Szerző Téma: Minden, ami Corollával kapcsolatos  (Megtekintve 5811031 alkalommal)

0 Felhasználó és 10 vendég van a témában

Silent

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4159
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #29490 Dátum: 2019.04.06 19:06:33 »
Sziasztok! Elektronikai problémám akadt.  :cry:
Első észlelt gond a gyújtásra kötött rádiónál volt. Néha nem indult el, csak hosszú km-ek után. Kb 3x kulcs nélkül is bekapcsolt. Most már ott tartunk, hogy az autóm sem indul. Nincs gyújtás. Kiveszem a kulcsot, és pörögnek az órák. Gumikacsa szerű csipogások hallatszódnak, meg pittyegéseg. Néha a riasztó is bekapcsol. Ilyenkor a kulcsra sem reagál. Csak úgy lehet leállítani, ha levesszük az aksit.
Valakinek valami ötlete?
2001-es corolla linea terra liftback, 1.4 benzines.
Válaszokat előre is köszönöm.
Csak nem utólagos riasztó, amit az előző tulaj rakatott bele?

kollarerika

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 3
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #29491 Dátum: 2019.04.06 19:45:14 »
Szia Silent, de igen. Lehet az okozza? 3 éve van nálam. Eddig nem voltak gondok. Legalábbis nem ekkorák...

Silent

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4159
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #29492 Dátum: 2019.04.06 20:36:04 »
Szia Silent, de igen. Lehet az okozza? 3 éve van nálam. Eddig nem voltak gondok. Legalábbis nem ekkorák...
Szinte biztos, hogy az okozza, a jelenség elég tipikusnak tűnik. Ha akku le és visszakötéssel megkerülhető, az a riasztóra nézve nem túl hízelgő. Menj el duett-hez vagy hasonló helyre és nézesd meg. Ha valami gyöngébb eresztés, akkor lehet azt mondják majd, hogy érdemes kivenni. A régi ismeretlen riasztókkal rengeteg probléma tud lenni. Ha akarsz bele, akkor rakass be valami minőséget, szakszervízben megmondják mit. Legnagyobb cumi egyébként az tud lenni amikor a riasztód a világ végén bekrepál és blokkolja a kocsit. Azt nem érdemes kivárni. :whistling:

kollarerika

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 3
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #29493 Dátum: 2019.04.06 20:53:37 »
Ne haragudj a tudatlanságomér, de mi az a duett?

FLInt

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 527
  • Carina E 1.6 XLi '95 4A-FE Lean Burn
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #29494 Dátum: 2019.04.06 22:58:31 »
Toyotáról csak jót vagy semmit...

Silent

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4159
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #29495 Dátum: 2019.04.07 21:37:11 »
Ne haragudj a tudatlanságomér, de mi az a duett?
duett.hu, Totalcar egyik műszaki rovatát viszik, ez alapján keveredtem hozzájuk. Riasztókat gyógyítanak/szerelnek, távirányítós kulcsokat gyógyítanak, fedélzeti hangrendszert építenek be, de mindenféle autóvillamossági dolgot is vállalnak, mint tolatóradar, rablásgátló, fedélzeti kamera táplálás, stb. Általában 3-4 hét bejutni hozzájuk, de megéri.

erderobi

  • Újonc.
  • *
  • Hozzászólások: 3
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #29496 Dátum: 2019.04.10 22:45:33 »
Sziasztok!

A kérdésem az új corollámmal kapcsolatos
Ugye ez egy 2018.11 havi 1,6 Valvematic Toyota Corolla amivel én eléggé hosszú távra tervezek, eddig 4100km van benne , és a kérdésem az lenne , hogy az elmúlt években találkoztatok-e valamiféle típusbetegséggel ami ezt a modellt érintheti? - amire a későbbiekben számíthatok-  illetve hallottam egy olyan problémáról , hogy 110 ezer km-nel “valakinek” a Valvematic Szelepvezérlő egysége (sajnos nem tudom a pontos nevét ) tönkrement és fél millió forintos javítási ajánlatot kapott a szalontól,  szerintetek ez valós probléma lehet a későbbiekben vagy találkozott már  valaki ilyen problémával? Mennyire gyakori ennek a szelepvezérlő egységnek a hibája? köszi   ::)

Nagycitrom

  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9381
  • 2017. T27 2ZR-FAE
    • Dentmill Frézközpont
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #29497 Dátum: 2019.04.10 23:14:29 »
Sziasztok!

A kérdésem az új corollámmal kapcsolatos
Ugye ez egy 2018.11 havi 1,6 Valvematic Toyota Corolla amivel én eléggé hosszú távra tervezek, eddig 4100km van benne , és a kérdésem az lenne , hogy az elmúlt években találkoztatok-e valamiféle típusbetegséggel ami ezt a modellt érintheti? - amire a későbbiekben számíthatok-  illetve hallottam egy olyan problémáról , hogy 110 ezer km-nel “valakinek” a Valvematic Szelepvezérlő egysége (sajnos nem tudom a pontos nevét ) tönkrement és fél millió forintos javítási ajánlatot kapott a szalontól,  szerintetek ez valós probléma lehet a későbbiekben vagy találkozott már  valaki ilyen problémával? Mennyire gyakori ennek a szelepvezérlő egységnek a hibája? köszi   ::)
Elég egy helyre írni  :nono:

Silent

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4159
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #29498 Dátum: 2019.04.11 11:37:45 »
... szerintetek ez valós probléma lehet a későbbiekben..
Igen, lehet valós probléma. Do. Not. Flood. Never. Ever.

fear001

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 4
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #29499 Dátum: 2019.04.14 12:35:43 »
Egy felületkezelt fém alkatrészen, mitől és mennyi idő után alakul ki korrózió, az utastérben!!!!!? Időszakonként - periodikusan - elhanyagolt járműveknél miért ne lehetne sűrűn előforduló, nyakatekert megfogalmazással,"nem ritka jelenség"!!??
Nálam sajna ugyanez a helyzet, annyi különbséggel, hogy az anyós ülés alatt jelentkezett ez a rozsdásodás. ( már így vettem )
Azzal viszont "vitatkoznom" kell, hogy elhanyagolt lenne az autó, ugyanis sehol máshol nincs egy gramm rozsda, csak érdekes módon ott.

micila

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6024
  • épGÉPész
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #29500 Dátum: 2019.04.14 20:50:03 »
Nálam sajna ugyanez a helyzet, annyi különbséggel, hogy az anyós ülés alatt jelentkezett ez a rozsdásodás. ( már így vettem )
Azzal viszont "vitatkoznom" kell, hogy elhanyagolt lenne az autó, ugyanis sehol máshol nincs egy gramm rozsda, csak érdekes módon ott.
Félelem nélkül állíthatom, hogy az általad említett területen akkor keletkezhet korróziós elváltozás, ha az adott kötőelem huzamos ideig vízben "áll". Márpedig az utastérben csak úgy "állhat" víz, hogy hanyagság, nemtörődömség megnyilvánulásával /fűtési rendszer tömörtelensége, hűtési kondenzátum kivezető cső helytelen elhelyezése, nyitva felejtett vizespalack, nyitva felejtett ablakon bejutó csapadék vagy öntözővíz, ... /  kerül oda. Mindegyiket csak gondos odafigyeléssel lehet az adott területről eltávolítani. Így a gondatlanság már megáll, és a bejutást még nem is taglaltam.  Az általam birtokolt gépsárkány 2003. 07. havi briton kiadás. Az utastérben általad említett elváltozásnak mégy nyomát sem lehet fellelni, pedig az elmúlt héten átléptük a 300 000-dik kilóméter futásteljesítményt. No! 
de internis non iudicat praetor  /Aquinói Tamás nyomán/
audacter mentiare, semper aliquid haeret
Nouă ouă ouă nu

istvanf

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 172
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #29501 Dátum: 2019.04.16 07:51:23 »
Azért furcsa a dolog, mert nálam is, így a megvétel után több helyen is átnézve/átnézetve, egyébként makulátlan a belső tér. Csak és kizárólag a vezető oldali ülés sínjei voltak rozsdásak, és azoknál is csak az elülső rész, a csavar környékén - az ajtó felőli főként a váltó felőli már alig. Nekem hirtelen csak az jutott eszembe, hogy lehet magas volt az előző tulaj, hátra volt tolva az ülés, és vizes/havas lábbal beszállás közben odalépett mindig :-D Más ötletem nincs.

R

BViktor

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 39
2006-os Corolla Wagon 1.4 D4-D
« Válasz #29502 Dátum: 2019.04.16 10:10:43 »
Sziasztok!

10 napja van meg az új "családtag" ... egy 2006-os Corolla Wagon 1.4 D4-D -es Toyota, Mo-i első üzembe helyezéssel ... a gyári extrán kívül a vonóhorog és a B-oszlop mögötti sötétítéssel vettem. Az órában jelenleg 186ekm van, ami hihetőnek tűnik (ismerőstől vettem akiknél 6 évet volt).

Természetesen az olaj + olajszűrő 10ekm-enként lesz benne cserélve és minden 2. olajcsere után az összes egyéb szűrő is cserélve lesz ... átalánosan sok autópálya és kevés város mellett némi országút lesz a fő használat évi átlag 20-25ekm-es futásteljesítménnyel számolva ...

Kérdésem igazából annyi lenne, hogy milyen típushibákról lehet tudni, illetve, hogy mikre figyeljek oda szervízelésnél, hogy miket érdemes rendszeresen megnézetni?

Ezen kívül, jöhet minden értékes infó erről a típusról ...

A válaszokat köszönöm előre is!


micila

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6024
  • épGÉPész
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #29503 Dátum: 2019.04.17 06:52:56 »
Azért furcsa a dolog, mert nálam is, így a megvétel után több helyen is átnézve/átnézetve, egyébként makulátlan a belső tér. Csak és kizárólag a vezető oldali ülés sínjei voltak rozsdásak, és azoknál is csak az elülső rész, a csavar környékén - az ajtó felőli főként a váltó felőli már alig. Nekem hirtelen csak az jutott eszembe, hogy lehet magas volt az előző tulaj, hátra volt tolva az ülés, és vizes/havas lábbal beszállás közben odalépett mindig :-D Más ötletem nincs.

R

Teljesen jó megközelítésnek hat amit írtál, tehát az előző használó gondatlanul járt el.
de internis non iudicat praetor  /Aquinói Tamás nyomán/
audacter mentiare, semper aliquid haeret
Nouă ouă ouă nu

antocian

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 74
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #29504 Dátum: 2019.04.18 06:41:15 »
Sziasztok,

az 1,4D-4D MMT-s Corollám egy ideje (fél év, egy év) két hibajelenséget produkál. Az egyik, hogy hidegen elinduláskor extrém darabos az első néhány méternél, továbbá,  nagyobb fokozatban (itt már üzemmelegen is) 4-es, 5-ös fokozatban érezni főleg, hogy mikor felvált, a motor jobban felpörög, mint ahogy azt a sebesség indokolná.. húz húz, de mintha "takony" nyúlna el.. eztán néhány mp után helyrebillen az arány.. . Ja, és néha mintha nem akarna már időben váltogatni..Lehet hogy megérett a kuplungcsere? (200k van benne). Mibe fájhat mindez, vannak tapasztalatok?
Biztonság mindenek felett...
Corolla D-4D MMT / Auris Hybrid