpasztja (erre itt Pesten több helyszín is van). Aztán, már több rutinnal jöhetnek az olyan parkolók, ahol már állnak más autók is, de még mindig felügyelet mellett.
Amúgy az ő szavait idéztem csak, én nem hiszem, hogy ennyire béna lenne - és nő létére már évek óta letette az A kategóriás fullos jogsit is, szóval én nem látom ilyen borúsan a dolgot.  ;)

Sajnos a parkolóban meghúzás (illetve az ilyenkor szemét módon eltűnés, és elérhetőségi-cetli nem hagyása) pedig szinte sport itthon - vezetett km-ek számától, kortól és nemtől függetlenül is...  :no: :hmmmm:
2005 Avensis Sedan 2.4 D4 vvt-i Aut Executive Navi + TTE front
2001 Citroën Evasion 2.0 16V benzin, Aut - Exclusive
61

LSV

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 18
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #29604 Dátum: 2019.08.30 12:41:52 »
Sziasztok,
Buta kérdés de most hirtelen nem találok infót róla. Kilométer számláló 4. kijelzőjén a sok pálcika vajon olajszintet jelezne vagy mi mást?

LSV

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 18
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #29605 Dátum: 2019.08.30 13:19:35 »
Sziasztok,
Buta kérdés de most hirtelen nem találok infót róla. Kilométer számláló 4. kijelzőjén a sok pálcika vajon olajszintet jelezne vagy mi mást?

Update: Csak világítás felkapcsolásnál hozható elő ez a 4. képernyő, szóval nem olajszint... A lámpa szint állítással (se ködzáró kapcsolással, fordulatszámmal arányosan) nem változik az "értéke".

kenyer

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 18
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #29606 Dátum: 2019.08.30 16:47:44 »
A kijelző fényerejét lehet vele állítani. Amikor a "pálcikákat" látod, akkor hosszan nyomva lehet módosítani.

Xtrem

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10658
Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #29607 Dátum: 2019.09.01 17:09:26 »
2005 Avensis Sedan 2.4 D4 vvt-i Aut Executive Navi + TTE front
2001 Citroën Evasion 2.0 16V benzin, Aut - Exclusive
61

Xtrem

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10658
Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #29608 Dátum: 2019.09.04 11:18:35 »
Mint kiderült, az úgymond akkori csúcsmodell 1.6-os Si felszereltségű autó akadt a horgomra, a 16 szelepes 114 lovas kis harci motorral, ami ezt a pillekönnyű 1040 kg-s karosszériát röpíti - kiegészítve a sportkipufogó hangjával - 25 éves létére is vezetve mosolyt csal az arcomra - és mindezt 180e Ft-ért.  :innocent:
Működő elektromos napfénytetejével és a gyári spoilerezéssel, vasalódeszkával a hátsóján igen kellemes kis autó, és JT-s alvázszámú ráadásul.  :clap: :wub:  :D
2005 Avensis Sedan 2.4 D4 vvt-i Aut Executive Navi + TTE front
2001 Citroën Evasion 2.0 16V benzin, Aut - Exclusive
61

kalapos

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3033
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #29609 Dátum: 2019.09.04 12:02:59 »
Mint kiderült, az úgymond akkori csúcsmodell 1.6-os Si felszereltségű autó akadt a horgomra, a 16 szelepes 114 lovas kis harci motorral, ami ezt a pillekönnyű 1040 kg-s karosszériát röpíti - kiegészítve a sportkipufogó hangjával - 25 éves létére is vezetve mosolyt csal az arcomra - és mindezt 180e Ft-ért.  :innocent:
Működő elektromos napfénytetejével és a gyári spoilerezéssel, vasalódeszkával a hátsóján igen kellemes kis autó, és JT-s alvázszámú ráadásul.  :clap: :wub:  :D
Lám-lám: a jó öreg 4A-FE még képes örömöt okozni.  :D Sok balesetmentes kilométert hozzá!  :yes: