Szerző Téma: Minden, ami Corollával kapcsolatos  (Megtekintve 5810342 alkalommal)

0 Felhasználó és 2 vendég van a témában

micila

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6024
  • épGÉPész
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #29580 Dátum: 2019.07.23 14:12:21 »
17 éves... :)

Sejtettem, a közölt kép alapján  ::).
És mennyi baj van egy illen kamasszal...!  ::) ;)
Az én ráróm csak 16 lesz, folyó hó 27.-én.
de internis non iudicat praetor  /Aquinói Tamás nyomán/
audacter mentiare, semper aliquid haeret
Nouă ouă ouă nu

LSV

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 18
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #29581 Dátum: 2019.07.29 14:02:26 »
Ilyenek ezek a tinilányok :D

Viszont van egy másik parallel hibám (kettő is, de a kopogás az a másik topikban fut, csak még időm nem volt szétkapni a gépet). Elsőre nem lehet beindítani. Másodikra meg simán. Elsőre bármennyit lehet forgatni néha mintha elkapná de mégsem. Aztán gyújtás le, újraindítás és pöccre indul. Hibakód nincsen. Beszéltek itt felső holtponti jeladót (de az miért csak az első indításnál jelentkezne?), de nekem inkább tűnik valamiféle üzemanyagszállítási gondnak (elsőre nem épül fel rendesen a nyomás, másodjára már igen). Üzemanyagszűrőt még nem cseréltem sosem (lévén nem is tudom hogy van vagy nincs benne :) ). De nem is biztos a feltételezés mert ez nem egy common rail dízel gép..
Az még lehet adalék, hogy menet közben is érzek némi "gyengülést", húz-pörög de mintha lenne tizedmásodperces kihagyás. Azt látom kívülről hogy az egyik gyújtótrafó cserélve volt már valamikor. Gyertyákat cseréltek 1 éve (A nehezen indulás miatt, de nem javított a helyzeten).
Merre lenne érdemes elindulni keresni, vagy inkább mérni? Úgy látom minden gondot magamnak kell megoldani, inkább megtanulom az autóm és karbantartom/javítom én.

vd1234

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10229
  • Toyota Carina E 1994 sedan (japán verzió;) )
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #29582 Dátum: 2019.07.29 20:05:20 »
Egy hondás oldalon találtam hasonlót, ott fő relé hibára is gyanakodtak, de üzemanyagnyomás hibára is.
Lehet nem jól értem, de ha ráadod a gyújtást, elsőre nem indítózol, aztán leveszed és újra gyújtás ráadása után indítasz (...), akkor sem indul el "elsőre"?

LSV

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 18
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #29583 Dátum: 2019.07.29 21:07:39 »
Egy hondás oldalon találtam hasonlót, ott fő relé hibára is gyanakodtak, de üzemanyagnyomás hibára is.
Lehet nem jól értem, de ha ráadod a gyújtást, elsőre nem indítózol, aztán leveszed és újra gyújtás ráadása után indítasz (...), akkor sem indul el "elsőre"?
Próbáltam ezt is (gyújtás fel-le, majd indítózás de ugyanaz a hiba.) Elsőre indítózok, teker-teker aztán mint ha elkapná, de mégsem indul be. Gyújtás le-fel, majd indítózás és indul is pöccre. Mintha kéne neki némi indítózás a második próbálkozás előtt (Nem ismerem a működését, de feltételezem gyújtást adva a benzinpumpa egybúl üzemel és felépít nyomást). Most belegondolva gázt még egyszer sem adtam indításkor, holnap megpróbálom úgy is :)
De legalább vmi hibakódot produkálna, akkor lenne honnan elindulnom.
Ja köszönöm a hondás linket. Tényleg többen is írtak ugyanilyan hibát, és a vákuumos üzemanyag nyomásszabályzó volt hibás. Uh nekiállok a rajzok alapján megkeresni a hibát az üzemanyagrendszerben.
« Utoljára szerkesztve: 2019.07.29 21:14:06 írta LSV »

jozsojo

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 5
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #29584 Dátum: 2019.08.06 22:45:18 »
Üdv tagok! Volna egy 2003 1,6 vvti corolla verso m. Hibajelenség jött elő ősszel.. Pontosabban ha normál tempoba autózok, nem húzatom ki 4000 fölé a kocsit akkor semmi gond.. De ha mondjuk intenzíven kihuzatom, es felkapcsolok  Pár száz méter után elkezd rángatni az autó, mintha nem kapna benzint...padlózom megy.. Félgáznál tortyog.. Rángat.. Aztán elmúlik.. Nem mindig jön elő a hiba.. Nem gyujtáskimaradása van mert az más.. Vvti szelep is új. Okoskerék nem hiszem.. Benzin szivatyút cseréltem szűrővel. Hiba fentmaradt. Volt mikor autopalyan 130 felett csinalta.. Hibakód erre utaló nincs... Csak szokásos P0420 de ha kiütöm akkor is produkálja a rángatós hibát ha kihúzatom Random Szerüen.. Esetleg TPS szenzor?

Silent

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4159
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #29585 Dátum: 2019.08.08 11:13:10 »
Trafó?

micila

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6024
  • épGÉPész
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #29586 Dátum: 2019.08.08 12:10:47 »
Üdv tagok! Volna egy 2003 1,6 vvti corolla verso m. Hibajelenség jött elő ősszel.. Pontosabban ha normál tempoba autózok, nem húzatom ki 4000 fölé a kocsit akkor semmi gond.. De ha mondjuk intenzíven kihuzatom, es felkapcsolok  Pár száz méter után elkezd rángatni az autó, mintha nem kapna benzint...padlózom megy.. Félgáznál tortyog.. Rángat.. Aztán elmúlik.. Nem mindig jön elő a hiba.. Nem gyujtáskimaradása van mert az más.. Vvti szelep is új. Okoskerék nem hiszem.. Benzin szivatyút cseréltem szűrővel. Hiba fentmaradt. Volt mikor autopalyan 130 felett csinalta.. Hibakód erre utaló nincs... Csak szokásos P0420 de ha kiütöm akkor is produkálja a rángatós hibát ha kihúzatom Random Szerüen.. Esetleg TPS szenzor?


nézd meg a spriccencuccot.  :) :yes:
de internis non iudicat praetor  /Aquinói Tamás nyomán/
audacter mentiare, semper aliquid haeret
Nouă ouă ouă nu

vd1234

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10229
  • Toyota Carina E 1994 sedan (japán verzió;) )
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #29587 Dátum: 2019.08.08 12:16:29 »
Üdv tagok! Volna egy 2003 1,6 vvti corolla verso m. Hibajelenség jött elő ősszel.. Pontosabban ha normál tempoba autózok, nem húzatom ki 4000 fölé a kocsit akkor semmi gond.. De ha mondjuk intenzíven kihuzatom, es felkapcsolok  Pár száz méter után elkezd rángatni az autó, mintha nem kapna benzint...padlózom megy.. Félgáznál tortyog.. Rángat.. Aztán elmúlik.. Nem mindig jön elő a hiba.. Nem gyujtáskimaradása van mert az más.. Vvti szelep is új. Okoskerék nem hiszem.. Benzin szivatyút cseréltem szűrővel. Hiba fentmaradt. Volt mikor autopalyan 130 felett csinalta.. Hibakód erre utaló nincs... Csak szokásos P0420 de ha kiütöm akkor is produkálja a rángatós hibát ha kihúzatom Random Szerüen.. Esetleg TPS szenzor?

Igen, szerintem is lehet gyújtótrafó, de előtte itt is javaslom megnézni a gyújtógyertyákat, hogy azok jók-e? Csereérett gyertyák vihetik magukkal a trafót :(

jozsojo

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 5
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #29588 Dátum: 2019.08.10 10:38:50 »
Új trafók gyertyák. Inkább mintha elfogyna a benzin... Sziivattyú is új szürő is.. 3500ig nem nagyon van gond. Pillanatra eleri a 4000 ret es megbolondul. Nem megy nyomom késik es alig tortyog.. Tipikusan benzin hiany tünet.. Meg ha rangat akkor olyan mintha szepen lüktetve adagolna a benzint.. Ősszel kezdte a hibát.. Mintha tankba nagy lenne a vákuum... Vagy hasonlo.. De egyvezetékes rendszer. Nincs visszafolyó benzincső.. Maf szenzor? Nincs hibakod rá... Tanácstalan vagyok.

vd1234

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10229
  • Toyota Carina E 1994 sedan (japán verzió;) )
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #29589 Dátum: 2019.08.10 12:11:11 »
Ezt terheletlenül is megcsinálja?

kalapos

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3033
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #29590 Dátum: 2019.08.10 13:49:55 »
Üdv tagok! Volna egy 2003 1,6 vvti corolla verso m. Hibajelenség jött elő ősszel.. Pontosabban ha normál tempoba autózok, nem húzatom ki 4000 fölé a kocsit akkor semmi gond.. De ha mondjuk intenzíven kihuzatom, es felkapcsolok  Pár száz méter után elkezd rángatni az autó, mintha nem kapna benzint...padlózom megy.. Félgáznál tortyog.. Rángat.. Aztán elmúlik.. Nem mindig jön elő a hiba.. Nem gyujtáskimaradása van mert az más.. Vvti szelep is új. Okoskerék nem hiszem.. Benzin szivatyút cseréltem szűrővel. Hiba fentmaradt. Volt mikor autopalyan 130 felett csinalta.. Hibakód erre utaló nincs... Csak szokásos P0420 de ha kiütöm akkor is produkálja a rángatós hibát ha kihúzatom Random Szerüen.. Esetleg TPS szenzor?
Üdv!
Ugyanez volt nálam, végigjátszottam mindent ( MAP szenzoról TPS szenzorig), a végén mégis lambdaszonda csere lett.
Ezt nézted már?

jozsojo

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 5
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #29591 Dátum: 2019.08.10 22:00:27 »
Gondolom felső. Mert also csak monitor szonda. Felső szabalyozza a keverekkepzest. Gondolom az szarakszik?lehuzom mi lesz? Meg milyen fajtat rakott bele ar ertek aranyaban.

jozsojo

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 5
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #29592 Dátum: 2019.08.10 22:04:57 »
Terheletlenül nincs gond. Terheles alatt van. De hibakod nincs felső szondáról hogy alacsony vagy magas keverékképzés. Fogyasztás 7L/100

géza báttya

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 36
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #29593 Dátum: 2019.08.15 01:00:09 »
üdv  :clap: mindenkinek segitéget kérnék :helpsmilie: az én kis toyotámón sajnos küszöböt kell cserélni. Az autos boltban sajnos nem tudjuk beazonositani hogy melyik jo, hozzá mert az 4/5 ajtosét hozza hozzá és valaki azt mondja hogy jo hozzá máshol meg nemjó. Sajnos a toyo-dyj oldalon se találok cikszámot a küszöbröl . Erre mondták hogy jo hozzá KLOKKERHOLM-8114012 de sajnos tanácstalan vagyok, :hmmmm: segitséget elöre is köszönöm.

Xtrem

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10658
Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #29594 Dátum: 2019.08.19 11:15:49 »
Kis segítség kellene:
Barátnőmnek keresek amolyan "eldobós" autót. Most csinálja a jogosítványát, és amolyan gyakorló autónak néznék valamit, amit ha már jobban belejött a vezetésbe, még valamennyiért újra el lehetne majd adni (későbbi cél egy Aut váltós E12-es Corolla, netán egy IS200-as Aut, van ízlése...  :D ).
Éppen az újra eladhatóság végett nem baj, ha azért tisztességesen fel van szerelve, klímás autót meg eleve jobban is lehet (újra)értékesíteni, így ezen extra is a preferencia között lenne.
Ezeket találtam első körben - mivel a szín, típus, ajtók száma annyira nem is fontos, hiszen nem ez lesz majd a végleges autója.
-békalámpás Corolla, állítólag a 6 sebességes G6-os, kicsit morcosítva, klímás és tetőablakos is, de látszik rajta a rozsda a bal hátsó sárvédőívnél, és a leírás alapján a gumik is erősen csere érettek.  :hmmmm:
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/toyota/corolla/toyota_corolla_1_4_g6_klima_elektromos_tetoablak_6-os_valto-14721509

-ez pedig a másik kiszemelt, igaz picit idősebb, korábbi generációs is, kurblis ablakos és még klíma sincsen benne, ahogy kf felni sem. Viszont az utóbbi pár napban elég erősen felvitték az árát, és újra meghirdették - pedig úgy tűnt az eredeti 249e-ért sem kellett senkinek, akkor most 350-ért nem tudom mire számít a tulaj.  :hmmmm: Képek alapján ennek az eleje és a hátulja is kapott már tisztességesen, viszont ennek ellenére még mindig jó a kiállása. Hogy ennyit nem ér, ezt velem az árral való variálás mondatja, meg erősen kérdéses számomra egy 24 éves autónál a "költségmentes állapot" is.  :hmmmm:
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/toyota/corolla/toyota_corolla_1_6_si-14748714

Valaki ismeri az autó(ka)t, esetleg a tulaj(oka)t? Mert úgy néz ki egyik sem neppertelepes, persze a képek alapján...  :innocent: :hmmmm: ;)
2005 Avensis Sedan 2.4 D4 vvt-i Aut Executive Navi + TTE front
2001 Citroën Evasion 2.0 16V benzin, Aut - Exclusive
61